Mies jättää vaimonsa! Jibii!
Neljän vuoden salasuhteen jälkeen haluaa muuttaa yhteen. Minä olin jo menettänyt toivoni ja laittanut suhteen poikki. Kaksi viikkoa erossa ja simsalabim, näin kävi. Vaimollekin on jo kerrottu. Säälittää vaimo, mutta itse meinaan pakahtua riemusta.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:47"]
Oliko pariskunnalla lapsia?
[/quote]
Heillä on lapsia, mutta vaimo haluaa lapset.
Me tulemme yrittämään ihan omaa perhettä, meidän lapset ovat sitten niitä miehen oikeita lapsia.
AP
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:47"]
Oliko pariskunnalla lapsia?
[/quote]
Nyt jo täysi-ikäisiä. T. ap
Neljä vuotta se on roikottanu sua löysässä hirressä ja nytkö se sitten yhtäkkiä arvostaa ja rakastaa? Juokse jo, sä et usko tuota paskaa enää itekkään.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:56"]
Neljä vuotta se on roikottanu sua löysässä hirressä ja nytkö se sitten yhtäkkiä arvostaa ja rakastaa? Juokse jo, sä et usko tuota paskaa enää itekkään.
[/quote]
Olen ollut miehelle ihan päivien valo ja aika antelias reikä, joten en sanoisi noinkaan.
Olen ollut onnellinen tälläkin tavalla, antamalla iloa, en ole hapan akka niin kuin vaimo.
AP
No tietty jos AP:lle tämäkin fantasia on viihdyttävämpi kuin oma elämä, niin kyllä trollauksen ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:06"]
Oksettava likanen lutka.
[/quote]
Typerä matalaotsainen lestadiolaisharppu.
[/quote]
Mieluummin sentään harppu kuin pelkkä panopuu.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:08"]Voi ap, mun käy sua niin sääliksi, kun et ymmärrä ansaitsevasi oikeaa miestä, etkä mitään petturisikaa. :(
[/quote] En nyt sanoisi että ap:n kaltainen lutka ja pettäjäkumppani ansaitsee parempaa.Ap ansaitsee juuri niin paskan miehen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:06"]
Oksettava likanen lutka.
[/quote]
Typerä matalaotsainen lestadiolaisharppu.
[/quote]
Mieluummin sentään harppu kuin pelkkä panopuu.
[/quote]
Paljon paljon mieluummin mitä vaan muuta kuin typerä ja kireänutturainen.
Mä en ole aikoihin nauranut näin paljoa kuin tämän "AP":n vastauksille.
Kiitos sinä ihana, pelastit iltani :)
Ja oikealle ap:lle... noh, ihmisen tulevaa käytöstä voi ennustaa kaikkein parhaiten hänen aiemmasta käytöksestään. Siinähän sitä illaksi mietittävää.
Jos olisin parin promillen humalassa tai muusta syystä hieman älyllisesti vajavainen, niin muakin voisi "AP":n jutut jaksaa naurattaa.
ap, voin varmuudella kertoa että et sä mihinkään kultasuoneen ole iskenyt. Mutta et sä sitä tajua, vielä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:50"]
Miksi haluat miehen, joka on pettäjä-valehtelija?
[/quote]
Se on mun paras ystävä ja kumppani, ollut jo yli 15 vuoden ajan. Silloin joskus nuorempana en vain ymmärtänyt hänen arvoaan.
[/quote]
miksi ei ensin eronnut ja sitten suhde uuteen? Raukkis ainakin. Onkohan sillä kohta toinenkin kaveri, jonka luokse sitten sinusta muuttaa? Kun pikkuhiljaa tutustuu ja ymmärtävät, että uusi ystävyys onkin muuttunut rakkaudeksi, ja neljä vuotta pettävät ja sitten kertovat ihan reilusti sinullekin. Ja sitten sitä uutta vanhaa ihastusta sinä vähän säälität, mutta innoissaan hehkuttaa Jibii. Ja sinäkin tietenkin silloin ymmärrät, että tämähän on oikein..kun nyt ymmärtävät arvonsa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:20"]
[/quote]
Se on mun paras ystävä ja kumppani, ollut jo yli 15 vuoden ajan. Silloin joskus nuorempana en vain ymmärtänyt hänen arvoaan.
[/quote]
miksi ei ensin eronnut ja sitten suhde uuteen? Raukkis ainakin. Onkohan sillä kohta toinenkin kaveri, jonka luokse sitten sinusta muuttaa? Kun pikkuhiljaa tutustuu ja ymmärtävät, että uusi ystävyys onkin muuttunut rakkaudeksi, ja neljä vuotta pettävät ja sitten kertovat ihan reilusti sinullekin. Ja sitten sitä uutta vanhaa ihastusta sinä vähän säälität, mutta innoissaan hehkuttaa Jibii. Ja sinäkin tietenkin silloin ymmärrät, että tämähän on oikein..kun nyt ymmärtävät arvonsa.
[/quote]
No voithan tätä toivoa, jos helpottaa omaa elämääsi.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:23"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
???? Ei liity minun elämääni. Ihan on omat sotkusi.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:23"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
???? Ei liity minun elämääni. Ihan on omat sotkusi.
[/quote]
Mun sotku on se mitä sinä päässäsi keksit?
Onneksi olkoon, ap. Mies jättää seuraavaksi sinut. Kolmas nainen saattaa olla jo kierroksissa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:34"]
Onneksi olkoon, ap. Mies jättää seuraavaksi sinut. Kolmas nainen saattaa olla jo kierroksissa.
[/quote]
Edelleen - voithan tätä toivoa ja uskoa, jos helpottaa omaa eloasi. Ihan yhtä hyvin voi edessä olla hyvä yhteinen loppuelämä.
Jos sä olisit sen suuri rakkaus se ois jättäny vaimonsa noin kolme ja puoli vuotta sitten tai ennemmin. Riippumatta siitä miten suuren rakkaustarinan sinä olet päässäs kehittänyt, todellisuudessa sen on täytyny miettiä neljä vuotta kumman se haluais. Voi se olla että teidän yhteiselo kestää, miehet usein vaan jää olemaan jonku kans, mutta miehen puolelta tuo rakkaus vaikuttaa kyllä tosi laimealta. Itseäni tuollainen jäisi kalvamaan.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:40"]
Mukavaa muistella ja kertoa muillekin suhteen alkuajoista :DD
[/quote]
Olen jo kertonut äidilleni ja koiralleni, naapurille yritin, mutta se lähti pois, varmaan kateus vaivaa.
Joten kaikille olen kertonut ja koiranikin oli iloinen puolestani.
AP