Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosta jo puoli vuotta enkä vieläkään...

Vierailija
21.05.2015 |

...ole toipunut siitä. 

Ihminen, johon olin ensimmäistä kertaa elämässäni palavasti rakastunut, ja johon luotin täysin, jätti minut täysin yllättäen. Ensimmäisen viikon eron jälkeen itkin yötä päivää, en pystynyt juuri syömään mitään. Vaikka olen sen jälkeen päässyt takaisin normaaliin elämään, vieläkin tulee hetkiä jolloin kaipaan exääni ja valtava suru menee läpi kehon. Saatan alkaa itkemään töissä, raitiovaunussa tai ruokakaupassa. Olen yrittänyt tapailla uusia ihmisiä, mutta vertaan kaikkia entiseen, eikä kukaan ole onnistunut herättämään kiinnostustani.

Haluaisin jo unohtaa menneet ja mennä eteenpäin, mutta en pysty hallitsemaan kaipuutani. Miten kauan tämä kestää... ? :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan vuoden jälkeen helpottaa! Älä yritä väkisin tavata uutta jos ei nyt siltä tunnu.

Vierailija
2/4 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap! Pääset yli, voi kestää pitkäänkin, mutta lopulta jonain päivänä huomaat, ettet enää ajattele häntä jatkuavasti. Mulla kesti pari vuotta. Sen jälkeen löysin toisen miehen, jonka kanssa menin naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä väkisin. Aika parantaa haavat, mutta voi helposti mennä vuosi tai enemmän, ennen kuin olet valmis uuteen suhteeseen.

Vierailija
4/4 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin ensirakkaudestani reilu 10v sitten. Mies jätti enkä päässyt koskaan yli tai siis vielä tähän päivään mennessä :( En ole kyennyt rakastumaan tai edes seurustelemaan sen jälkeen. Näen miestä edelleen pakon sanelemista syistä ja vieläkin joka kerta sisällä muljahtaa. Olen juossut psykiatrilla mutta en pääse erosta yli tai olen päässyt mutta en voi ajatella suhdetta enää koskaan... Lapsen sain viisi vuotta sitten hedelmöityshoidolla ja olen ajatellut että en tarvitse miestä elämääni vaan minun elämän kuului mennä näin; yksi elämäni rakkaus, upeat yhteiset vuodet ja suuri rakkaus ja that's it..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi