Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyttekö keskittymään useampaan kuin yhteen (isoon) aihealueeseen päivän aikana?

Vierailija
22.01.2022 |

Työssä monet joutuvat tekemään tätä pakosta, ainakin yrittämään, en tiedä onko se kovin tehokasta.

Mutta jos saisitte itse päättää ja toimia niin kuin teille on luontevinta?

Olen miettinyt olenko jollain tavalla outo, mutta haluaisin yleensä keskittyä vain yhteen teemaan päivää kohti.

Vaikkapa niin että tänään keskityn yhteen harrastusprojektiini, huomenna otan esille asunnonvaihtohässäkän hoitamisen, kolmantena lapsen harrastusten suunnittelun ja mietinnän eteenpäin.

En niin, että samana päivänä teen kaikkea limittäin ja lomittain. Parasta on jos voin keskittyä yhteen asiaan vaikka useamman päivän peräkkäin. Tietysti tavallisia päivittäisrutiineja hoidan joka päivä siinä sivussa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä mahdotonta pärjätä työssäni, jos en pystyisi. Enkä näe mitään tarvetta keskittyä vapaa-ajallakaan. Kohta suunnittelen ensi viikon työt ja menot, sitten ehkä ulkoillaan, sen jälkeen tekisi mieli aloittaa ensi kesän puutarhasuunnittelu, huomenna on tarkastettavana yksi pöytäkirja ja tutustuttavana toiseen luottamustehtävään liittyviä asioita, niiden jälkeen jatkan puutarhasuunnitelmaa tai jotain muuta, mikä on ajankohtaista. Niin ja tänään pitäisi edistää vaatekaapin uusimisprojektia, joitakin vaatteita olen jo tilannut mutta vielä pitäisi löytää laadukkaat housut ja pusero tai pari verkkokaupoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla