Mies jättää vaimonsa! Jibii!
Neljän vuoden salasuhteen jälkeen haluaa muuttaa yhteen. Minä olin jo menettänyt toivoni ja laittanut suhteen poikki. Kaksi viikkoa erossa ja simsalabim, näin kävi. Vaimollekin on jo kerrottu. Säälittää vaimo, mutta itse meinaan pakahtua riemusta.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:00"]
Miksi sun käy sääliksi vaimoa?
Pitäisi olla onnellinen hänen puolestaan, että pääsee pettävästä kusipäästä eroon.
[/quote]
Koska vaimo ei enää tule tuntemaan miehen silkkisiä ikeniä kilitoristaan vasteen.
Kaikki on nyt vain minulle, jibii! Olen ihan oikeasti niin onnellinen!
AP
[/quote]
Nauti nyt vielä. Itku pitkästä ilosta ennenpitkää!
Voi ap, mun käy sua niin sääliksi, kun et ymmärrä ansaitsevasi oikeaa miestä, etkä mitään petturisikaa. :(
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:06"]
Oksettava likanen lutka.
[/quote]
Typerä matalaotsainen lestadiolaisharppu.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:08"]
Voi ap, mun käy sua niin sääliksi, kun et ymmärrä ansaitsevasi oikeaa miestä, etkä mitään petturisikaa. :(
[/quote]
Älä sääli, mies on parasta mitä meillä päin on! Ja olen taistellut ja taistellut tästä miehestä, hänellä on oma autokin.
AP
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:50"]
Mites sitten suu pannaan, kun muutaman vuoden päästä olet samassa tilanteessa kuin vaimo nyt? Jibii silloinkin?;)
[/quote]
Olen aika paljon ihanampi nainen kuin vaimo, mies ei ikinä jätä tällaista naista, jibii <3
Annan pillua ja jopa anaalia.
AP
[/quote]
Ei se oo vielä vaimolle kertonut, pelaa aikaa ylläri ylläri valehtelemalla. Ja tuo anaali, niin sitä mihin toisena naisena joutuu alentumaan. Bibii, en usko että "saat" ko. mätämunaa omaksesi.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:10"]
[/quote]
Älä sääli, mies on parasta mitä meillä päin on! Ja olen taistellut ja taistellut tästä miehestä, hänellä on oma autokin.
AP
[/quote]
Olisit muuttanut sieltä Äkäslompololta oikeaan kaupunkiin, niin olisi ollut tarjontana muutakin kuin naapurin Pentti.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:11"]
[/quote]
AP
[/quote]
Olisit muuttanut sieltä Äkäslompololta oikeaan kaupunkiin, niin olisi ollut tarjontana muutakin kuin naapurin Pentti.
[/quote]
En aio muuttaa. Pääsin kyllä ihan ammattikouluun aikoinaan savonlinnaan, kokkilinjalle, mutta rakastuin silloin mieheeni ja aloin antamaan hänelle.
Kerran kävin kanarialla ja ruotsin laivalla olen käynyt. Minua kyllä tanssitettiin laivalla, mutta tanssittaja ei ollut samaa tasoa tulevan mieheni kanssa. Ei osannut foxtrottia.
Mielestäni olen napannut aarteen, jibii!! :)
AP
Toinen nainen (TN): Minulla on suhde varattuun mieheen.
AV-raati: Lumppu! Miksi haluat olla vain panopatjana?
TN: Me rakastamme toisiamme ihan oikeasti, mies aikoo jättää vaimonsa.
AV: Hah hah, typerä ja hyväuskoinen horo! Mies ei ikinä tule jättämään vaimoaan vuoksesi.
TN: Mies on nyt jättänyt vaimonsa ja olemme yhdessä.
AV: No odota vaan, pian se pettää sinuakin ja/tai palaa vaimonsa luokse.
- Mitäs tuohon nyt sitten vastaisi, koska mahdotontahan tuota on muuksi todistaa ennen kuin uusi liitto on kestänyt niin pitkään että toinen tai molemmat on jo kuopattu. Mutta ehkä näiden kliseiden viljelyn sijaan voisi joskus myös harkita, että avioliiton ulkopuolisissakin suhteissa voi olla kyse ihan oikeasta rakkaudesta.
Ja sinä "AP", olet aivan helevetin säälittävä trollailuinesi.
Jumaliste tuota aloituksen yläpeukkujen määrää! AP peukuttanut mobiililla?!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:45"]
Neljän vuoden salasuhteen jälkeen haluaa muuttaa yhteen. Minä olin jo menettänyt toivoni ja laittanut suhteen poikki. Kaksi viikkoa erossa ja simsalabim, näin kävi. Vaimollekin on jo kerrottu. Säälittää vaimo, mutta itse meinaan pakahtua riemusta.
[/quote]
Toimi?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:50"]Mites sitten suu pannaan, kun muutaman vuoden päästä olet samassa tilanteessa kuin vaimo nyt? Jibii silloinkin?;)
[/quote]
samaa mieltä .pettäjä on aina pettäjä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:45"]
[/quote]
Toimi?
[/quote]
Kukaan meistä ei ole Toimi.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:50"]
Mites sitten suu pannaan, kun muutaman vuoden päästä olet samassa tilanteessa kuin vaimo nyt? Jibii silloinkin?;)
[/quote]
Olen aika paljon ihanampi nainen kuin vaimo, mies ei ikinä jätä tällaista naista, jibii <3
Annan pillua ja jopa anaalia.
AP
[/quote]
Ei se oo vielä vaimolle kertonut, pelaa aikaa ylläri ylläri valehtelemalla. Ja tuo anaali, niin sitä mihin toisena naisena joutuu alentumaan. Bibii, en usko että "saat" ko. mätämunaa omaksesi.
[/quote]
Hahaa, anaalia tyrkyttävä toinen nainen alapeukuttaa.
Naiset pettävät enemmän, joten tämä on vain virkistävä poikkeus.
Tästä voi olla pitkä matka siiden, että olette saman katon alla tai sitä ei koskaan totetudu. Pnko edes varmaa, että vaimo tietää? Oletko varma, että kysymys ei ole sinun lepyttämisestäsi? Pihtailit sentään kaksi viikkoa. Puolisot varsinkin pitkässä liitossa on kohdanneet monenlaisia vastoinkäymisiä ja niistä yhdessä selvinneet. Vaikka sivusuhde olisi sille toiselle naiselle koko elämä, voi se parille itselleen olla "pettämisjupakka", joka on sovittu jo ennenjuhannusta. Eroon liittyy paljon taloudellisia ja muita asioita, jotka voi saada miehen tulemaan katumapäälle lukuisia kertoja. Eroava pari voi hakeutua yhdessä terapiaan ja liitto on sitten vahvempi kuin koskaan. Sanon tämän vain siksi, että jos tekin olettee olleet suhteessä vuosia, on miehellä pitkä avioliitto takana. Ei ole oikein uskottavaa, että siellä kotona ois asiat kovin huonosti.
Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa. Kaikkea voi vielä sattua. Nythän se vaimo alkaa vasta taistella miehestään.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:15"]
Mutta ehkä näiden kliseiden viljelyn sijaan voisi joskus myös harkita, että avioliiton ulkopuolisissakin suhteissa voi olla kyse ihan oikeasta rakkaudesta.
[/quote]
Todellakin on näin, että oikeaa rakkauttaa löytyy vain avioliiton ulkopuolelta.
Muistan, kun mies työntyi minuun ensimmäisen kerran huoltoasemaan vessassa, huusin JIBII oikein keuhkojeni pojhasta, koska sain rakkautta, ensimmäistä kertaa.
Näin miehen silmistä, tämän pyyhkiessä limaista elintään paitaani, että hänkin oli löytänyt sen, rakkauden <3
AP
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:32"]
Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa. Kaikkea voi vielä sattua. Nythän se vaimo alkaa vasta taistella miehestään.
[/quote]
Olen jo ns. nuolaissut ;)
Miehen vaimo on jo antanut periksi, mies näytti kuvani ja vaimo perääntyi, ymmärrät varmaan miksi.
AP
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:32"]
Tästä voi olla pitkä matka siiden, että olette saman katon alla tai sitä ei koskaan totetudu. Pnko edes varmaa, että vaimo tietää? Oletko varma, että kysymys ei ole sinun lepyttämisestäsi? Pihtailit sentään kaksi viikkoa. Puolisot varsinkin pitkässä liitossa on kohdanneet monenlaisia vastoinkäymisiä ja niistä yhdessä selvinneet. Vaikka sivusuhde olisi sille toiselle naiselle koko elämä, voi se parille itselleen olla "pettämisjupakka", joka on sovittu jo ennenjuhannusta. Eroon liittyy paljon taloudellisia ja muita asioita, jotka voi saada miehen tulemaan katumapäälle lukuisia kertoja. Eroava pari voi hakeutua yhdessä terapiaan ja liitto on sitten vahvempi kuin koskaan. Sanon tämän vain siksi, että jos tekin olettee olleet suhteessä vuosia, on miehellä pitkä avioliitto takana. Ei ole oikein uskottavaa, että siellä kotona ois asiat kovin huonosti.
[/quote]
Tää on just niin tätä...joo, kaikkea voi sattua, ties vaikka meteoriitti putoaisi huomenna päähän ja estäisi yhteenmuuton, jumalan kostona huonolle naiselle. Koska AV-raatihan ei voi kestää sitä, että tällaisella tarinalla olisi onnellinen loppu.
Mukavaa muistella ja kertoa muillekin suhteen alkuajoista :DD
Oksettava likanen lutka.