Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polyamorisen kalenteri

Vierailija
22.01.2022 |

Olen aina ihmetellyt, miten polyamorisilla on ajanhallintataitoja pitää yllä monta suhdetta.

Minulla ei ole lapsia eikä töitä, silti ei riitä aikaa eikä energiaa edes yhdelle miehelle.

Laittakaa esimerkkejä kalenteristanne, polyamoriset. Millainen on tyypillinen viikko?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhekalentetit ovat heille käteviä.

Vierailija
2/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina Kari, tiistaina Raimo, keskiviikkona Jussi ja Kalevi, torstaina Miisa, perjantaina satunnainen tinder ihastus(áhtéríiŋ), lauantaina Esa. Sunnuntaina parannellaan paikkoja jotta valmis uuteen viikkoon.

Kukka-Maaria Kekäläinen

Kallio, hesa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😹

Vierailija
4/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä pitää.

Vierailija
5/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso viaplaysta mister 8 niin tiedät miten homma toimii.

Vierailija
6/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt. Kaveritkin valittaa että en koskaan ennätä mitään. Minusta minulla on liian vähän vapaa-aikaa harrastuksille ja rentoutumiselle, jotka menee yleensä sos. elämän edelle. Kai nuo polyt ikäänkuin harrastaa ihmissuhteita ja lataa akkunsa niissä jos ei kerran rasita.

Vierailija
7/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan noissa suhteissa ainakin kaksi tyyppiä asuu yhdessä ja harvoin poly-suhteessa on kolmea useampia henkilöitä. En mä nyt näe, että vaatisi kauhean kummoista ajanhallintakykyä tavata sitä toista, ei saman katon alla asuvaa kumppania. Vallinkin kun vakiintuneissa poly-suhteissa monesti asutaan lähekkäin.

Vierailija
8/9 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on sitä että synkataan kalentereita, vatvotaan tarpeita ja puhutaan mustasukkaisuudesta.

Vierailija
9/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin kapea ja pakkomielteinen elämä, jos ainoa kiinnostuksen aihe on bylsiminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme