Puhelu numerosta 0200 3000
Tämmöinen soitti 2 kertaa puolen tunnin sisällä. Toisella kerralla vastasin, mutta en sanonut mitään.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11269280
tuommoisen löysin... Numero on siis Nordean asiakaspalvelun, mutta soittaja onkin joku muu. Nuori naisääni aikansa hiljaisuuden jälkeen kysyi että "haloo?" ja hetken kuluttua katkaisi puhelun.
onko muille soiteltu? Jos soittaa vielä niin saatan ehkä sanoakin jotain. Voisin myötäillä ensin ja sitten todeta että ai mutta enhän mä ole edes Nordean asiakas...
Kommentit (16)
Oot niin avuton. Et viittiny soittajalta kysyä, että miksi soitat kuka olet, mutta tänne piti tulla vikisemää
Vastasit puhelimeen ja olit hiljaa? Samalla odotit, että se toinen henkilö olisi alkanut kauheita saarnoja pitämään? :DD
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:22"]
Vastasit puhelimeen ja olit hiljaa? Samalla odotit, että se toinen henkilö olisi alkanut kauheita saarnoja pitämään? :DD
[/quote]
Yleensä ihan puhelinmyyjätkin sanoo että "haloo? Täällä Matti Meikäläinen a-lehdiltä päivää, onko Maija Mattinen puhelimessa?" jos ei niille sano mitään.
sellasta jotain odotin:)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:19"]
Oot niin avuton. Et viittiny soittajalta kysyä, että miksi soitat kuka olet, mutta tänne piti tulla vikisemää
[/quote]
Olin tuon suomi24-ketjun jo löytänyt, joten tiedän kyllä että huijari siellä soittaa :) jos soittaa uudestaan, sanon suorat sanat, mutta luultavasti pelkkä vastaaminen riitti karkoittamiseen. Ainakin puhelinmyyjillä vastaaminen lopettaa sen soittelun hetkeksi.
Mulle oli soitettu tuosta numerosta keskiviikkona, en vaan kerinnyt vastaamaan. Ihmettelen vaan mistä ovat numeron saaneet, kun numeroni on salainen...
Äsken soiteltiin minullekin tästä numerosta. En ehtinyt vastata, mutta tunnistin numeron Nordean numeroksi ja ihmetelin miksi puhelulokeissa näkyi vain numero, eikä Nordea Asiakaspalvelu (oikea Nordean numero on tallennettuna puhelinmuistioon). Mutta täytypä taas muistuttaa omia vanhuksia näistä huijareista.
Just tuli ko. nrosta puhelu, en vastannut kun arvelin puhelinmyyjäksi, ja Googlauksella löysin tämän. Uppaan siis, jos muilla kokemuksia onko oikeasti Nordea vai huijausta - itse olen kyllä Nordean asiakas, mutta enpä nyt lähde heille soittelemaan että onko sieltä soiteltu.
Nordean asiakaspalvelun numero on tuo 0200 3000. Ei siis ole huijausta. Tuo sama numero tulee näkymään soitettiinpa sitten asiakaspalvelusta tai konttorista. Toki, jos on oma henkilökohtainen pankkineuvoja, niin voi näkyä myös hänen numeronsa. Pankeillahan on velvollisuus tuntea asiakkaansa, joten pankista voidaan silloin tällöin ottaa yhteyttä asiakkaaseen. Se on ihan normaalia.
Ihan paskaa, tuo 0200- alkuinen numero, siihen kun ei prepaidilla eikä estoilla soitella. Todella ala-arvoista tälläisiä asiakkaita kohtaan. Eikö mitään voida miettiä loppuun asti??
moi ottako 0200 3000 puhelin numero rahaa sun liitymästä jos vastaa tohom numeron
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:10"]
Ei siis ole muille soitellut?
[/quote]
On soiteltu. En vastannut. Mielestäni tuo Nordean numero on kyllä oikea silloin jos itse soittaa Nordealle, mutta aina kun pankki on soittanut minulle päin, numerona on näkynyt asiakaspalvelijan oma suora numero. Siksi ei käynyt mielessäkään vastata => eli jos ei ole häirikkö, niin sitten on Nordean oma mainos. Ja siinähän on.