Yliopistossa opiskelleet, mitä opiskelit ylimääräisenä huvin vuoksi
Olisin halunnut opiskella eri kieliä, mutta kursseillw oli täysin mahdoton päästä luin sitten tähtitieteestä perusteet.
Kommentit (30)
Täydensin pääainetta useilla eri sivuaineilla, joiden katsoin olevan hyvin alaan liittyviä ja työssä tarvittavia.
Englantia :D Olisin halunnut lukea koko tutkinnon, mutta totuus oli se, että en itse henk. kohtaisesti olisi siitä hyötynyt mitenkään työelämässä. En halua olla kielten ja kirjallisuuden tutkija, enkä todellakaan opettaja. Tai alkaa englannin tutkinnolla etsiä töitä muualta.
Poliittista historiaa, aika paljonkin. Naistutkimuksen kursseja muutaman. T. Luonnontieteilijä
Kirjallisuutta ja suomea (johon oli vielä sivuainepääsykoe) ihan vaan omaksi iloksi. Molemmat pitkänä
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:06"]
Poliittista historiaa, aika paljonkin. Naistutkimuksen kursseja muutaman. T. Luonnontieteilijä
[/quote] Poliittista historiaa, meillä ei ollut valikoimassa, jos olisi ollut oisin oitis ilmoittautunut. ;)
Yleistä kielitiedettä. Siitä olen oikeasti kiinnostunut.
Taidehistoriaa, vero-oikeutta, naistutkimusta. Nämä ekassa tutkinnossa. Nyt toista tutkintoa tehdessä mä ajattelin lukea tulevaisuudentutkimusta omaksi huvikseni. Kun itse maksan avoimessa, niin mun mielestä on ihan ok
Naistutkimusta ja opettajan pedagogiset opinnot
Ympäristöalan opintoja, jotta sain cumun niistä.