Olen saanut vuoden aikana seksiä vieraalta
Kommentit (7)
Samoin. Määrä on silti naurettavan pieni. Mutta siksipä olenkin tyytyväinen, kun vihdoin edes jotain tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:48"]Samoin. Määrä on silti naurettavan pieni. Mutta siksipä olenkin tyytyväinen, kun vihdoin edes jotain tapahtuu.
[/quote]
no joo..mulla se taitaa olla kymmenen..mutta parempi tääkin kun se että pimpsa homehtuu.ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:48"]
Samoin. Määrä on silti naurettavan pieni. Mutta siksipä olenkin tyytyväinen, kun vihdoin edes jotain tapahtuu.
[/quote]
Näin tää elämä menee...
Samma här. Olen saanut kahdelta naiselta vuoden aikana seksiä useammin kuin edes olen itse halunnut. Vaimolta sain kahdesti.
En ymmärrä tätä pettämistä ja sillä hehkuttamista. Kuinka vaikea siitä pihtarista on erota, jos se seksi kerran on niin tärkeetä?
T: 10v puutteessa mutta uskollisena
Seksi lisäksi niin moni muukin asia on tärkeää. Rakastan miestäni, vaikkei hän enää pystykään tyydyttämään minua seksuaalisesti. Kyse on ihan hänen fyysisestä kunnostaan, johon ei valitettavasti ole parannusta tiedossa. Elämässä käy joskus näinkin. Joku sairastuu, joku joutuu onnettomuuteen, jollekin käy jotain muuta, mikä vie kyvyn tai aiheuttaa niin suurta kipua, ettei seksistä enää tule mitään. Meille nyt on käynyt niin, mutta omat seksuaaliset haluni eivät sammuneet samalla. En todellakaan jätä miestäni, vaikka käynkin hankkimassa seksuaalisen tyydytyksen muualla.
Eli kerran?
-Niksu