Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkanut harmittaa tori.fi ostajat

Vierailija
21.01.2022 |

Laitoin joku aika sitten myyntiin erään tavaran. Pyyntihinta on reippaasti alle puolet kuin uusi vastaava kaupasta maksaa. Tuote on erinomaisessa kunnossa ja hyvin pidetty, kuvat selkeät.
Saan vain kyselyitä tyylin "mikä on viimeinen hinta?" ja "annan sulle kympin, noudan huomenna" tyylisiä viestejä.

Olen aikaisemminkin myynyt torissa ja aina on kaikki mennyt kaupaksi, koska mielestäni hinnoittelen myymäni tuotteet kohtuudella. Tällä hetkellä tämä on vaan jotenkin kohtuuttoman vaikeaa, suorastaan vituttaa lukea viestejä. Ilmaiseksi pitäisi antaa? Onko ihmiset jotenkin poikkeuksellisen peeaa tällä hetkellä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin markkinahinnalla sitä hintaa, millä tuotetta sillä hetkellä myydään uutena kaupassa. Käytin sanaa markkinahinta, en ostohinta juuri sen takia, koska hinnat muuttuu. Ennen kuin laitoin myyntiin, vertasin kauppojen hintoihin sekä torin hintoihin

Minulla on kaapissa ihan uudet kalsarit joita olen käyttänyt vain kerran. Silti minun on turha miettiä hetkeäkään mikä niiden hinta uutena on tällä hetkellä ja arpoa käytettyjen kalsarien hintapyyntöä sen pohjalta. Realistinen myyntihinta on euro sen jälkeen kun ne ovat olleet minun jalassani ihan riippumatta siitä mitä ne maksoivat uutena.

Jos teini-ikäinen tyttäreni laittaisi käytetyt pikkuhousunsa myyntiin, hinta saattaisi toki olla satoja prosentteja uusien vastaavien hinnasta kaupassa mutta tässäkään tapauksessa markkinahinnan määräytymisellä ei taida olla mitään tekemistä ovh-hinnan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi