Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko este miesten kiinnostukselle jos on 45v kuuden lapsen yh?

Vierailija
22.01.2022 |

Lasten iät 6-20v.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko ap itsestäsi vai keksitkö skenaarioita?

Ei kai täällä kukaan puhu itsestään.

Miksi pitää sitten keksiä tuollainen skenaario ja kysyä asiaa "miehiltä" ?

Tehtailetteko asiattomia vastauksia joihin naiset sitten reagoivat johon miehet alkavat reagoimaan?

Mikä on ketjun pointti?

Tuo edellinen vastaaja ei ollut ap. On ihan oikea tilanne siis.

En etsi lasteni pitsojen maksajaa mutta mietin kannattaako tässä mitään edes yrittää vaan onko tilanne ihan toivotun juuri nyt. Lapset kasvaa, tukiverkostoa on, ehdin toki myöhemminkin. -ap-

Vierailija
42/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksessi kertoo jo että kyllä on. 

valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehtailetteko asiattomia vastauksia joihin naiset sitten reagoivat johon miehet alkavat reagoimaan?

Mikä on ketjun pointti?

En etsi lasteni pitsojen maksajaa mutta mietin kannattaako tässä mitään edes yrittää vaan onko tilanne ihan toivotun juuri nyt. Lapset kasvaa, tukiverkostoa on, ehdin toki myöhemminkin. -ap-

Mitä sä miehellä? Lapset on tehty, olet saanut haluamasi.

Et sä mieheen kuitenkaan ole halukas keskittymään koska lapset.

Mitä tahansa tähän: ei voi koska lapset.

Vierailija
44/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista veruketta kuulemma käytetään yli-innokkaille pojanklopeille. 

Vierailija
45/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Siinä on tulossa rippijuhlia , ylioppilasjuhlia, häitä, ristiäisiä. On lasten sukulaiset, kummit. Vävyjä miniöitä. Soppa sakenee kun lapset vanhenee..

Vierailija
46/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
47/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan vaikuttaa suuresti lapsiesi isät, ovatko he asiallisia tolkun ihmisiä ja onko heihin asialliset välit vai ovatko jotain seköpäitä tai konnia.

Ratkaisevinta kuitenkin on aina naisen luonne, ettei ole impulsiivinen joka tuulen mukaan lähtevä hattarapää vaan lapsirakas tolkun ihminen, jonka ulkonäkö on kohdallaan ja asiat kunnossa. Tuleeko juttuun hyvin.

Vierailija
48/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokin kuuden lapsen isä voi kiinnostua. Mutta ei lapseton.

Tiedän yhden nelikymppisen useamman lapsen äidin (ainakin 7 niitä kai on), joka seurustelee nyt huomattavasti nuoremman lapsettoman miehen kanssa.

Vierailija
49/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle ainakin olisi. En haluaisi 6 lapsen isäpuoleksi kaikkea maksamaan ja hoitamaan.a

Niinpä, usein se tuppaa menemään niin, että yh-mutsi odottaa, että miesystävä alkaa elättää vieraan miehen lapsia kuin omiaan.

Varmasti sellaisia naisia on olemassa. Tai yh-isiä, joiden naisystävä/uusi vaimo ostaa kaikenlaista miehen lapsille. Mutta ajatus, että juuri yh:t olisivat poikkeuksellisen ahneita, on outo. Itse olen ollut aviossa ja mukanani oli lapsi. En muista mieheni ostaneen lapselleni mitään. Ruokarahaa antoi perheelle,  sitäkin  niukasti.  Muuten ostin lapselle vaatteet ja pienet joululahjat lapsilisärahoilla. Mies oli sitä tyyppiä, joka ei antanut minullekaan lahjoja. Joku voi ihmetellä miksi en ollut työssä. Asuinmaassa oli vain vähän  päivähoitopaikkoja ja niihin pääsi vaikeiden sosiaalisten syiden perusteella. Työpaikkojaoli vähän siellä, missä asuttiin.

Vierailija
50/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 4 lasta, joista 2 täysikäistä. Jos eroaisin, en missään tapauksessa alkaisi seurustelemaan kenenkään kanssa. Keskittyisin lapsiini ja itseeni, nauttisin kun saisin tehdä miten lystään asiat.

Vierailija
51/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee kyllä mieleen, että lapset on tehty A) aina uusi kun parisuhteessa on jotain ollut pielessä B) uskonlahkolainen C) muuten elämäntapaongelmainen. Tuossahan ei ole edes töitä ehtinyt tekemään kun on jatkuvasti lapsia tunkenut maailmaan. 

Väitän, että hyvin harva mies olisi valmis lähtemään tuollaiseen uusperhekuvioon.

Toisekseen, juuri eronnut ja jo haluaa uuden parisuhteen ? Niin uuden elättäjän siis mitä ilmeisimmin.

Ei mulla kyllä tule tuommoinen mieleen ollenkaan. Mulle tulee mieleen, että nainen ja miehensä ovat saaneet ensimmäiset lapset 25 v, toisen ehkä 27, kolmas 30... luultavasti on jotain töitäkin tehty, ainakin ennen lapsia. Sit takas työ elämään joksikin aikaa ja 35 v iltatähti, menee niin hyvin että sittenkin vielä yksi. Hups, 39 v tulikin kaksoset. Sitten tulee ero, mutta onneksi kaikki lapset eivät sentään ihan pieniä ole. Miksi tuo nyt olisi este seurustelun aloittamiselle, mutta luultavasti treffeille kannattaa lähteä miehen kanssa, jolla on itselläänkin useampi lapsi tai pieniä lapsia niin saman katon alle ei tule kiirehdittyä. Eiköhän kuuden lapsen yh saa ihan riittävät elarit ja tuskin avioeron jälkeen pankkitili näyttää nollaa, että mihin elättäjää tarvitsisi. Nuorinkin 6 v niin pystyy itsekin töissä käymään. Kertoo kyllä vain sinun elatuksen tarpeestasi ja pankkitilistäsi, että kuvittelet kaikkien olevan heti lirissä joka elämänkäänteessä.

Avioero heikentää ihmisten taloutta, totta kai heikentää. Eikö se ole tunnettu asia? Lapsista saa lapsilisää

(myös erittäin hyvätuloiset ihmiset Suomessa saavat lapsilisää) ja elatusapukin on raha, jota maksetaan huoltajan tuloista riippumatta (se, jonka luona lapset asuvat, voi olla erittäin köyhä tai suurituloinen). Lapsista saadut tuet auttavat, mutta eivät tee ketään rikkaaksi.

Vierailija
52/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan myös lasten iästä. Jos lapset on 6-20v, on se ihan eri asia onko ne 6,8,9,11,14 ja 20v vai 6,10,13,15,18 ja 20v. Ekassa skenaariossa siinä on 5 lasta kotona ainakin vielä 5 vuotta. Tokassa taas 5 vuoden päästä kotona on enää ehkä 2. Kun ihan pariin vuoteen ei yhteen muuttoa tulisi kuitenkaan. Mutta itse olen nainen ja ajattelin jos miehellä olisi lapsia ja itsellä ei olisi. Silloin mua ei lapset niin haittaisi. Nyt kun itselläkin on 8v ja 9v lapset niin en halua miestä jolla on lapsia. Paitsi jotain yli 15v. Ja voin sanoa, että osalle on lapset ongelma ja osalle ei. Minä en ole seurustelua kumppania etsinyt, kun riittää seksisuhdekin. Niitä kyllä helposti löytää. Ja ihan vaan palstan Inc eleille tiedoksi, itse elätän lapseni, lasten isä ei juuri osallistu.

Vierailija
53/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ketjun pointti?

Ehdit toki myöhemminkin etsiä. Mutta on ikävä tosiasia,  että naisen arvo laskee miehen silmissä mitä enemmän naisella on elinvuosia. Vapaita ja kunnollisia naisia on paljon, mutta vapaita kunnollisia miehiä vähän. Itse en tajunnut sitä nuorempana.

54/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden nelikymppisen useamman lapsen äidin (ainakin 7 niitä kai on), joka seurustelee nyt huomattavasti nuoremman lapsettoman miehen kanssa.

No se nuorempi mies on varmaan niin epätoivoinen, että hänelle kelpaa kuka vaan.

Esimerkiksi Ylen uudessa Raskaana -sarjassa seurataan raskaana olevan 15-vuptiaan Tindran elämää ja hänen äidillään on yht. 10 lasta ja äiti on vielä raskaana ekassa jaksossa ja 2. Jaksossa äiti synnytti 11. Lapsensa. Että kyllä tämäkin nainen aina vaan tuntuu löytävän uuden miehen kenelle tekee lapsen. Se onkin sitten eri asia, ovatko nämä lasten isät kovin fiksuja.

Vierailija
55/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mäkihyppääjä vois olla kiinnostunut

Vierailija
56/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se este olisi ainakaan minulle 50+ miehelle muuten kuin että en jaksaisi tässä iässä niiden nuorempien lasten osalta odottaa seuraavaa 14 vuotta, että lapset itsenäistyvät ja lähtevät maailmalle. Odotan parisuhteelta tässä ikävaiheessa muuta kuin lastenhoitoa kuluineen ja jatkuvaa yhteydenpitoa exään vuoroviikonloppujen suhteen.

Vierailija
57/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ensimmäinen vaihtoehto, ja viimeisenkin kohdalla harkitsisin kolmesti...

Vierailija
58/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on

Vierailija
59/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset: kääntäkää sukupuolet toisinpäin.

Onko este kiinnostukselle jos mies on 45v kuuden lapsen yh? Lasten iät 6-20v.

En ottaisi edes eronnutta miestä, jolla on alle 15v lapsi. En ala hoitamaan kenenkään toisen lapsia. Kokeiltu on. Suhde loppu nopeasti.

Vierailija
60/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, riippuu muustakin ja kokonaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän