Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin unta jossa yritin kuristaa kissani

Vierailija
22.05.2015 |

Yritin unessa ilmeisesti tappaa kissani kuristamalla sitä. Puristin kaksin käsin sen kurkkua, mutta kissa katseli minua rauhallisesti ja hyväksyvästi eikä rimpuillut yhtään. En muista miksi yritin tappaa sen, siinä oli kai joku paha henki tai jotain. Kuristin sitä tosi pitkän aikaa mutta kissan vointi ei muuttunut. Kun heräsin olin helpottunut kun näin kissani makaamassa vieressäni, mutta tunsin syyllisyyttä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin unta, jossa piiskasin apinaani.

Vierailija
2/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:52"]

Yritin unessa ilmeisesti tappaa kissani kuristamalla sitä. Puristin kaksin käsin sen kurkkua, mutta kissa katseli minua rauhallisesti ja hyväksyvästi eikä rimpuillut yhtään. En muista miksi yritin tappaa sen, siinä oli kai joku paha henki tai jotain. Kuristin sitä tosi pitkän aikaa mutta kissan vointi ei muuttunut. Kun heräsin olin helpottunut kun näin kissani makaamassa vieressäni, mutta tunsin syyllisyyttä.

[/quote]

Toivotan sinulle rohkeutta ja jaksamista, jotta voit toteuttaa tämän hienon fantasiasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen unessa isolla veitsellä alkanut katkomaan koirani kaulaa, sekin vain katsoi alistuvasti, surullisena. Kun heräsin, itkin lohduttomasti, olin melkoisen nuori vielä ja koirani oli kaikki kaikessa. Mulle jäi pelko itsestäni.

Vierailija
4/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:31"]

Minä näin unta, jossa piiskasin apinaani.

[/quote]

Hirveää perversiota! Tahdotko myös livauttaa kikkelin heteronaisen sukupuolivärkkiin? 

Vierailija
5/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:34"]

Mä olen unessa isolla veitsellä alkanut katkomaan koirani kaulaa, sekin vain katsoi alistuvasti, surullisena. Kun heräsin, itkin lohduttomasti, olin melkoisen nuori vielä ja koirani oli kaikki kaikessa. Mulle jäi pelko itsestäni.

[/quote]

Don't dream it, be it!

Joskus meidän kaikkien pitää toteuttaa hulluimmatkin unelmamme! Rohkeutta se vaatii, mutta toivottavasti uskallat!

Vierailija
6/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin unta missä petin miestäni appiukkoni kanssa. Ja appiukko vieläpä alotti liehittelyn ja mä yritin (huonoin tuloksin) vastustaa sitä.
En toki kiistä etteikö appiukkoni olisi komea ja näin, mut EN IKINÄ panisi hänen kanssaan! :D

Vierailija
7/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että olet seksuaalisesti turhautunut.

Vierailija
8/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:27"]Se tarkoittaa että olet seksuaalisesti turhautunut.
[/quote]

No, ehkä se pitääkin paikkaansa. En tiedä.
Mut hitto miten hävettää toi uni edelleen ja jotenkin on fiilis etten ehkä halua appiukkoani nähdä nyt toviin jos toiseenkaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme