Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko este miesten kiinnostukselle jos on 45v kuuden lapsen yh?

Vierailija
22.01.2022 |

Lasten iät 6-20v.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omat lapset on jo aikuisia/lähes aikuisia ja muuttaneet/muuttamassa pois kotoa, ei tuolla iällä mies enää välttämättä halua aloittaa monilapsisen perheen arkea uudestaan.

Vierailija
22/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttille miehelle saattaisi kelvata.

Olen kilttis, siis lapseton ja naista saamaton, mutta ei kelpaa minulle. Mieluummin yksin kuin nainen jolla lapsia entuudestaan.

Vierailija
24/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vanhempi ja muuten homma toimisi, niin tuskin olisi este. Mainittakoon, että olettaisin meidän asuvan erillään. Se, etttä naisella olisi omakin elämä on lähinnä helpotus kun voi olla varma ettei toinen ole kokoajan roikkumassa ja saan omaa rauhaa. Itse en halua lapsia.

Vierailija
25/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin olisi. En haluaisi 6 lapsen isäpuoleksi kaikkea maksamaan ja hoitamaan. Lisäksi haluan, että naisella on myös mulle aikaa

26/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos max 3 lasta on enää alaikäisiä, niin silloin joku mies voi hyvinkin olla kiinnostunut. Mutta jos on viisi lasta iältään tyyliin 6-13, niin voi olla, että on vaikea löytää kunnon miestä.

Vierailija
27/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan hetken panopuuksi, jos tarve on kova. Suorituksen jälkeen häviäisin kuin aave.

Siis miksi? Mikä pelottaa jatkaa?

Mietipä nyt: noin 50-vuotias mies, jolla on asiat kunnossa (se on: hyvä kroppa, ihan ok pärstä, rahakas duuni eikä ole nyhvä) saa kyllä noin semmoista 30-40-vuotiasta mukavaa ja muutenkin ok lapsetonta seuraa, jos haluaa.

Pitää olla aika kova vastapaino toisessa kupissa, jos lähtee ulkopuolisena tuommoisen lapsikatraan elättäjäksi ja juoksupojaksi?

28/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle ainakin olisi. En haluaisi 6 lapsen isäpuoleksi kaikkea maksamaan ja hoitamaan.a

Niinpä, usein se tuppaa menemään niin, että yh-mutsi odottaa, että miesystävä alkaa elättää vieraan miehen lapsia kuin omiaan.

Vierailija
29/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole kuin yksi speksi ihmisestä. Lapsetkin kasvaa ja muuttaa pois. Jos kyse on elämänhallinnan puutteisesta juoposta joka etsii elättäjää, on este. Jos elättää lapset itse ja on täysipäinen kehen rakastun, ei ole este. Enemmän vaakakupissa painaa naisen luonne ja omat tunteet.

Vierailija
30/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tutuilla yh-äideilläni on aika pian eron jälkeen löytynyt uusi mies. Lasten lukumäärällä ei ole ollut vaikutusta.

Vierailija
31/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä ei ole aikaa nillittää keskustelupalstoilla.

Kai ne miehet oli vaan sopimattomia.

Vierailija
32/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee kyllä mieleen, että lapset on tehty A) aina uusi kun parisuhteessa on jotain ollut pielessä B) uskonlahkolainen C) muuten elämäntapaongelmainen. Tuossahan ei ole edes töitä ehtinyt tekemään kun on jatkuvasti lapsia tunkenut maailmaan. 

Väitän, että hyvin harva mies olisi valmis lähtemään tuollaiseen uusperhekuvioon.

Toisekseen, juuri eronnut ja jo haluaa uuden parisuhteen ? Niin uuden elättäjän siis mitä ilmeisimmin.

Ei mulla kyllä tule tuommoinen mieleen ollenkaan. Mulle tulee mieleen, että nainen ja miehensä ovat saaneet ensimmäiset lapset 25 v, toisen ehkä 27, kolmas 30... luultavasti on jotain töitäkin tehty, ainakin ennen lapsia. Sit takas työ elämään joksikin aikaa ja 35 v iltatähti, menee niin hyvin että sittenkin vielä yksi. Hups, 39 v tulikin kaksoset. Sitten tulee ero, mutta onneksi kaikki lapset eivät sentään ihan pieniä ole. Miksi tuo nyt olisi este seurustelun aloittamiselle, mutta luultavasti treffeille kannattaa lähteä miehen kanssa, jolla on itselläänkin useampi lapsi tai pieniä lapsia niin saman katon alle ei tule kiirehdittyä. Eiköhän kuuden lapsen yh saa ihan riittävät elarit ja tuskin avioeron jälkeen pankkitili näyttää nollaa, että mihin elättäjää tarvitsisi. Nuorinkin 6 v niin pystyy itsekin töissä käymään. Kertoo kyllä vain sinun elatuksen tarpeestasi ja pankkitilistäsi, että kuvittelet kaikkien olevan heti lirissä joka elämänkäänteessä.

33/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Oletko sä ajatellut, että jos alat seurustella miehen kanssa, niin pitääkö miehen alkaa ostaa juttuja sun lapsille? Eli jos menisitte vaikka koko porukka miesystävän kanssa pizzeriaan, niin odotatko, että mies maksaa sun lasten tilaukset?

Vierailija
34/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko ap itsestäsi vai keksitkö skenaarioita?

Vierailija
35/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä kukaan puhu itsestään.

Vierailija
36/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti mikä vastuu ja työ tulisi sille uudelle miehelle. Olen samanikäinen ja minulla on 3 aikuista lasta. Joku hoivaviettinen voi haluta juuri sinut.

Olisiko se paha asia? Miehen pitäisi olla realisti ja  oma elämä pääosin kunnossa. Mutta onhan välillä uutisia, että kolarissa on menehtynyt aikuinen henkilö ja alaikäinen lapsi. Jos joku mies on menettänyt perheensä tuolla tavalla, niin hän voisi saada uuden perheen naisen kanssa, jolla on jo lapsia. On myös miehiä, jotka eivät voi saada biologista lasta - isäpuolena oleminen voi olla tapa päästä kokemaan "varaisänä" olemista. Ystävättäreni on kertonut,  että hänellä oli mukava isäpuoli lapsena. Isäpuoli oli asiallinen ihminen ja ystäväni äiti oli vastuuton ja epävakaa. Hän menetti myöhemmin kontaktin isäpuoleen äitinsä toilailujen takia.

Vierailija
37/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset: kääntäkää sukupuolet toisinpäin.

Onko este kiinnostukselle jos mies on 45v kuuden lapsen yh? Lasten iät 6-20v.

Vierailija
38/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä kukaan puhu itsestään.

Miksi pitää sitten keksiä tuollainen skenaario ja kysyä asiaa "miehiltä" ?

Tehtailetteko asiattomia vastauksia joihin naiset sitten reagoivat johon miehet alkavat reagoimaan?

Mikä on ketjun pointti?

Vierailija
39/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo este ole, ei siihen asti edes päästä. 

Vierailija
40/62 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos omat lapset on jo aikuisia/lähes aikuisia ja muuttaneet/muuttamassa pois kotoa, ei tuolla iällä mies enää välttämättä halua aloittaa monilapsisen perheen arkea uudestaan.

Voiko tämä pitää paikkansa? Kun 2000-luvun alussa yritin löytää miesystävää (puolisoa) netin kautta, monet sen ikäiset miehet kertoivat olevansa eronneita ja todella monella oli 5-17v lapsia. Omani olivat jo muuttaneet kotoa. Minulle jäi käsitys, että  miehet olivat perustaneet perheen 30-40v ikäisenä.