Muita, joilla on alkanut jo kainalokipu kolmannesta (tai toisesta) koronarokotteesta?
…just viime yönä tunsin ekoja vihlaisuja. Ilmeisesti liittyy imusolmukkeisiin rinnan ja kainalon alueella. Luukin ensin, kun oire tuli n. 3 viikkoa kakkosrokotteen jälkeen, että onko mulla rintasyöpä? Mutta ei, se on vaan rokotteen hassu sivuvaikutus imusolmukkeissa. On vaaraton, kannattaa ainoastaan tarkkailla, että se menee ohi, etteivät ne tulehdu.
Kommentit (19)
Mulla oli nelisen päivää rokotetun puolen hartia kipeä.
Mulla on kaikki kolme rokotetta Pfizeria.
Ap
Injektiot ovat turvallisia 😳 Niin yrittävät väittää.
Juu ihan vaaratonta :D Ja lapsillakin on sydäreitä ollut aina, ei mitään uutta. Koska saa neljännen piikin?
Nuo piikit ovat aiheuttaneet paljon syöpiä.
Vierailija kirjoitti:
Injektiot ovat turvallisia 😳 Niin yrittävät väittää.
Eihän tämä mitenkään vaarallinen oire ole. Paljon vähemmän haitallinen, kuin esim. flunssa. Kuinka moni jäisi töistä pois kainalokivun (joka itselläni esiintyi kakkosrokotteesta lähinnä vain öisin) pois töistä?
Ei kukaan!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juu ihan vaaratonta :D Ja lapsillakin on sydäreitä ollut aina, ei mitään uutta. Koska saa neljännen piikin?
Lapsilla ei ole edelleenkään sydäreitä, ellet tiedä :)
Vierailija kirjoitti:
Nuo piikit ovat aiheuttaneet paljon syöpiä.
Onko susta nolla paljon!? Oiii….!
Sivuoireet alkoi tuntua toisesta rokotteesta, ja kolmas olikin jo raju juttu.
Onneksi otin kaikki kolme rokotetta, sillä selvästi ne herättivät immuunipuolustuksen, juuri kuten on tarkoituskin.
Johtuu lihaksista.
Kun rokote pistetään olkavarren yläsosaan, se lihas yleensä kipeytyy, ja voi johtaa kipua myös muihin lihaksiin, jonkin aikaan.
Täysin normaalia.
Itse teen päätetyöskentyö 7.5 tuntia vuorokaudessa, eli työskentelen teksitinkäsittelijänä kaikki työpäiväni.
Vaikka mulla on kaikki mahdolliset apuvälineet työssäni, työtuoleineen, sähköpöytineen, erilaisine tekstinluku laitteineen.
Niin siitäkin huolimatta, niska-hartiat ja olkapäät ja ranteet rasittuvat ylenmäärin työssä.
Lihaskipu on sellainen joka heijastuu myös myös muihin lihaksiin, tietyllä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu lihaksista.
Kun rokote pistetään olkavarren yläsosaan, se lihas yleensä kipeytyy, ja voi johtaa kipua myös muihin lihaksiin, jonkin aikaan.
Täysin normaalia.
Itse teen päätetyöskentyö 7.5 tuntia vuorokaudessa, eli työskentelen teksitinkäsittelijänä kaikki työpäiväni.
Vaikka mulla on kaikki mahdolliset apuvälineet työssäni, työtuoleineen, sähköpöytineen, erilaisine tekstinluku laitteineen.
Niin siitäkin huolimatta, niska-hartiat ja olkapäät ja ranteet rasittuvat ylenmäärin työssä.
Lihaskipu on sellainen joka heijastuu myös myös muihin lihaksiin, tietyllä tavalla.
Toi on kyllä lääkäreiden mukaan imusolmukkeista johtuva juttu, ne kun ovat osa imuunipuolustusta. Niin voivat turvota, siitä oli Ylellä juttua, mistä tajusin, että liittyy rokotteeseen.
Ap
Kakkosesta alkoi yöllä kainalokipu ja oli tavallaan hurja kun yöllä unenpöpperössä siihen heräsin niin luulin että kipu tulee sydämestä kun kyljellään makasin. Kyllä kakkosesta kipeytyi kainaloni kolmeksi päiväksi. Juuri pistospuolen kainalo.
Nyt olen menossa kolmoseen ja katsotaan mitä sitten tapahtuu.
Kainalon imusolmuke kipeytyi ekasta shotista. Päätin, että otan seuraavan annoksen, kunhan tilanne on palautunut normaaliksi. Yhdellä rokotteella mennään edelleen..
Jos menette ottamaan kolmatta rokotetta, niin jos mahdollista, ottakaa seuraava päivä vapaaksi.
Se voi nostaa kovan kuumeen, vaikka edellisistä rokotteista ei olisi tullut mitään.
Itse sain selän kipeäksi kun työnsin pään perceeseen. Siitä tiesin, että immuunijärjedtelmäni on herännyt. Luin saman myös YLEltä ja Hesarista. Mietin kuinka kipeä selkäni olisikaan, jos en olisi tunkenut päätä perceeseen. AntiAssit on sitte tyhmiä ja kouluttamattomia kun ei tajua ja äänestävät tietääkseni persuja tsi kristalleja.
Vierailija kirjoitti:
Jos menette ottamaan kolmatta rokotetta, niin jos mahdollista, ottakaa seuraava päivä vapaaksi.
Se voi nostaa kovan kuumeen, vaikka edellisistä rokotteista ei olisi tullut mitään.
Tai sitten ei nosta.
Mulla tuli vähän lämpöä toisesta, kolmannesta ei mitään.
Se on niin yksilöllistä reagoida rokotuksiin.
Jos ei ole lapsuuden jälkeen ottanut yhtä ainoata rokotetta, on päiväselvää, että joitain oireita tulee aikuisiällä otetuista rokotteista,
Tyypilllsin oire on rokotus käden olkapään ja sen lähellä olevien lihasten kipeytyminen, joiden tuntemus ja vaiva, vaihtelee erittäin paljon.
Eikä kysymys ole pelkästään koronarokotteesa, saman vaivat tulevat myös influenssarokotteesta, ja sen tietää jokainen joka on nfluenssarokotteen on ottanu.
Ja mikäli vaikka joku on joskus joutunut käymään päivystyksessä ja saanut siellä kipupiikin kankkuunsa, ne senkin piikin jälkivaikutukset saattavat tuntua kankun lihaksissa tai jopa reisissä pari päivää.
Itsellini ei mistään rokotteista ole tullut mitään sivuvaikutuksia, mitä nyt tosiaan hieman tuntemuksia vasemman käden olkapäähän, infl- ja koronarokotteen jälkeen.
Mutta sukulaiseni on taas joutunut kärsimään pienestä lämmöstä ja huonosta olosta rokotteiden jälkeen.
Näin erilaisia ja yksilöllisiä me ihmiset olemme.
Toisesta piikistä (Moderna) mulla tuli kainalokipua. Ekasta ja kolmannesta (kumpikin Pfizer) ei tullut mitään.