Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosan, 26, lapsi ei käy enää koulussa: "Kaikilla on vapaus tehdä ihan miten vain".

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisen lapsi kotiopetuksessa. Korkeintaan toisen asteen tutkinto takana (ja sekin todennäköisesti ammatilliselta puolelta). Mahtaa kehkeytyä "laadukkaita" oppimistuloksia.

Ja lapsi on 7v, tuskin hänelle tarvitsee ydinfysiikkaa opettaa....

Vierailija
22/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti on ihan pihalla. Ei tule lapsi pärjäämään jatko-opinnoissa.

Oliko pääsyy tuo maskivastaisuus tai koronon foliohattuilu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa siinä on jos naisia kannustetaan synnyttämään lapsia? Tällä hetkellä kun miettii Suomen koulujen tasoa niin hyvä että on vaihtoehtoja, opiskella voi myös kotona.

Vierailija
24/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun oliskin saanut lapsena olla kotikoulussa.

Ala-asteella ei opeteta mitään niin vaativaa, etteikö vanhemmat siitä selvityisi. Oppimateriaali kuitenkin tulee koululta.

Siskoni on luokanopettaja. On joskus jelpannut ja auttanut lapsia läksyissä yms. Kyllä vain opettajaksi kouluttautunut henkilö osasi opettaa lapsia paljon paremmin kuin minä ja tiesi niistä opetettavista asioista enemmän kuin minä kun on niitä juttuja muutaman vuoden pyöritellyt.

Niin no. Tässäkin asiassa auttaa yleissivistys. Jotkut korkeakoulutetutkaan eivät tiedä mikä on okapi. Tai mikä on Euroopan suurin kaupunki. yms.

Mikä kommentti.🤦‍♀️😂

T: maisteri

Vierailija
25/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippyli on todennäköisesti imettänyt lastaan 3-vuotiaaksi ja on sitä mieltä, että osa kouluaineista on turhia, koska hän itse inhosi niitä koulussa.  Siinäpä opettajaa kerrakseen.

Vierailija
26/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KILTTIYS kirjoitti:

Kaikilla todellakin on vapaus tehdä mitä vaan.

Tääl USAs esim UnSchooling meiningit on laajalti ottaneet tuulta alleen -- hienoa että sama meininki raahautuu, tosin hieman jälkijunassa kuten aina, Suomen kamaralle.

U ain't in America pal so stop lying.

Vierailija
27/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun oliskin saanut lapsena olla kotikoulussa.

Ala-asteella ei opeteta mitään niin vaativaa, etteikö vanhemmat siitä selvityisi. Oppimateriaali kuitenkin tulee koululta.

Jos lapsi on virallisesti kotikoulussa, vanhemmat ostavat itse materiaalit. Koululla ei ole enää vastuuta.

koululla ei koskaan ole ollut mitään vastuuta. vanhemmilla on vastuu kasvattaa lapsista sivistyneitä. koulu arvio lapsia yhteiskunta luokkaa varten.

Vierailija
28/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 36v ja alistin 19v neitoa 2h hotellihuoneessa ja sain sen squirttaamaan ensimmäistä kertaa.

Neito tuli huoneeseen ja pistin samantien sängylle kontalleen peppu pystyssä ja kerroin mikä on homman meininki ja miksi olet täällä.

Kun olin päässyt siirtämään pikkarit sivuun niin pillu kimalteli kosteudesta vaikka en ollut vielä koskenut oikeastaan.

Läiskin pepun tulipunaiseksi

Dildotin ja hieroin klittaa niin että hän oli sidottu

Nuolin peppua ja sormetin samalla, tässä kohtaa tuli squirtit ja todella voimakas ulvontahuuto

Pidin peilin edessä kontallaan ja puhuin pervoja ja sormetin rajusti

Neito laukesi useamman kerran

Laukesin itse 2 kertaa

Hän tykkäsi kovasti ja ei ollut liian rajua kuulemma ollut, paikat arkana 3 päivää mistä kuulemma tykkäsi.

Ylivoimaisesti pervoin kokemus itselleni ja harmi että ei tullut uusintaa koskaan vaikka molemmilla oli halu. Matkaa olisi ollu 800km tapaamiselle ja mielestäni aivan liikaa sen takia.

Paljonko maksoi?

Vierailija
29/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 36v ja alistin 19v neitoa 2h hotellihuoneessa ja sain sen squirttaamaan ensimmäistä kertaa.

Neito tuli huoneeseen ja pistin samantien sängylle kontalleen peppu pystyssä ja kerroin mikä on homman meininki ja miksi olet täällä.

Kun olin päässyt siirtämään pikkarit sivuun niin pillu kimalteli kosteudesta vaikka en ollut vielä koskenut oikeastaan.

Nuolin peppua ja sormetin samalla, tässä kohtaa tuli squirtit ja todella voimakas ulvontahuuto

Laukesin itse 2 kertaa

Hän tykkäsi kovasti ja ei ollut liian rajua kuulemma ollut, paikat arkana 3 päivää mistä kuulemma tykkäsi.

Ylivoimaisesti pervoin kokemus itselleni ja harmi että ei tullut uusintaa koskaan vaikka molemmilla oli halu. Matkaa olisi ollu 800km tapaamiselle ja mielestäni aivan liikaa sen takia.

Paras kommentti koko ketjussa.

Vierailija
30/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äippyli on todennäköisesti imettänyt lastaan 3-vuotiaaksi ja on sitä mieltä, että osa kouluaineista on turhia, koska hän itse inhosi niitä koulussa.  Siinäpä opettajaa kerrakseen.

Todennäköisesti juu.

Vierailija
31/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laukesin itse 2 kertaa

AlastonSuomen AnaaliNympho Oulussa? On aika kiimainen tyttö.

Vierailija
32/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniemien lapsista tulee tilastollisesti tyhmempiä ilman kotikouluakin 🤔

Vierailija
33/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teiniemien lapsista tulee tilastollisesti tyhmempiä ilman kotikouluakin 🤔

Tyhmyys periytyy usein, ei koulutus sitä poista.

Vierailija
34/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On uskikset ennenkin halunneet pitää lapset tyhminä

Inhottaa tällaiset kommentit vaikka ateisti olenkin. Ilkeät ihmiset kierrän kaukaa.

Ei yhtään inhota että monissa mslimaissa on jopa laitonta naisten opiskella?

Tai jopa Suomessa yhteisöissä kannustetaan naisia tekemään lapsia opiskelun sijaan?

Ei ole laitonta sharian mukaan mutta aviomies/isä/suvun miehet sen päättävät saako opiskella vai ei. Ei tosiaan lähdetä oman pään mukaan jos lupaa ei tule.

Vierailija
35/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän äitin ig on?

Vierailija
36/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutehtävät voi mennä ihan hyvin, mutta tuo aivopesu ja eristäminen on sairasta. Koulussa oppii vuorovaikutustaitoja ja on myös hyvä kohdata eri taustoista tulevia lapsia. Lapsi oppii kyseenalaistamalla ja ihmettelemällä miksi joku toinen tekee asiat toisella tavalla. Nyt elävät jossain omassa suljetussa "totuudessaan".

Jaa, minusta juurikin koululta tuleva materiaali on aivopesua puhtaimmillaan. "Liisaa saa alkaa Pekaksi eikä teidän vanhemmat voi estää" jne. Lapsen luokalla myös katsotaan aina hesarin lasten uutiset, joka antaa todella yksipuolista näkemystä maailman menosta.

Vierailija
37/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämkoulu 👍

Vierailija
38/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AP viittis vaikka laittaa jonkun referaatin tai härskisti kopsata jutun tänne, koska eihän tuota pääse lukemaan ellei ole tilausta.

Vierailija
39/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minusta juurikin koululta tuleva materiaali on aivopesua puhtaimmillaan. "Liisaa saa alkaa Pekaksi eikä teidän vanhemmat voi estää" jne. Lapsen luokalla myös katsotaan aina hesarin lasten uutiset, joka antaa todella yksipuolista näkemystä maailman menosta.

Oma näkemyksesi maailman menosta on siis monipuolinen ja ainoa oikea, jota tuputat lapsellesi?

Vierailija
40/74 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta tulee erittäin pätevä tälle palstalle kirjoittava. Muusta en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi