Onko este miesten kiinnostukselle jos on 45v kuuden lapsen yh?
Kommentit (62)
Ja siis lapset on kyllä syntyneet samalle miehelle parisuhteessa mutta nyt tuli ero.
Vierailija kirjoitti:
No helvetti kyllä on. M39
Miksi?
Ehkä se ei ole este, mutta rajaa kandidaatteja tehokkaasti.
Korkeintaan hetken panopuuksi, jos tarve on kova. Suorituksen jälkeen häviäisin kuin aave.
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan hetken panopuuksi, jos tarve on kova. Suorituksen jälkeen häviäisin kuin aave.
Siis miksi? Mikä pelottaa jatkaa?
Minulle tulee kyllä mieleen, että lapset on tehty A) aina uusi kun parisuhteessa on jotain ollut pielessä B) uskonlahkolainen C) muuten elämäntapaongelmainen. Tuossahan ei ole edes töitä ehtinyt tekemään kun on jatkuvasti lapsia tunkenut maailmaan.
Väitän, että hyvin harva mies olisi valmis lähtemään tuollaiseen uusperhekuvioon.
Toisekseen, juuri eronnut ja jo haluaa uuden parisuhteen ? Niin uuden elättäjän siis mitä ilmeisimmin.
20v:llä ei ole huoltajaa eikä siten myöskään yksinhuoltajaa.
Kilttille miehelle saattaisi kelvata.
Vierailija kirjoitti:
20v:llä ei ole huoltajaa eikä siten myöskään yksinhuoltajaa.
Kyllä moni 20v asuu kotona tai saa rahallista ja muuta tukea kotoa.
Jos hoidat lapsesi itse. Maksat elämisesi itse. Ymmärrät, että mies on suhteessa sinun kanssasi, ei lastesi kanssa. Molemmat asuvat omissa asunnoissa ja tapaamiset hoidetaan lapsivapaalla ajalla.
Arvelin jo, että naapuri täällä kyselee, mutta jos kaikki muksut on samalle niin sitten se ei ole kyseessä.
Sillä näkyy olevan haku päällä, mutta ei kyllä oikein nappaa vaikka puutetta esiintyykin.
Isiä on ainakin neljä ellei viisi, joista viimeinen lunasti tempulla oleskelulupansa ja katosi sen jälkeen maisemasta, mikä taasen ei ole ollenkaan huono asia kyläkuvan kannalta.
Kyllä 8 hengen talouden ylläpitäminen (asuminen, ruoka yms.) on ihan helve..in kallista.
Kyllä jokin kuuden lapsen isä voi kiinnostua. Mutta ei lapseton.
Tulee mieleen että ensisijaisesti etsitään elättäjää ja apukäsiä, ei aikuista parisuhdetta. Toivottavasti ei ole tällaisesta kyse eikä kukaan kilttimies tule hyväksikäytetyksi näin.
Mieti mikä vastuu ja työ tulisi sille uudelle miehelle. Olen samanikäinen ja minulla on 3 aikuista lasta. Joku hoivaviettinen voi haluta juuri sinut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 8 hengen talouden ylläpitäminen (asuminen, ruoka yms.) on ihan helve..in kallista.
Riippuu halutusta asumisen, ruuan ja muun tasosta. Lisäksi pitää ottaa huomioon se, että tukia saa myös aika paljon jos on 5 alaikäistä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokin kuuden lapsen isä voi kiinnostua. Mutta ei lapseton.
On lapsirakkaita ja hoivavietillisiä miehiä jotka ovat vastentahtoisesti lapsettomia.
No on! :D
Eiköhän tuo nyt jo kerro ihmisestä ihan tarpeeksi; joko niin tyhmä että edes kuusi lasta ei saa miestä pysymään suhteessa, tai niin tyhmä että tekee kuusi lasta miehen kanssa joka ei ole hyvä isäksi.
Ainakin minulle