Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies inhoaa minua?

Vierailija
22.01.2022 |

Mies huutaa minulle paljon. Emme nykyään tee kuin harvoin mitään yhdessä. Mies saa paljon raivokohtauksia milloin mistäkin. Kun mies näkee, että itken, niin alkaa entistä enemmän huutamaan näin " Siinä se rääkyy" " ei kiinnosta" .
Olen alkanut miettimään, että inhoaako mies minua. Hän ei kuulema halua erota. Miksi mies on niin vihainen minulle?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen tai on ihastunut johonkin toiseen. On ilkeä jotta haluat eron siitä.

Vierailija
22/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ero . 

Ei halua erota kun pidät kodin siistinä ja laitat ruokaa. 

Kyllästynyt sinuun tai kyseessä pers. häiriö. Jos on pian yhteen muuttamisen jälkeen alkanut niin kakkos vaihtoehto. Mieti miksi haluat jatkaa tuollaisessa suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän tuntee, että on joutunut tyytymään kumppaniin, joka ei ole hänen tasollaan. Hän on vihainen siitä sekä sinulle että itselleen. Haluaisi uuden kumppanin, mutta ei uskalla lähteä suhteesta, mikä saa hänet entistä vihaisemmaksi. Yksinkertaisesti: et kelpaa hänelle. Mutta lohdutuksen sana: kun vain kestät tilanteen, se pysyy ja pysyy ja pysyy niin kuin kymmennissä tuhansissa samanlaisissa suomalaisissa parisuhteissa. Ihan toinen juttu on, onko se ihmisarvoista elämää kenellekään.

Miksi erosta puhuessa hän sitten suuttuu voimakkaasti? Minä eroaisin kyllä, minulle se ei ole ongelma.

Luulen, että olet oikeassa. Olen ennenkin paljon pohtinut tätä, että mies ei enää rakasta minua. Hän inhoaa minua ja siksi huutaa, että lähden.

Ap

Eroa sitten hyvä ihminen! Et sinä siihen eropäätökseen miehen lupaa tarvi!

Vierailija
24/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on äärimmäisen stressaantunut, pelkää ehkä töiden menettämistä. Onko hän perheen ainoa elättäjä ja sinä makaat kotona, kun hän rehkii duunissa. Se on parisuhde-epäsuhta, joka saa kenellä tahansa hermot pintaan.

Tuohan sen oikeuttaakin...

Sulle ja parille muulle sovinistikommentoijalle: se on aivoissa-epäsuhta, joka saa ne kaksi aivosolua törmäilemään toisiinsa.

M52

Ensinnäkin olen nainen. Toisekseen olet onnistunut säilymään tuohon ikään saakka harvinaisen juveniilina Pollyanna-miehenä, jos kuvittelet, että ihmiset käyttäytyvät parisuhteissa vain sillä tavalla, mikä on oikein ja moraalista...

Ja kyllä: se, että toinen raataa töissä ja hänen harteillaan on perheen elätys, tekee kenestä tahansa stressaantuneen, mikäli toinen ei jaa vastuuta samalla tavalla. Ja stressi tekee ihmisestä hirviön. Tämä ihan sukupuolesta riippumatta.

t: sinua rationaalisempi nainen

Vierailija
25/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on äärimmäisen stressaantunut, pelkää ehkä töiden menettämistä. Onko hän perheen ainoa elättäjä ja sinä makaat kotona, kun hän rehkii duunissa. Se on parisuhde-epäsuhta, joka saa kenellä tahansa hermot pintaan.

Tuohan sen oikeuttaakin...

Sulle ja parille muulle sovinistikommentoijalle: se on aivoissa-epäsuhta, joka saa ne kaksi aivosolua törmäilemään toisiinsa.

M52

Mikäs helvetin cuck se sieltä saapui? Menes patu jo hoitoon.