En jaksaisi seurustella uskovaisen ihmisen kanssa
Koska en jaksaisi sitä jatkuvaa maailmanlopun paasausta ja että Jeesus palaa maailmaan.
Kyllä, maailmanloppu tulee jossain vaiheessa, mutta kukaan ei tiedä minkälainen se maailmanloppu on.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kirkko ja uskovaiset on syypäitä moneen pahaan kautta historian. Uskonnon varjolla on käyty sotia ja riistetty muita, tapettu, hyväksi käytetty ja kiristetty ihmisiä. Siitä on ollut lähimmäisen rakkaus kaukana. Edelleenkin uskovaiset kuvittelevat olevansa parempia kuin muut ja asettavat itsensä mielessään korkeampaan asemaan. Ovat hurskaampia ja parempia (ja tuomitsevampia) kuin ne, jotka eivät jaa heidän uskonfilosofiaansa.
Juu, ei kiitos! Pitäkää omahyväisyytenne kaukana minusta! Hyvä ihminen on jotain ihan muuta kuin monet teistä!
Lääketiede ja lääkärit ovat syypäitä moneen pahaan kautta historian. Lääketieteen varjolla on tehty ihmiskokeita keskitysleireillä, tapettu ja kidutettu ihmisiä, julistettu rotuoppia, tehty julmia lobotomialeikkauksia, avustettu kuolemaantuomioiden täytäntöönpanossa. Siitä on lähimmäisenrakkaus ja Hippokrateen vala kaukana.
Juu ei kiitos! Pysy myös kaukana lääkäreistä, jos sairastut.
Minä voisin ihan hyvin seurustella uskovaisen kanssa. Ei se minua haittaa kunhan ei ala käännyttämään minua.
M40...
18/23. Hienosti kirjoitettu. Allekirjoitan jokaisen ajatuksesi.
Ennen avioliitossa pysymiseen on ollut sentään vahva sosiaalinen paine, nykyään eroihin kannustetaan pienenkin epåmukavuuden tai vastoinkäymisen sattuessa. Ei ole mikään pohja lähteä perustamaan perhettä. Rakkaudeksii kutsuttu tunne kun laitetaan avioliiton pohjaksi, niin ollaan todella heikoilla perustuksilla. Rakkauden tulisi olla päätös sitoutumisesta, tunteista riippumatta