Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pörssisähkösopimuksen tekijät ovat pelanneet uhkapeliä, ja nyt riskit realisoituvat.

Vierailija
21.01.2022 |

Minusta olisi reilua tiedostaa ja myöntää se, että on itse valinnut liian riskaabelin sopimuksen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oma äitini ei tajunnut, että hänellä on pörssisähkösopimus sieltä tuli 700e lasku

Vierailija
2/10 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne sitten tee niin? Kieltäytyvätkö maksamasta sähkölaskuaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä siirtymä on ollut ihan hippi pelleilyä. Ja nyt koko suomi ja kaikki yritykset maksaa tästä huuhaasta.

Vierailija
4/10 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä siirtymä on ollut ihan hippi pelleilyä. Ja nyt koko suomi ja kaikki yritykset maksaa tästä huuhaasta.

Vihreillä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Sähkön hinnan nousu johtuu siitä että sähköä on vähemmän tarjolla Euroopan markkinoilla,  koska koronasulkujen takia Euroopassa suljettiin paljon sähkölaitoksia, eikä niitä saa takaisin päälle ihan nappia painamalla.

Vierailija
5/10 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pörssisähkö edelleen.

Ihan tietoisesti jatketaan uhkapeliä.

Pitkällä aikavälillä tämä on edelleen meille järkevä valinta.

Vierailija
6/10 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan hirveetä uhkapeliä, kun kuukausihinta on hetkeksi noussut kympistä vajaaseen neljään kymppiin.

Vierailija
7/10 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oma äitini ei tajunnut, että hänellä on pörssisähkösopimus sieltä tuli 700e lasku

Olin juuri kirjoittamassa samaa, eli että harva edes tiesi tehneensä pörssisähkösopimuksen.

Minäkin meinasin kerran haksahtaa sähkösopimusta kilpailuttaessani, mutta sitten tarkemmin ehtoja tankatessani tajusin vasta että ai jaa tämähän on pörssisähkösopimus. Minulle se olisi ollut erittäin epäedullinen, koska maalämpölaitteisto käyttää sähköä eniten silloin kun lämpöä tarvitaan ja silloin se on myös kalleinta. Eikä ainakaan minun laitteistoni osaa lämmittää vain siihen vuorokauden aikaan kun sähkö on edullisinta.

Vierailija
8/10 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreillä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Sähkön hinnan nousu johtuu siitä että sähköä on vähemmän tarjolla Euroopan markkinoilla,  koska koronasulkujen takia Euroopassa suljettiin paljon sähkölaitoksia, eikä niitä saa takaisin päälle ihan nappia painamalla.

Vihreällä siirtymällä on paljonkin tekemistä korkean sähkönhinnan kanssa. Päästömaksut ja edullisten sähköntuottamistapojen korvaaminen kalliilla mutta ah niin vihreällä näkyy nyt hinnassa. Kuten myös se että sähköstä on pula koska vihreä siirtymä on sulkenut voimalaitoksia.

Vierailija
9/10 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta säästin 2 vuodessa reilusti yli 1300 e pörssisähköllä, joku 100 e ylimääräistä ei ole iso juttu suhteessa siihen.

Vierailija
10/10 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri pitänyt minua tyhmänä kun olen maksanut 3,87 senttiä ilman kuukautisia nyt kiukuttelee ja valittaa laskuaan. MINÄ NIIN NAUTIN JA KYSELEN PÄIVITTÄIN SÄHKÖN HINTAA.