Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussipysäkillä nainen alkoi valittaa, kun menin bussiin ensimmäisenä

Vierailija
22.01.2022 |

Vaikka olin saapunut pysäkille viimeisenä. Onko jossain Helsingin ulkopuolella pysäkeillä käytössä joku helvatan jonosysteemi? Täällä ei ainakaan ole joten naurahdin vaan ja menin istumaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein valittajalle.

Vierailija
2/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka ja tympeä ihminen olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jonotussyteemiä mutta käytöstavat on.

Vierailija
4/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksinkertaisimmat käyttäytymisohjeet ovat ilmeisesti liian vaikeita sinulle. Kuka muuten kirjoitti tuon puolestasi?

Vierailija
5/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä bussiin menee ekana se, joka sattuu olemaan lähinnä bussin ovea silloin, kun bussi pysähtyy pysäkille. Ei väliä kuka on tullut ekana tai vikana pysäkille, johan siinä bussi jatkaisi matkaa kun tulijat tappelisivat pysäkillä kenen vuoro virallisesti on mennä missäkin järjestyksessä. Ja joo, usein toki päästän edelleni iäkkään ihmisen, ihan hyviä tapoja kunnioittaen.

Vierailija
6/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kyllä harmitti erään vaunuilla kulkijan puolesta. Hän ystävällisesti antoi mun nousta kyytiin tuplavaunujeni kanssa. Hän olisi vielä lisäkseni mahtunut kyytiin, mutta joku kiilasi hänen ohitseen ja nousi vaunuineen kyytiin. Tietenkin kaikki haluavat päästä matkaan, etenkin huonolla säällä pienen lapsen kanssa, mutta kyllä olisi ollut kiva, että edes se olisi päässyt kyytiin, joka asiallisesti odotti vuoroaan ja omasi käytöstavatkin. Tämä Espoossa eilen.

Vierailija
7/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukakin n perillä muiden saapumisajoista varsinkaan ruuhkaisella pysäkillä?

Vierailija
8/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sai ison o:n kun tapasi määrätietoisen toiminnan ihmisen.

Vierailija
9/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku valittaa aina.

Pientä pelisilmää voi käyttää, mutta mitään järkeä ei ole alkaa miettimään missä järjestyksessä bussiin pitäisi mennä. Oikea vastaus on, että siinä järjestyksessä mikä on nopein. Olisi typerää tojottaa avoimen bussin oven edessä ja odottaa kun joku lonkkavikainen käpyttelee ovelle pysäkin toisesta päästä, koska odotti jopa minuutin pidempää.

Vanhoille, pikkulapsille ym voi toki antaa kunnioittavasti tilaa, mutta vain jos se on järkevää yleiskuvan kannalta.

Vierailija
10/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa jonottaa, pälli?!

Vierailija
11/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä todennäköisimmin tämä nainen oli 70+ ja AP etuili vanhusta bussijonossa. Ei vaan kehtaa sanoa tässä ikää, kun halusi lietsoa omaa draamaansa. Kusipää mummojen ohittelija.

Vierailija
12/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran musl-iminainen katsoi minua halveksuen, kun bussijonotilanne oli hieman epäselvä ja kiilasin hänen eteensä. Ilmeisesti hän ei ollut tottunut sukupuolten tasa-arvoon.

M

Vierailija
13/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ärsyttää ne nuoret ihmiset (lapset ja aikuiset), jotka kiilaavat bussiin, vaikka ovat tulleet pysäkille viimeisenä. Seison itse vieläpä aina suunnilleen siinä ovien kohdalla, eli ihan pyrkimällä pyrkivät ennen minua. Ja erityisen paljon hiertää se, jos vanhuksia ei päästetä ensin.

Lapsille ei opeteta muuta kuin minä, minä, minä -ajattelua.

T. espoolainen parikymppinen

Vierailija
14/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit kaikille jotka ohitan!

Vierailija
15/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran musl-iminainen katsoi minua halveksuen, kun bussijonotilanne oli hieman epäselvä ja kiilasin hänen eteensä. Ilmeisesti hän ei ollut tottunut sukupuolten tasa-arvoon.

M

Eteen kiilaajia saakin katsoa halveksuen.

Vierailija
16/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan epäystävällinen henki kiteytyy tässä ketjussa. Seis maailma, tahdon ulos!

Vierailija
17/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun kursailemaan. Sisään sitten, kun kuski pyytää kolmatta kertaa.

Vierailija
18/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluhenkisenä yritän aina ensimmäisenä sisään linja-autoon olin siinä pysäkillä vaikka viimeisenä tullut. Melkein aina olen onnistunut, mutta yhden kerran liukas n**keri kerkesi ekana, kun auto pysähtyi ihan sen kohdalle.

Vierailija
19/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te tosissanne? Jos joku on bussiin jo astumassa, niin ei tietenkään kiilata eteen, mutta ei siellä bussipysäkillä myöskään kukaan täysjärkinen ala pitää lukua siitä, kuka on tullut paikalle missäkin vaiheessa. Jos pysäkillä on vaikka kymmenen ihmistä, niin miten edes voi muistaa kuinka moni niistä oli paikalla ennen sinua?

Vierailija
20/21 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheiluhenkisenä yritän aina ensimmäisenä sisään linja-autoon olin siinä pysäkillä vaikka viimeisenä tullut. Melkein aina olen onnistunut, mutta yhden kerran liukas n**keri kerkesi ekana, kun auto pysähtyi ihan sen kohdalle.

Harmittaako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi