Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle tulee kaikki laskut osuuspankin nettisivuille, kuinka voin siirtää ne toiseen pankkiin?

Vierailija
21.01.2022 |

Haluan lopettaa osuuspankin tilin jatkuvasti kohoavien kuukausimaksujen takia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis tehnyt e-laskusopimuksen op:hen kaikille laskuttajillesi. Avaa tili toiseen pankkiin. Tee jokaisesta sinne uusi e-laskusopimuksesi ja varmista että seuraavat laskut tulevat sinne. Vasta sen jälkeen voit irtisanoa op-tilisi, muuten kaikki laskusi päätyvät osoitteeseen /dev null.

Mulla on sellainen tunne, ettei ap välttämättä osaa tehdä uusia e-laskusopimuksia.

Tiiätkö mitä, mä en tosta ap:n osaamispuolesta niin mitään tiedä.

Mutta huvikseni kävin tämän op:n nettisivuilta katsomassa tiedotusta e-laskujen suhteen. En sattunut löytämään sellaista kohtaa, jossa olisi kerrottu miten menetellään jos tämän e-laskusopimuksen haluaa päättää tai siirtää sen toiseen pankkiin.

Sitten googlasin tästä päättämisestä ja siirrosta, niin heti löytyi s-pankin ohjeet...

Semmosta.

Kyllä pankki voi omista palveluistaan jotain neuvoakin antaa, ja vielä niin että ohjeiden löytäminen on helppoa.

Vierailija
22/23 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis tehnyt e-laskusopimuksen op:hen kaikille laskuttajillesi. Avaa tili toiseen pankkiin. Tee jokaisesta sinne uusi e-laskusopimuksesi ja varmista että seuraavat laskut tulevat sinne. Vasta sen jälkeen voit irtisanoa op-tilisi, muuten kaikki laskusi päätyvät osoitteeseen /dev null.

Mulla on sellainen tunne, ettei ap välttämättä osaa tehdä uusia e-laskusopimuksia.

Mutta huvikseni kävin tämän op:n nettisivuilta katsomassa tiedotusta e-laskujen suhteen. En sattunut löytämään sellaista kohtaa, jossa olisi kerrottu miten menetellään jos tämän e-laskusopimuksen haluaa päättää tai siirtää sen toiseen pankkiin.

Sitten googlasin tästä päättämisestä ja siirrosta, niin heti löytyi s-pankin ohjeet...

Semmosta.

Kyllä pankki voi omista palveluistaan jotain neuvoakin antaa, ja vielä niin että ohjeiden löytäminen on helppoa.

Löytyy ainakin seuraavaa reittiä Rahat, Näytä kaikki, E-laskut, sitten voi lopettaa tai muokata tilauksia. Siirtäminen toiseen pankkiin tarkoittaa käytännössä e-laskun tilaamista uudessa pankissa ja lopettamista vanhassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmosta.

Löytyy ainakin seuraavaa reittiä Rahat, Näytä kaikki, E-laskut, sitten voi lopettaa tai muokata tilauksia. Siirtäminen toiseen pankkiin tarkoittaa käytännössä e-laskun tilaamista uudessa pankissa ja lopettamista vanhassa. 

Mulla ei ole op:ssa tiliä, enkä käytä e-laskuja missään. Joten hain, kuten kerroin ainakin s-pankin osalta, että googlasin. 

Se haluttu tieto pitäisi löytyä ihan siis vaikka googlaten. 

Ja juu, varmaan joku ottaa e-laskut, jotta kaikki sujuisi helposti ilman hänen omaa osallistumista asioiden sujumiseen. No, mitäs sitte veikkaat, että ilmeisesti odotetaan sitten, että se palvelun päättäminenkin täytyisi olla kädenkäänteessä ja selkein ohjein kerrottu. Luulen ettei Op:lla ole. Ja jos joku ei ole tottunut tietokoneen tai nettiin kirjoittamisen tai muunkaan kirjoittamisen hienouksia käyttämään, niin siihenkin voi suhtautua asiallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän