Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seroquel onko kokemuksia?

Vierailija
22.01.2022 |

Muutaman päivän syönyt 50mg. Olen joskus aikaisemmin kokeillut päivän pari mutta tuli niin älytön väsymys ettei jaksanut sitä. Nyt ei jostain syystä samanlaista väsymystä tule.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutistaa aivojen tilavuutta tutkimusten mukaan ja tuhoaa aivokudosta. Googleta "quetiapine brain shrinkage"

Vierailija
2/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutistaa aivojen tilavuutta tutkimusten mukaan ja tuhoaa aivokudosta. Googleta "quetiapine brain shrinkage"

Juu olen tuosta kuullut. Mut näin tekee moni muukin asia mm. paha stressi. Jos lääke oikeesti auttaa niin silloin kannattaa nuokin riskit ottaa.

Mut joo nyt maate. Vedin just napin naamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu olen tuosta kuullut. Mut näin tekee moni muukin asia mm. paha stressi. Jos lääke oikeesti auttaa niin silloin kannattaa nuokin riskit ottaa.

Mut joo nyt maate. Vedin just napin naamaan.

Varmaan psykoosinestolääke onkin psykoosiin hyvä lääke, mutta muuhun en sitä söisi.

Vierailija
4/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ainetta kun Ketipinor. Mulla unilääkkeenä. Antaa kyllä hyvät unet, mutta tulee järkyttävät mässyt.

Vierailija
5/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin vaivaan syöt jos on aamulääke?

On varsinkin alkuun niin unettavaa, että kannattaa ottaa illalla ellei ole määrätty useammin päivässä.

Vierailija
6/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mihin vaivaan syöt jos on aamulääke?

On varsinkin alkuun niin unettavaa, että kannattaa ottaa illalla ellei ole määrätty useammin päivässä.

Teen yötöitä niin otan aamulla. Sanotaan näin että otan rauhoittamaan mieltä noin yleisesti. Ei tässä nyt kai psykoottisia olla mutta kaikenlaista häiritsevää ajatusta pyörii liikaa päässä.

Helkutti että veti nenän tukkoon aamulla nyt onneks jo normaali.

Vierailija
7/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokas lääke vakaviin psyykeongelmiin, esim. vakavaan ahdistukseeen, mutta ei kannata muuten syödä mielestäni.

Vierailija
8/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminut mulla, sen sijaan verenpaineet alkoi heitellä niin oli pakko vaihtaa

Vierailija
9/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot narikkaan lääke. En suosittele.

Vierailija
10/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehokas lääke vakaviin psyykeongelmiin, esim. vakavaan ahdistukseeen, mutta ei kannata muuten syödä mielestäni.

Blokkaa serotoniinia ja dopamiinia jolloin monella ei-psykoottisella ahdistus vain pahenee. Tulee vielä laittomaksi tässäkin takapajulassa määrätä tuota muuhun kuin psykoosisairauteen/bipoon.

Vierailija
11/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aika pientä annosta, vaan 50mg/päivässä. Vaikea sanoa vielä mitään suurempaa mutta ei oo ainakaan apaattinen fiilis mitä noista ssri-napeista aina tulee. Ei kiinnosta yhtään mikään kun niitä vetää.

Eihän näitä myrkkyjä haluis tosiaan vetää mut on kuitenkin sen verran häiritseviä oireita tässä mukana et jotain pitää kokeilla.

Vierailija
12/12 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toiminut mulla, sen sijaan verenpaineet alkoi heitellä niin oli pakko vaihtaa

Tunsitko nuo oireet vai huomasitko vain sattumalta?

Itellä oli kanssa epämukava olo lääkkeen ottamisen jälkeen tuossa aamulla, nenä meni ihan helvetin tukkooon (outo sivuoire) ja jotenkin vaan tosi epämukava olo. Mietin juuri että olisko verenpaineet voineet myös heilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi