Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti kysyy onko minulla puolisoehdokasta ja painostaa lasten hankintaan

Lapseton uraihminen
22.01.2022 |

Aina kun äitiä tapaan hän kysyy: "No onkos puolisoa löytynyt?"
Vastaan: "Ei ainakaan vielä. Pitää käydä koulu loppuun ja hankkia töitä ensin."
Äiti jatkaa: "No minusta oli niin kiva tulla mummi ja nähdä pikku taaperoita juoksentelemassa mummilassa"
Tähän tuhahdan ja vastaan: "Niin varmasti, mutta en halua lapseni kärsivän siitää ettei minulla ja puolisolla ei ole rahaa maksaa ja riittävästi aikaa olla heidän kanssaan."
Äiti sitten alkaa selittämään kuinka nuorena itse hankki meidät lapset ja selvisi vaikeista ajoista yms.

Eihän tässä mitään mutta äiti kysyy tätä aina. Onko teillä muilla samanlaisia kokemuksia? Tuntuu vaan kohta en haluakaan hankkia lapsia kun äiti painostaa niin paljon.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ymmärrä että olen erillinen ihminen jolla on oma elämä. Luulee että jos vähän painostaa ja ilkeilee joka kerta kun nähdään, lapsenlapsia alkaa tulla. Lapsenlapsia, joita en uskaltaisi jättää hänelle hoitoon, kun on niin arvaamaton. Ei hän edes haluaisi niitä hoitaa, ihan varmasti kiinnostus asiaan lakkaa heti jos lapsia tulee. Niitä vaan "pitää" hankkia.

Monet tekevät lapsen itsensä jatkoksi. Silloin on tärkeää että lapsista tulee vanhempien näköisiä. Niiden on myös tehtävä taas "jatke" että emä kokisi jatkavansa elämää niissä kun itse kuolee. Ei siis tajua, ettei ole millään tavalla itse ne toiset ihmiset.

Vierailija
22/22 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämänkaari:

0-20v: harjoitellaan nukkeleikkiä

20-30v: mangutaan nukkeleikkiä mieheltä

30-45v: nukkeleikki

45-55v: nuppi sekoaa kun nukkeleikki on takana -> häiriökäyttäytymistä

55v->: mangutaan nukkeleikkiä lapsiltaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla