Oikiksen pääsykoe jännittää
Oon lukenu tosi paljon, mutta nyt loppua kohden tuntuu, etten osaa mitään. :( ei helvetti
Kommentit (24)
Muakin jännittää niin etten pysty nukkumaan, haen Turkuun. Pitkään oli sellanen paniikki etten osaa mitään mutta nyt oon vähän rauhottunut ja sen myötä lukeminen ollut paaaljon tehokkaampaa. Mieti ap että vaikka siellä kysyttäisiin ne 5 asiaa joita et osaa kaikista parhaiten, niin osaat niistäkin edes jotain :) Mihin haet?
Tsemppiä! Itse sain juuri hyväksymiskirjeen Keski-Eurooppaan. Syyskuussa alkavat opinnot.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:24"]
Ei ne vaikeat ole, jos on lukenut huolella. Paljon vaikeampi on tosielämän keissit sitten työelämässä. Terv. juristi vm -08
[/quote]
Eivät ne silloin muinoin olleetkaan. Nykyään kirjat ovat huomattavasti haastavampia kuin 10 vuotta sitten, katso esim. Turun kirjoja tänä vuonna. Ja kokeetkin haastavampia, mukana voi olla mm. aineistokokeita, joihin ei voi valmistautua ulkoa pänttäämällä.
[/quote]
Tämä.
Ei 10-15 vuoden takaisia pääsykokeita voi verratakaan nykymenoon millään alalla. Keväästä on tullut ihan mieletön prässi. No toisaalta, parin vuoden päästä taas helpottaa jos hakea voivat enää vain ensikertalaiset. Siihen asti se on melkoinen pullonkaula.
En ole ap, mutta sama koitos edessä. Minne ap haet? Itse haen Turkuun.