Tasa-arvoisenavioliittolain vastustajat!
Miten se vaikuttaa TEIDÄN elämäänne jos homot/lesbot menevät naimisiin? Kertokaas
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:50"]
Nro 8 jatkaa. Unohdin jo alkup kysymyksen. Minun elämääni vaikuttaa siten että ajattelen avioliiton tahriintuneen. Se ei ole enää pyhä, naisen ja miehen rakkaudesta tehty liitto. Homot avioliitossa on luonnonvastaista :D
[/quote]
Jos avioliitto olisi pyhä ja kristillinen, niin meillä ei olisi siviilivihkimistä, eikä ateistit tai muut uskontokunnan edustajat pääsisi naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:50"]Nro 8 jatkaa. Unohdin jo alkup kysymyksen. Minun elämääni vaikuttaa siten että ajattelen avioliiton tahriintuneen. Se ei ole enää pyhä, naisen ja miehen rakkaudesta tehty liitto. Homot avioliitossa on luonnonvastaista :D [/quote] ei ne avioliitot kuule tällä hetkellä yhtään pyhempiä ole... itsekin ateistina olen ateistin kanssa naimisissa. Koira ei voi kertoa tahtovansa naimisiin, niinpä se ei pääse. Mutta 2 normaalia järkevää ihmistä tahtovat keskenään naimisiin, niin se ei oikeasti ole keneltäkäön pois, eikä loukkaa ketään muita kuin sairaita ihmisiä, jotka eivät voi muiden onnea hyväksyä.
[/quote]
Yksi loistava esimerkki nykyisestä avioliiton "pyhyydestä" on Ensitreffit alttarilla. Niin on kovin arvokas ja Jumalan nimessä tehty liitto joka varmasti kestää.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:50"]Nro 8 jatkaa. Unohdin jo alkup kysymyksen. Minun elämääni vaikuttaa siten että ajattelen avioliiton tahriintuneen. Se ei ole enää pyhä, naisen ja miehen rakkaudesta tehty liitto. Homot avioliitossa on luonnonvastaista :D [/quote] ei ne avioliitot kuule tällä hetkellä yhtään pyhempiä ole... itsekin ateistina olen ateistin kanssa naimisissa. Koira ei voi kertoa tahtovansa naimisiin, niinpä se ei pääse. Mutta 2 normaalia järkevää ihmistä tahtovat keskenään naimisiin, niin se ei oikeasti ole keneltäkäön pois, eikä loukkaa ketään muita kuin sairaita ihmisiä, jotka eivät voi muiden onnea hyväksyä.
[/quote]
Ootko umpisokee - lakimuutos on pois yhteiskunnalta, meiltä kaikilta, SINULTAKIN!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:40"]
Miten se vaikuttaa muka meidän elämään jos eläimiin sekaantuminen tullaan ehkä kieltämään myös Suomessa kuten on jo kiellettyä monissa muissa maissa sekä osassa pohjoismaita. Jos minä en pane tai paneta itseäni koirallani, niin mitä ihmeen vaikutusta sillä on minun elämääni vaikka naapuri niin tekee?
[/quote]
Tässä kohtaa voisi kysyä että kuuluisiko tutkituttaa päänsä jos ei erota kahden aikuisen ihmisen välistä, molempien suostumuksella tapahtuvaa parisuhdetta eläimiin sekaantumiseen.