Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkakipeinen pulu

Vierailija
22.05.2015 |

Ikkunalaudallani vierailee melko usein pulu, jolla on toinen jalka kipeä. Jalka on varpaista turvonnut, koska sen ympärille on kiertynyt ohut kuminauha. Minun pitäisi saada lintu kiinni ja sen jälkeen soitettava eläinhoitolaan. Tänään sama pulu tuli taas hakemaan ruokaa. Laitoin pähkinöitä ikkunalaudalle ja ryhdyin sitten valmistelemaan sopivaa pahvilaatikkoa, tekemään siihen ilmareikiä, etsimään paksuja hanskoja jne. Tähän meni n. puoli tuntia. Askareistani saattoi kuulua vähän melun ääniä ja pulu säikähti, eikä sitä sen jälkeen ole näkynyt. Nyt odotellaan. Toivottavasti se ilmestyy ainakin huomenna.

Jalka on pahasti turvonnut, tosi kipeän näköinen ja pululla varmasti hirveät tuskat. En pysty oikein ajattelemaan tai tekemään mitään muuta, vaikka pitäisi. :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta harakkaketjusta loysin tanne... Miten kavi pulun kanssa ap?? :)

Kiitos että kysyit. Pulu parantui omin avuin ja voi hyvin. Käy joka päivä mun luona syömässä.  

Vierailija
22/24 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos että kysyit. Pulu parantui omin avuin ja voi hyvin. Käy joka päivä mun luona syömässä.  

t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla, kiitos kun kavit kertomassa :)

Vierailija
24/24 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla, kiitos kun kavit kertomassa :)

Kiva, että kiinnostaa. En muista teinkö samasta pulusta myöhemmin vielä toisen aloituksen, mutta kerrotaan nyt tässäkin, että jalka meni nilkan alapuolelta kuolioon. Luulin, ettei se selviytyisi, mutta toisin kävi. :)

Ap