Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestää parisuhdetta "tyhmän" kanssa

Vierailija
22.05.2015 |

Ero ei tule kysymykseen, joten panostaako sitten kavereihin enemmän vai mitä? Ei ole tyhmä niin että äo olisi matala mutta muuten tuntuu siltä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? selvennätkö vähän??????

Vierailija
2/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:17"]

[/quote]

Tietäisit kyllä jos asuisit tyhmän puolison kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:17"]

[/quote]

Tietäisit kyllä jos asuisit tyhmän puolison kanssa.

[/quote]

Eli sinä "viisas" et osaa selventää paremmin! Kukahan nyt on tyhmä?

Vierailija
4/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä kiitos!

Vierailija
5/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulee kysymykseen heti kun puolisosi tajuaa että haukut häntä tyhmäksi netissä.

Vierailija
6/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin huomasin toisen idioottimaisen puolen vasta yhteenmuuton jälkeen! kerroinpa hälle että on täys kusipää kun ei voinut tuota paskaa puoltansa näyttää kertaakaa seurustelun aikana ja nyt koen itse olevani tyhmä. Paras on että muutto on niin vaikeaa koska pieni raha ja takuuvuokra ja sossukaan auta.. 

Vierailija
7/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhmyys ilmenee?

Vierailija
8/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ap niin tyhmä, että et ole huomannut toisen heikompaa älyä ajoissa, niin kärsi ihan hiljaa vaan. Todennäköisesti puolisollasi on monia muita hyviä puolia, joita et vaan älyä arvostaa.

Minulle miehen tärkein ja seksikkäin ominaisuus on aina ollut älykkyys, sivistys ja väittelytaito. Sitä saa, mitä tilaa....

Vierailija
9/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö sitten olet viisas? Osoitit juuri oman tyhmyytesi haukkumalla toista!

Vierailija
10/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:29"]

itsekin huomasin toisen idioottimaisen puolen vasta yhteenmuuton jälkeen! kerroinpa hälle että on täys kusipää kun ei voinut tuota paskaa puoltansa näyttää kertaakaa seurustelun aikana ja nyt koen itse olevani tyhmä. Paras on että muutto on niin vaikeaa koska pieni raha ja takuuvuokra ja sossukaan auta.. 

[/quote]

Olen aina ihmetellyt miksi nämä poika- ja tyttöystävistä löytyvät yllättävät piirteet ovat aina negatiivisia. Eikö kellään ole käynyt niin että kumppani olisi osoittautunut paremman tutustumisen jälkeen vielä ihanammaksi kuin alun perin osasi kuvitellakaan ? Vai ovatko nämä ihmiset vain hiljainen vähemmistö ?

Vierailija
11/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen naimisissa tälläisen "tyhmän" miehen kanssa. Se tyhmyys hänessä näkyy esim siinä, että tykkää katsella tv:stä Tuuria tai Latelaa. Ei halua keskustella kanssani mistään "järkevästä" politiikasta tai muusta. Ei kuulemma kiinnosta eikä kyllä mistään mitään ymmärräkään. Ei tiedä mitä tarkoittaa BMI. Hänelle täytyy puhua painoindeksistä niin ymmärtää. Yleissivistys on todella surkea. Tässä nyt joitain asioita. Rakastan häntä kuitenkin enemmän kuin mitään. :) Ja tämähän oli sitten vain oma näkemykseni siitä mitä on tyhmyys.

Vierailija
12/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:44"]

[/quote]

Olen aina ihmetellyt miksi nämä poika- ja tyttöystävistä löytyvät yllättävät piirteet ovat aina negatiivisia. Eikö kellään ole käynyt niin että kumppani olisi osoittautunut paremman tutustumisen jälkeen vielä ihanammaksi kuin alun perin osasi kuvitellakaan ? Vai ovatko nämä ihmiset vain hiljainen vähemmistö ?[/quote]

se johtuu siitä että ihastutaan ihastumiseen ja siihen että joku välittää... on vain joku... ja sitten vasta myöhemmin tutustutaan että kukas se nyt tuli valittua :D minä edustan hiljaista vähemmistöä: en ollut mieheeni lainkaan ihastunut, kävin treffeillä hampaat irvessä.. mutta sitten yhden viikonlopun jälkeen tajusin että tässä on elämäni mies. Ja vuosien jälkeen rakastan häntä vain enemmän ja enemmän, hän on koko ajan tuonut itsestään esiin parempia ja parempia puolia.

Vierailija
13/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa panostaa kavereihinsa tai sitten erota suosiolla.

Vierailija
14/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:36"]

Sinäkö sitten olet viisas? Osoitit juuri oman tyhmyytesi haukkumalla toista!

[/quote]

Höpsis. Väitätkö, että tyhmiä ihmisiä ei ole, vaan kaikilla on sama äo, sivistys ja keskustelutaidot? No juu ei. Miksi sitä ei saisi sanoa ääneen, että ihmiset ovat erilaisia? Tietysti ihmisessä voi olla paljon muita rakastettavia ja arvostettavia ominaisuuksia, mutta jos arvostaa noita älyllisiä ominaisuuksia, niin tottahan sitä myös valitsee puolison sen mukaisesti.

Eikä siinä ole mitään pahaa. Komea mies nai kauniin naisen. Urheilullinen urheilullisen. Kotona viihtyvä arvostaa puolisossaan kotona viihtymistä. Ja niin edelleen.

Tyhmä on tietysti sanana ikävä, mutta näin anonyymissä nettikeskustelussa tiivistää ongelman kumminkin aika hyvin. 

9

Vierailija
15/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko eroat tai hyväksyt sen, että olet itse tyhmä, koska olet ottanut tyhmän miehen. Jos sokaistuu toisesta niin paljon, ettei huomaa selvää tyhmyyttä, on se ihan omaa tyhmyyttä. Eroa ja ole ensi kerralla viisaampi.

Vierailija
16/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:44"]

[/quote]

Olen aina ihmetellyt miksi nämä poika- ja tyttöystävistä löytyvät yllättävät piirteet ovat aina negatiivisia. Eikö kellään ole käynyt niin että kumppani olisi osoittautunut paremman tutustumisen jälkeen vielä ihanammaksi kuin alun perin osasi kuvitellakaan ? Vai ovatko nämä ihmiset vain hiljainen vähemmistö ?[/quote]

se johtuu siitä että ihastutaan ihastumiseen ja siihen että joku välittää... on vain joku... ja sitten vasta myöhemmin tutustutaan että kukas se nyt tuli valittua :D minä edustan hiljaista vähemmistöä: en ollut mieheeni lainkaan ihastunut, kävin treffeillä hampaat irvessä.. mutta sitten yhden viikonlopun jälkeen tajusin että tässä on elämäni mies. Ja vuosien jälkeen rakastan häntä vain enemmän ja enemmän, hän on koko ajan tuonut itsestään esiin parempia ja parempia puolia.
[/quote]
Ihan kuin minun kirjoittamani. :)

Vierailija
17/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:55"]Joko eroat tai hyväksyt sen, että olet itse tyhmä, koska olet ottanut tyhmän miehen. Jos sokaistuu toisesta niin paljon, ettei huomaa selvää tyhmyyttä, on se ihan omaa tyhmyyttä. Eroa ja ole ensi kerralla viisaampi.
[/quote]
Anteeksi mutta missä ilmenee ap:n olevan nainen? Minä kuvittelin hänet mieheksi.

Vierailija
18/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:47"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:44"]

[/quote]

[/quote]

niin kuten sanoin koen itseni täysin idiootiksi. ensin oli niin huomaavainen, kiltti ja ei puhunut pahaa. muutettiin yhteen ni sillä sitten nipsahti, nykyisin olen pettäjä, huora, äitini on kuulemma alkoholisti, anoppini soittelee minusta valheita työpaikalleni, mies kävi käsiksi ja väittää nyt kaikille että minä sekosin ja kävin käsiksi. jatkuvaa asioiden väärentelyä ja alistamista. väittää jopa että hakkaan lemmikkiäni, siis ihan kaikille. Valehtelee sukulaisilleni että haukun heitä ja levitän huhuja yms. Nyt olen loukussa koska sosiaalin mukaan tienaan liikaa.. alle perus osan, joten pitäisi itse hoitaa takuuvuokra, ei onnistu.. 

Vierailija
19/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:55"]Joko eroat tai hyväksyt sen, että olet itse tyhmä, koska olet ottanut tyhmän miehen. Jos sokaistuu toisesta niin paljon, ettei huomaa selvää tyhmyyttä, on se ihan omaa tyhmyyttä. Eroa ja ole ensi kerralla viisaampi. [/quote] Anteeksi mutta missä ilmenee ap:n olevan nainen? Minä kuvittelin hänet mieheksi.

[/quote]

Mieksi minäkin luuli...

Vierailija
20/32 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ihmisiä, jotka sanovat joitain ihmisiä tyhmiksi. Teilataan siis koko ihminen mitättömäksi, vaikka kaikissa on jotain hyvää. Jokaisella on jokin ominaisuus, jossa on paljon keskimääräistä parempi. Välistä tuntuu, että matematiikka tai laaja yleissivitys ovat ainoat älykkyyden mittarit. 

Olen ajatellut asiaa siksi, että eksäni ja nyksäni ovat molemmat haukkuneet minua tyhmäksi. Eksä lopetti parin vuoden jälkeen ja nyksä sen jälkeen, kun muistutin häntä tekemästämme mensan testistä. Hän kun sai 2 pistettä vähemmän (molemmat saatiin n 120). Ilmoitin hänelle, että tehdäämpä testi uudelleen. Hän silti on ison yrityksen toimari. Ja minä maisteri.

On totta, että joku voi olla surkea matematiikassa. Mutta hän voi olla erinomainen liikunnassa. Toinen voi olla yleisesti kiinnostumaton yleistiedoltaan, mutta tehdä erinomaisesti istuvia vaatteita ilman valmiita kaavoja.

Se, joka toisen teilaa tyhmäksi ilman suuttumuksen tilaa on itse.....tyhmä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän