Olen graafinen suunnittelija ja taidemaalari.
Kommentit (21)
Miksi päätit tuottaa suurta häpeää rakkaille vanhemmillesi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi päätit tuottaa suurta häpeää rakkaille vanhemmillesi?
Miten?
Haluan. Tahtoisin opiskella alaa. Neuvoja poimintoihin?
Minua kiinnostaa myös valokuvaus. Olen hyvä piirtämään, maalaamaan ja askartelemaan. Minulla on hyvä avaruudellinen hahmotuskyky ja mittasuhteiden taju. Olen luova. Värislimäni on myös saanut kiitosta. Pidän eniten luonnonmateriaaleista. IT-sujuu. Olen 18 v.
Vierailija kirjoitti:
Laita linkkiä sun töistä.
Kumma jos uteliaasta kysymyksestä pitää alapeukuttaa.
Onko korona vaikuttanut toimeentuloon? Mistä toimeentulosi muodostuu?
Vierailija kirjoitti:
Haluan. Tahtoisin opiskella alaa. Neuvoja poimintoihin?
Minua kiinnostaa myös valokuvaus. Olen hyvä piirtämään, maalaamaan ja askartelemaan. Minulla on hyvä avaruudellinen hahmotuskyky ja mittasuhteiden taju. Olen luova. Värislimäni on myös saanut kiitosta. Pidän eniten luonnonmateriaaleista. IT-sujuu. Olen 18 v.
Hae kuvisopeksi. Vaikea päästä sisään, mutta työnä mukavaa ja monipuolista ja säännölliset tulot. Ohessa voi tehdä omaa taidetta jos intoa piisaa.
Ärsyttääkö nysvätä öljyväreillä viikkoja kun voisi tehdä saman photosopissa hetkessä?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö nysvätä öljyväreillä viikkoja kun voisi tehdä saman photosopissa hetkessä?
Maalausjälki? Maalaus on kolmiulotteinen pinta, valokuva taas ei.
Miten olet päätynyt noihin kahteen ammattiin? Eikö yksi riittänyt. Koetko hallitsevasi molemmat?
Syökö uskottavuutta graafisena suunnittelijana, että olet taidemaalari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalausjälki? Maalaus on kolmiulotteinen pinta, valokuva taas ei.
Valo kulkee maalauksessa eri tavalla, kuin valokuvassa. Ehkä sadan vuoden päästä 3d-tulostus tekee uskottavaa maalausjälkeä.
Vierailija kirjoitti:
Selittäisitkö mikä maalauksessa ja photoshopilla tehdyssä kuvassa on samaa?
Voi jeesus, en kestä tätä ihmisten typeryyttä... Tsemppiä ap!
Vierailija kirjoitti:
Kadutko? Minä kadun, t kollega.
Minä kadun sitä, etten uskonut itseeni vaan sivusta huutelijoihin alasta tietämättömiin. Ei-ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi osata yksi asia hyvin, kuin kaksi hiukan sinne päin...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kadun sitä, etten uskonut itseeni vaan sivusta huutelijoihin alasta tietämättömiin. Ei-ap
Kuvataiteen tekeminen on vaikeaa, siksi moni päätyy hankkimaan toisen ammatin turvaksi. Jotkut jäävät toisen ammatin tielle, osa jatkaa maalaamista tehden samalla muita töitä. Silloin ei oikein päästä maalaamisen ytimeen, vaan tehdään toisen asian kautta maalaamista. Lopputulos on harvemmin onnistunut. Tiedän valokuvaajia, jotka maalaavat. Alkuperäinen valokuva on usein parempi kuin valokuvasta tehty maalaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi osata yksi asia hyvin, kuin kaksi hiukan sinne päin...?
Miksi ihmeessä mielessäsi kahta tai useampaa asiaa on mahdotonta osata hyvin? Kannattaa hieman kyseenalaistaa omia ajattelutapojaan ja miettiä niiden juuria.
Osaatko piirtää kissan ja pupun hippasilla?
En.