Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään kenellä hormonikierukka ei ole aiheuttanut tiputtelua?

Vierailija
21.05.2015 |

Onko ketään kenelle on hormonikierukka (Jaydess tai Mirena) sopinut vaikka minipillerit ovat aiheuttaneet tiputteluvuotoa?

Olen nyt kokeillut Cerazetten ja Minipillin. Cerazette aiheutti järkyttävät sivuoireet ja Minipillin kanssa saa kävellä jatkuvasti jonkinlainen rätti housuissa. Nyt 5 viikkoa jos jonkinlaista vuotoa tullut ja Minipilliä syönyt jo yli vuoden. Yhdistelmäpillereitä en voi käyttää.

Kannattaako hormonikierukkaa kokeilla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille. :) lisää kokemuksia vaan! Kannatatteko hormonikierukkaa?

Miten olette kokeneet tuon kierukan laiton, tuliko jälkikäteen ongelmia? (Esim. Kierukka puhkonut kohdun seinämän tai lähtenyt liikkeelle?) Ap

Vierailija
2/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kierukka on sopinut loistavasti,  Cerazettat ei lainkaan sopineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakakaa kokemuksia hormonikierukasta, täällä toinen sitä harkitseva! - ei ap

Vierailija
4/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli minipillereistä jatkuvaa vuotoa. Hormonikierukasta oli ekan puoli vuotta jonkinlaiset, ehkä hieman epäsäännölliset kuukautiset. Sen jälkeen ei ole ollut lainkaan vuotoja kolmeen vuoteen. Kierukka laitettiin jälkitarkastuksessa, jolloin kai kohtu on herkin kierukkakomplikaatioille eikä mitään ongelmia ollut. Langat tuntuivat ekat pari viikkoa liian pitkinä mutta ensin ne pehmeni ja sitten vetäytyi vielä kauemmas. Nyt niitä tuskin kohdunsuulta tuntee. 

Vierailija
5/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas Mirena menossa. Aluksi oli tiputtelua, mut en ikinä vaihtais toiseen, loistava tuote.

Vierailija
6/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mukaan kannattaa odottaa vuosikin vuotojen loppumista ennen kuin antaa periksi. Vuoden jälkeen viimeistään keho tottuu kierukkaan.

Vierailija
7/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kk tiputteli mutta sitten loppui!

Vierailija
8/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton, nyt kolmas kierukka. Ekan kierukan kanssa oli tiputtelua parisen kuukautta, sen jälkeen olen ollut kähes kokonaan ilman menkkoja. Menkat on tätä nykyä sitä että pari tippaa verta saattaa tulla. Ennen kierukkaa kuukautiseni eivät koskaan tasaantuneet ja vuodon määrä ja kivut olivat kamalat. Oikeastaan ainoana huonona puolena kierukassa mulle ovat olleet nipistelyt ovulaation aikaan (ei pahoja) sekä asennus ja poisto. Ihan loistavasti on sius sopinut mulle, en luovu tästä :)

Vierailija
9/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropalla menee eka vuosi kierukkaan tottumiseen. Minulla nyt toinen kierukka. Ekan kanssa tiputteli / vuosi kunnolla noin 8 kk ajan. Kierukasta ei luultavasti siis ole välitöntä apua ongelmaasi, pitkällä tähtäimellä kyllä!

Vierailija
10/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?

Vierailija
11/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli mirena kierukka käytössä viiden vuoden ajan ja ilman mitään vuotoja.Tein sitten lapsia välissä ja laitatin reilu kuukausi sitten taas mirenan.Vuotoa oli useampi viikko ja vuodoton viikko vvälissä. Nyt taas näyttää jotain töhnää tulevan.Vuotojahan voi tulla ainakin sen kolme kuukautta? Luotan siihen, että loppuvat ajallaan :)

Vierailija
12/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirena ollut pian 20 vuotta ja sanan verran ilman menkkoja

Vierailija
13/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja cerazette ei käynyt myöskään minulle.Oli vaikka mitä oiretta ja tukkakin tippui..

Vierailija
14/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää? :)

Vierailija
15/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä myös yksi kierukkaa harkitseva. Onko totta, että kierukasta saa puolet rahoista takaisin mikäli se ei sovikaan?

Vierailija
16/16 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kierukan kanssa tiputteluvuotoa lähes vuosi. Jonkin näköiset kuukautisetkin tuli silloin tällöin. 1,5 vuotta sitten vaihdettiin uusi kierukka, jonka jälkeen ei mitään vuotoja. Tyytyväinen olen ollut.