Mies, mitä mieltä tällaisesta naisesta? Siis jos seurustelisit tällaisen naisen kanssa
Naisella ei ole kaveripiiriä vaan elämän varrella tullut muutamia syvempiä ystävyyssuhteita. Tällä hetkellä yksi läheinen ikäisensä naispuolinen ystävä, muita ei tapaa.
- ei voi mennä tyttöjen iltaan koska ei ole sitä kaveriporukkaa
- ei mökkiviikonloppuihin
- ei pikkujouluihin
- ei voi järjestää synttärijuhlia
- ei voi järjestää baby showereita (teoriassa siis, nyt älkää takertuko siihen halusitteko lapsia vai ette)
jne.
Listaahan voisi jatkaa...
Voi käydä kuitenkin kahvilla/kyläilemässä toisen luona puolin toisin, voi käydä yhdessä kävelyllä ja joskus kahvilassa tai ravintolassa, voi käydä yksin kävelyllä ja joskus elokuvissakin, kahvilassa harvemmin, voi käydä kirjastossa ja paljon käykin.
Haluaisi toki enemmän kavereita mutta kun niitä ei vain ole. Työpaikka ainoa josta niitä voisi löytyä jos on löytyäkseen. Joku uusi harrastusjuttu tai kurssi voisi myös olla sellainen, kunhan koronatilanne ratkeaa.
Haluatte varmaan miehet mieluummin sellaisen joka voi tehdä luettelossa mainittuja asioita?
Kommentit (41)
Kaikki noi asiat voi tehdä vaikka yksin, jos ei ole ystäviä, sulla niitä on kuitenkin pari, nyt vaan järjestät vaikka leffaillan itsellesi ja ystävällesi.
On sulla kyllä mielenkiintonen järjen juoksu. Miksi ihmeessä mikään noista mainitsemistasi asioista vaikuttaisi millään tavalla siihen mitä mä haluan mun naiselta. Ei kyllä oo kellään miehellä kriteerinä, että naisella pitää olla kaveriporukka. On jopa parempi kun ei oo.
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena en ainakaan haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa, jolla ei olisi mitään omaa elämää (omat ystävät, omat menot, omat harrastukset).
Tämä viesti taisi tulla prinsssan ilkeältä sisarpuolelta? Mene nyt vaikka ihastelemaan itseäsi peilistä, jooko?
Unelmanainen.
Terveisin, sen toisen jo kokenut pariinkin kertaan.
Mies53v
Vierailija kirjoitti:
Ap ei vastannut kellekään. Perjantai illan trolli. Miksi menette palstalaiset aina halpaan jos Nainen kysyy jotain 😂
Tiedättekö mitä? Nainen on vain nainen, ei mikään jumalatar idiootit!
Vastasin yleisesti kaikille vastaajille, lukaisepa tarkemmin...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla kyllä mielenkiintonen järjen juoksu. Miksi ihmeessä mikään noista mainitsemistasi asioista vaikuttaisi millään tavalla siihen mitä mä haluan mun naiselta. Ei kyllä oo kellään miehellä kriteerinä, että naisella pitää olla kaveriporukka. On jopa parempi kun ei oo.
On siis parempi, että roikutaan läheisriippuvaisena siinä parisuhteessa ilman muuta elämää? Hyi.
Eikö sulla ole muuta elämää/tekemistä vapaa-aikanasi kuin roikkua joko miehessäsi tai jossakin kaverissasi?
Minä osaan matkustella ja retkeillä itsenäisesti, käydä tapahtumissa jotka kiinnostavat minua, käydä ulkona syömässä, en tarvitse ketään pitelemään minua kädestä "elääkseni".
Vierailija kirjoitti:
Miehille ylleensä riittää tissit ja perse....
Ei riitä yhden naisen tissit ja perse. Olen juuri AP kaltainen nainen ja kyllähän minutkin joku peräkammarin luuseri huolitsi koska tissit ja perse. Sitten alkoi se valitus, että eikö sulla ole mitään omaa elämää, kavereita, harrastuksia tai jotakin? Miksi oot aina kimpussani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siis parempi, että roikutaan läheisriippuvaisena siinä parisuhteessa ilman muuta elämää? Hyi.
Läheisriippuvuus on ihan eri juttu. Ei munkaan nainen missään koskaan käy ja sillä ei ole paljoa kavereita, mutta ei ole haitannut yhtään. On aina mun kanssa kun haluun ja antaa mun mennä omiin menoihin kun haluan. Unelma nainen eikä mitenkään roiku mussa. Oman kokemukseni perusteella normi naisporukka juoruu kaikki yksityisasiat ja muut naiset yllyttää omaa naista näkemään mut huonona miehenä ja tekoni pahemmilta kun ne on. Lisäksi kaikki tyttöjen illat sun muut menot syö valtavasti rahaa, kun mennään ravintolaan ja kuoharit yms. Miehet menee mökille ni se on makkarapaketti ja kaljakeissi.
Jos mies tekee vastaavan aloituksen on se mies nössö ruikuttaja.
Mua ei voisi listatut asiat vähempää kiinnostaa, joten olisi vaan eduksi. Haluaisin neidon, jonka kanssa jakaa elämä eikä siinä muita tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille ylleensä riittää tissit ja perse....
Ei riitä yhden naisen tissit ja perse. Olen juuri AP kaltainen nainen ja kyllähän minutkin joku peräkammarin luuseri huolitsi koska tissit ja perse. Sitten alkoi se valitus, että eikö sulla ole mitään omaa elämää, kavereita, harrastuksia tai jotakin? Miksi oot aina kimpussani.
Oletko siis aivan kyltymätön?
Ei. En halua Ap kaltaistasi naista.
Olen tuollainen kaveriton, eikä ole miehistä ollut ikinä pulaa. Jotkut kumppanit olleet samanlaisia ja toiset taas paljon sosiaalisempia. Luulen, ettei tuollaiset asiat haittaa ollenkaan, jos on mukava ja nätti. :)
Vierailija kirjoitti:
Mukava lukea vastaukset. Minua on nuorempana varsinkin kiusattu kaverittomuudesta, naisten puolelta, ja jäänyt asia pyörimään mieleen.
Ap
Kiusaajat kiusaa omien ongelmiensa takia. Laita toisesta korvasta ulos vaan. Muista että monia mielenkiintoisia ja lahjakkaita ihmisiä on kiusattu nuorena. Joku fiksu mies saa sinusta unelmiensa kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena en ainakaan haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa, jolla ei olisi mitään omaa elämää (omat ystävät, omat menot, omat harrastukset).
Alapeukkuja satelee kun kertoo oman mielipiteensä.
Mun mielestä olisi todella ahdistavaa, jos miehellä ei olisi ystäviä. Lienee kuitenkin vähemmistö, joka tekee mielellään kaiken yksin (käy ulkona syömässä, mökkireissuilla, ulkomaanmatkoilla ym.) joten suurella todennäköisyydellä tuollainen ihminen tukeutuu enemmän puolisoonsa kuin sellainen, jolla on laaja ystäväpiiri. Plus että jotain vikaa ihmisessä on, jos ei ole onnistunut hankkimaan/pitämään ihmissuhteita.
Olen nainen. Pitäisin kyllä isona miinuksena sitä, jos miehellä ei ole ystäviä. Montaa ystävää ei tarvitse olla, kunhan on muutama muu henkilö johon pystyvät tukeutumaan. Minäkin olen introvertti ja läheisiä ystäviä aika vähän mutta kuitenkin usea sellainen jolta saisin tukea ja johon voin luottaa. Tämä on merkittävää siksi, että en olisi liian riippuvainen puolisosta. On valtava taakka olla jollekin ihmiselle se ainut seuran tai henkisen tuen lähde.
Toisaalta en itse haluaisi mitään super-ekstroverttia. Kokisin ahdistavana sen kun aina pitää olla ihmisiä ympärillä ja aina menossa.
Jokainen tyylillään. En usko tämän koituvan AP:lle kuitenkaan ongelmaksi. Jos et koko ajan roiku miehessä niin mies ei välitä siitä että onko sinulla kuinka paljon ystäviä muuten.
Ap, luulen että suuremmaksi esteeksi parisuhteen löytämiselle tulee tuo tekstisi perusteella välittyvä huono itsetunto ja itseluottamuksen puute. Harva ihminen haluaa kumppaniksi niin epävarmaa ihmistä, joka kyselee muiden mielipiteitä loppupeleissä täysin yhdentekeviin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja satelee kun kertoo oman mielipiteensä.
Mun mielestä olisi todella ahdistavaa, jos miehellä ei olisi ystäviä. Lienee kuitenkin vähemmistö, joka tekee mielellään kaiken yksin (käy ulkona syömässä, mökkireissuilla, ulkomaanmatkoilla ym.) joten suurella todennäköisyydellä tuollainen ihminen tukeutuu enemmän puolisoonsa kuin sellainen, jolla on laaja ystäväpiiri. Plus että jotain vikaa ihmisessä on, jos ei ole onnistunut hankkimaan/pitämään ihmissuhteita.
Aloituksessa ei puhuttu siitä, että tekee mielellään asiat yksin, vaan joutuu tekemään koska ei ole kaveripiiriä. Monet yksinäiset haluaisivat kyllä ystäviä.
Tuohon jälkimmäiseen lihavointiin sanoisin, että sinulla lienee aika rajoittunut maailmankuva ja ajattelumaailma, jos kuvittelet kaverittomuuden johtuvan siitä että ihmisessä olisi jotain vikaa. Monet tekijät ovat siihen voineet johtaa, ja toisekseen naisena kun olen viettänyt joskus aikaa naisten kanssa, niin lähes poikkeuksetta jonkinlaista kateutta ja selän takana puhumista esiintyy, jos ei omasta kaveriporukasta niin muista naisista. Ja kaverit puhuvat ihan toisistaankin. Jos sen hyväksyy ja lähtee itsekin mukaan, niin naisporukassa on helpompi olla. Sitten on niitä naisia jotka eivät voi sietää tuollaista, ehkä heille ei kerry niin paljon kavereita, vaikka toki yksittäisiä hyviä ystäviä voi tullakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Pitäisin kyllä isona miinuksena sitä, jos miehellä ei ole ystäviä. Montaa ystävää ei tarvitse olla, kunhan on muutama muu henkilö johon pystyvät tukeutumaan. Minäkin olen introvertti ja läheisiä ystäviä aika vähän mutta kuitenkin usea sellainen jolta saisin tukea ja johon voin luottaa. Tämä on merkittävää siksi, että en olisi liian riippuvainen puolisosta. On valtava taakka olla jollekin ihmiselle se ainut seuran tai henkisen tuen lähde.
Toisaalta en itse haluaisi mitään super-ekstroverttia. Kokisin ahdistavana sen kun aina pitää olla ihmisiä ympärillä ja aina menossa.
Jokainen tyylillään. En usko tämän koituvan AP:lle kuitenkaan ongelmaksi. Jos et koko ajan roiku miehessä niin mies ei välitä siitä että onko sinulla kuinka paljon ystäviä muuten.
Hyväksyisitkös sen, jos olisit sellaisen miehen kanssa jolla ei ole juurikaan kavereita, mutta hän sitten saisikin tilaisuuden lähteä miesporukalla reissuun JA hän sen vuoksi yllättäen peruisikin sinun kanssa sopimansa suunnitelman? :) Sitten hänellä ainakin olisi kavereita (ainakin hetkeksi) ja jäisit toiselle sijalle. Sitten et toivottavasti valittaisi että onko se tärkeämpää kuin sinä :D
Miten niin tyttöjen? Että seka-/poikienilloissa?