Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jättää vaimonsa! Jibii!

Vierailija
21.05.2015 |

Neljän vuoden salasuhteen jälkeen haluaa muuttaa yhteen. Minä olin jo menettänyt toivoni ja laittanut suhteen poikki. Kaksi viikkoa erossa ja simsalabim, näin kävi. Vaimollekin on jo kerrottu. Säälittää vaimo, mutta itse meinaan pakahtua riemusta.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:26"]

[/quote]

???? Ei liity minun elämääni. Ihan on omat sotkusi.

[/quote]

Mun sotku on se mitä sinä päässäsi keksit?

[/quote]

tarkoitan sotkulle tuota aloitusta. Sehän on yksi sottaläjä, minkä olet ja olette saaneet aikaiseksi. 

Vierailija
62/72 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkee suoritus. Ei paljon jibbiitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:50"]Mites sitten suu pannaan, kun muutaman vuoden päästä olet samassa tilanteessa kuin vaimo nyt? Jibii silloinkin?;)
[/quote]
samaa mieltä .pettäjä on aina pettäjä.
[/quote]

30% ensimmäisestä avioliitosta päättyy eroon, yli 60% toisesta liitosta päättyy eroon

Vierailija
64/72 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:37"]

Jos sä olisit sen suuri rakkaus se ois jättäny vaimonsa noin kolme ja puoli vuotta sitten tai ennemmin. Riippumatta siitä miten suuren rakkaustarinan sinä olet päässäs kehittänyt, todellisuudessa sen on täytyny miettiä neljä vuotta kumman se haluais. Voi se olla että teidän yhteiselo kestää, miehet usein vaan jää olemaan jonku kans, mutta miehen puolelta tuo rakkaus vaikuttaa kyllä tosi laimealta. Itseäni tuollainen jäisi kalvamaan.

[/quote]

Jos mies vain haluaisi jäädä olemaan jonkun kanssa, niin eiköhän olisi miljoonasti helpompaa jäädä olemaan vaimon kanssa jonka kanssa on ollut naimisissa 15v, on yhteiset lapset, talo, kesämökit jne...? Jonkun laimean jutun tähden siitä tuskin viitsii lähteä. Minä olisin enemmän huolissani, jos mies olisi impulsiivisesti päättänyt jättää entisen elämänsä jo kuukauden tai parin tai puolen vuoden jälkeen. Ennen kuin itsekään olisin ollut varma siitä mitä tulevaisuudelta toivon. Sillä yhteinen prosessihan tämä on ollut, eikä niin että minä olisin alusta pitäen halunnut miehen itselleni.

Vierailija
65/72 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:37"]

Jos sä olisit sen suuri rakkaus se ois jättäny vaimonsa noin kolme ja puoli vuotta sitten tai ennemmin. Riippumatta siitä miten suuren rakkaustarinan sinä olet päässäs kehittänyt, todellisuudessa sen on täytyny miettiä neljä vuotta kumman se haluais. Voi se olla että teidän yhteiselo kestää, miehet usein vaan jää olemaan jonku kans, mutta miehen puolelta tuo rakkaus vaikuttaa kyllä tosi laimealta. Itseäni tuollainen jäisi kalvamaan.

[/quote]

Jos mies vain haluaisi jäädä olemaan jonkun kanssa, niin eiköhän olisi miljoonasti helpompaa jäädä olemaan vaimon kanssa jonka kanssa on ollut naimisissa 15v, on yhteiset lapset, talo, kesämökit jne...? Jonkun laimean jutun tähden siitä tuskin viitsii lähteä. Minä olisin enemmän huolissani, jos mies olisi impulsiivisesti päättänyt jättää entisen elämänsä jo kuukauden tai parin tai puolen vuoden jälkeen. Ennen kuin itsekään olisin ollut varma siitä mitä tulevaisuudelta toivon. Sillä yhteinen prosessihan tämä on ollut, eikä niin että minä olisin alusta pitäen halunnut miehen itselleni.

[/quote]

pettäjä mikä pettäjä :(

Vierailija
66/72 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niitä pettäjiä ole ainakin puolet avioliitossa olevista? Miehistä hiukan enemmän vielä kuin naisista? Onkohan sinunkin miehesi? :(

Vierailija
67/72 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:37"]

[/quote]

[/quote]
Varmaan siihenkin olisi voinut jumia ja onhan hän juminutkin neljäksi vuodeksi. Lähinnä nyt vain meinaan että tuskinpa tuo mies välittää teistä kummastakaan. Kun tietää mitä oikeasti haluaa, ei sitä tarvitse vuosikausia vatvoa.

Vierailija
68/72 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
69/72 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jättää vielä sinutkin. JIBII!

Vierailija
70/72 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet niin vakuuttunut että mies kohtelee sinua kunnioittavasti, kun ei kohdellut edellistäkään?

Vierailija
71/72 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä itse sekä pettäjän kanssa asuva (uusi)puoliso tulevat kärsimään suhteensa aikana luottamuspulasta viimeistään silloin, kun suhteeseen tulee ensimmäinen kriisinpaikka. Väkisinkin mieleen tulee, kuinka mies petti edellistä vaimoa, miksi juuri sinun kohdallasi toiminta poikkeaisi uuden kriisin kohdatessa. Tietenkin toivon kaikkea hyvää ap:lle, poikkeuksia on ja mies voi muuttua vain sinun vuoksesi. Tosin itse mietin, että mies olisi lähtenyt jo silloin 4vuotta sitten suhteesta, jos näin olisi...

Vierailija
72/72 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:37"] Jos sä olisit sen suuri rakkaus se ois jättäny vaimonsa noin kolme ja puoli vuotta sitten tai ennemmin. Riippumatta siitä miten suuren rakkaustarinan sinä olet päässäs kehittänyt, todellisuudessa sen on täytyny miettiä neljä vuotta kumman se haluais. Voi se olla että teidän yhteiselo kestää, miehet usein vaan jää olemaan jonku kans, mutta miehen puolelta tuo rakkaus vaikuttaa kyllä tosi laimealta. Itseäni tuollainen jäisi kalvamaan. [/quote] Jos mies vain haluaisi jäädä olemaan jonkun kanssa, niin eiköhän olisi miljoonasti helpompaa jäädä olemaan vaimon kanssa jonka kanssa on ollut naimisissa 15v, on yhteiset lapset, talo, kesämökit jne...? Jonkun laimean jutun tähden siitä tuskin viitsii lähteä. Minä olisin enemmän huolissani, jos mies olisi impulsiivisesti päättänyt jättää entisen elämänsä jo kuukauden tai parin tai puolen vuoden jälkeen. Ennen kuin itsekään olisin ollut varma siitä mitä tulevaisuudelta toivon. Sillä yhteinen prosessihan tämä on ollut, eikä niin että minä olisin alusta pitäen halunnut miehen itselleni. [/quote] Varmaan siihenkin olisi voinut jumia ja onhan hän juminutkin neljäksi vuodeksi. Lähinnä nyt vain meinaan että tuskinpa tuo mies välittää teistä kummastakaan. Kun tietää mitä oikeasti haluaa, ei sitä tarvitse vuosikausia vatvoa.

[/quote]

Minusta ei ole mahdotonta, että joutuu käyttämään aikaa tietäkseen mitä haluaa, ja herääminen tulee vasta sitten kun huomaa mitä voi menettää. Ehkä jossain Harlekiini-romaanissa ja 50 shades of Greyssä tiedetään heti ensi kohtaamisella, että ilman tuota miestä/naista ei voi elää, mutta oikeassa elämässä se harvoin menee näin. Vaikea uskoa, että hajottaisi koko entisen elämänsä jollei oikeasti olisi tunteita ja tietäisi mitä haluaa. Miksi sen muuten tekisi nyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän