Tilanne lasten kanssa.
On kurja mieli..Jo edellisellä kerralla,kun hoidin mieheni lapsia kävi niin,että minua ei juuri kuunneltu.Nipisteltiin,syljettiin toisten päälle ja koko ajan jotain pientä kinaa.Olin jo varoittanut lyömisestä ja muistutin asiasta useaan otteeseen. Trampoliinilla lopuksi lyötiin toinen toistaan oikein kunnolla,eikä sitten edes uskottu,kun sanoin,että yksi kerrallaan hypitään.Lopulta otin omat lapset sisään ja isommat jäivät ulos.Mies tuli kotiin pitämään puhuttelua,jolloin ratkesin ja korotin ääntäni oikein kunnolla.Lopulta kaikkia itketti.
Annoin uuden mahdollisuuden ja jäin miehen työpäivän ajaksi kaikkien lasten kanssa.Menin muistuttamaan trampoliinin säännöistä ja vastaus oli,että isä oli antanut heille uuden mahiksen...sen jälkeen trampoliinilla oli pihapiirin muitakin lapsia niin,että lapsia hyppi yhtäaikaa 5.Tehtiin voltteja ja mentiin niskoille,hypäytettiin tramppaa niin,että toinen kaatui ja naurettiin,kun toinen meni niskoilleen.Kävin sanomassa,että nyt riittää,koska pian käy vahinko.Vastaus oli,että "Miksi?".Otin 5v. lapseni sisään ja toivoin parasta.Kukaan ei kuunnellut minua.Puhuin miehen kanssa puhelimessa,että säännöt pitää olla,koska en hallitse tilannetta.Mies oli puhelimessa tympääntynyt ja samalla isompi hänen lapsistaan tuli sanomaan,että pienempi oli satuttanut itsensä,vaikka hän ei ollut tehnyt mitään.Kävin hakemassa viimeisenkin lapsista sisälle trampoliinilta itkemästä.Otti niin rajusti päähän,että vapisin.Mies tuli kotiin ja nyt mököttää minulle.En halua enää jäädä heistä vastuuseen,eli saavat mennä hoitoon muualle huomenna,kun ei kerran kuunnella minua.Aavistan myrskyn nousevan..missä meni pieleen??Tunnen todella epäonnistuneeni
Miksi ihmeessä ottaisit vastuuta toisen kakaroista? On minunkin miehelläni lapsia, mutta en minä heidän huoltajansa ole.