Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksaisi seurustella uskovaisen ihmisen kanssa

Vierailija
22.01.2022 |

Koska en jaksaisi sitä jatkuvaa maailmanlopun paasausta ja että Jeesus palaa maailmaan.

Kyllä, maailmanloppu tulee jossain vaiheessa, mutta kukaan ei tiedä minkälainen se maailmanloppu on.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en seurusteli muun kuin uskovan kanssa. Ei uskossa olevilla ei ole parisuhteessa mitään tukevampaa pohjaa kuin kulloinenkin fiilis siitä, että kuinka paljon patisuhteessa saa toisesta irti. Ei mitään vahvaa sitoutumisen tai luottamuksen pohjaa. Uskovainen teoriassa pysyy liitossa vaikeuksienkin yli kuuliaisuudesta Jumalaan. Tosin iso prosentti kristityiksi itseään kutsuvista omaa nykyään maallistuneet arvot, joissa ero ja esiaviollinen seksi tma. On ihan ok, eikä Jumalan tahdolla ole niin väliä. Tällaista kumppania kannattaa myös välttää.

Ennen avioliitossa pysymiseen on ollut sentään vahva sosiaalinen paine, nykyään eroihin kannustetaan pienenkin epåmukavuuden tai vastoinkäymisen sattuessa. Ei ole mikään pohja lähteä perustamaan perhettä. Rakkaudeksii kutsuttu tunne kun laitetaan avioliiton pohjaksi, niin ollaan todella heikoilla perustuksilla. Rakkauden tulisi olla päätös sitoutumisesta, tunteista riippumatta

Vierailija
22/24 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkko ja uskovaiset on syypäitä moneen pahaan kautta historian. Uskonnon varjolla on käyty sotia ja riistetty muita, tapettu, hyväksi käytetty ja kiristetty ihmisiä. Siitä on ollut lähimmäisen rakkaus kaukana. Edelleenkin uskovaiset kuvittelevat olevansa parempia kuin muut ja asettavat itsensä mielessään korkeampaan asemaan. Ovat hurskaampia ja parempia (ja tuomitsevampia) kuin ne, jotka eivät jaa heidän uskonfilosofiaansa.

Juu, ei kiitos! Pitäkää omahyväisyytenne kaukana minusta! Hyvä ihminen on jotain ihan muuta kuin monet teistä!

Lääketiede ja lääkärit ovat syypäitä moneen pahaan kautta historian. Lääketieteen varjolla on tehty ihmiskokeita keskitysleireillä, tapettu ja kidutettu ihmisiä, julistettu rotuoppia, tehty julmia lobotomialeikkauksia, avustettu kuolemaantuomioiden täytäntöönpanossa. Siitä on lähimmäisenrakkaus ja Hippokrateen vala kaukana.

Juu ei kiitos! Pysy myös kaukana lääkäreistä, jos sairastut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin ihan hyvin seurustella uskovaisen kanssa. Ei se minua haittaa kunhan ei ala käännyttämään minua.

M40...

24/24 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18/23. Hienosti kirjoitettu. Allekirjoitan jokaisen ajatuksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi