Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käytättekö päivittäin pikkuhousunsuojia? miksi? mitä merkkiä?

Vierailija
21.05.2015 |

Työpäivän ajan ja kodin ulkopuolella joudun käyttämään. valkovuotoa tulee siinä määrin, että pakko käyttää, ja pitää jopa muutaman kerran vaihtaakin päivän aikana tuo suoja. Ärsyttää vaan kun pitää käyttää noita suojia.

olenkohan ainut kuka on pikkarisuojien säännöllinen käyttäjä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo edes osaanu ajatella että joku käyttäis niitä joka päivä, mut näköjään yllättävän moni. mulla vaan ollu käsitys ettei sellai oo "normaalia" et päivittäin jotain vuotaa niin paljon et pitää suoja olla.

Vierailija
2/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui vuodot vasta synnytyksen jälkeen kun paikat kuivui. Sitä ennen teini-iästä saakka oli aina pöksyt märät ja se oli ärsyttävää. Välillä käytin pikkuhousunsuojia ja välillä en. Joskus oli pakko käyttää koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:28"]

Mulla loppui vuodot vasta synnytyksen jälkeen kun paikat kuivui. Sitä ennen teini-iästä saakka oli aina pöksyt märät ja se oli ärsyttävää. Välillä käytin pikkuhousunsuojia ja välillä en. Joskus oli pakko käyttää koko ajan.

[/quote]

Mulla taas päinvastoin muutuin kokoajan kosteeks synnytyksen jälkeen, pakko oli totutella pikkarisuojia käyttämään muuten inhottava olo kokoajan. Käytän aina päivisin ja hereillä ollessa nukkuessa en.

Vierailija
4/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina pikkuhousunsuojia. On helpompaa vaihtaa 3 krt päivässä pikkuhousunsuojaa kuin alushousuja. Käytän aina värillisiä kauniita alusvaatteita ja joutuisin kantamaan laukussa 3-4 alushousut + rintsikat päivän vaihtokertana. En voi esim. töissä vaihdella alusvaatteita kesken työpäivän ainakaan montaa kertaa.
Yleensä kolmen kerran vaihto on normaaleina päivinä ja kun on menossa tärpit ajat joutuu suojan vaihtamaan jopa 6 krt päivässä. Nuo päivät kestävät noin 3 päivää kuukaudess.

Vierailija
5/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka päivä. Always on tällä hetkellä käytössä, kun menivät Libressellä lopettamaan mun suosikkiphs:n. Vaihdan kerran päivässä, öisin nukun ilman pikkareita, joten silloin paikat tuulettuu.

Vierailija
6/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:22"]

Käytän aina pikkuhousunsuojia. On helpompaa vaihtaa 3 krt päivässä pikkuhousunsuojaa kuin alushousuja. Käytän aina värillisiä kauniita alusvaatteita ja joutuisin kantamaan laukussa 3-4 alushousut + rintsikat päivän vaihtokertana. En voi esim. töissä vaihdella alusvaatteita kesken työpäivän ainakaan montaa kertaa.
Yleensä kolmen kerran vaihto on normaaleina päivinä ja kun on menossa tärpit ajat joutuu suojan vaihtamaan jopa 6 krt päivässä. Nuo päivät kestävät noin 3 päivää kuukaudess.

[/quote]

Mitäh? :D Anteeks, mut nyt meni ohi. Siis.. MIKSI sun pitäisi vaihtaa sekä alushousut että rintaliivit neljä kertaa päivässä? Ootko kenties alusvaatemalli? Muuten tuossa ei ole järjen hiventäkään :D

Vierailija
7/38 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:22"]

[/quote]

Mitäh? :D Anteeks, mut nyt meni ohi. Siis.. MIKSI sun pitäisi vaihtaa sekä alushousut että rintaliivit neljä kertaa päivässä? Ootko kenties alusvaatemalli? Muuten tuossa ei ole järjen hiventäkään :D

[/quote]

Siks koska pidän aina samaa sarjaa olevia pikkareita ja rintsikoita. Ei en ole alusvaatemalli.

Vierailija
8/38 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän harvoin kun on menkat. käytän DIVA-kuukautiskuppia ja jos haluan varmistaa niin laitan jonkun halpissuojan esim. lidlissä on myynnissä tuoksuvia pikkuhousunsuojia.

Ennen kun käytin muuta suojaa kuin kuppia, ostin usein Alwaysin mustia pikkarisuojia.

Vierailija
9/38 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nykysin enää mistään niitä mustia pikkuhousunsuojia en oo ainakaan nähny missään? Käytän paljon mustia pikkareita ois kiva kun ei valkosta vilkkus pikkareista riisuuntuessa esim työpaikan pukuhuoneessa ja kuntosalilla.

Vierailija
10/38 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo ihme, kun ladyilla on kokoajan joku hemmetin hiiva? !?! Oon itseki nainen, mut ei kyllä ph-suojia näy muuten ku loppuvuodon aikana menkoissa. Se suojaha ei hengitä yhtään ja imee kaikki tärkeet kosteuttajat sieltä. Haloo, ei niitä oo tarkoitettu käytettävän jatkuvasti!

Vierailija
11/38 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:49"]Mitä teidän miehet tykkää kun kuljette vaipoissa?  [/quote] Kuka kulkee vaipoissa?

[/quote]

Aika monikin vastauksista päätellen

Vierailija
12/38 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:33"]

Käytin aikanaan aina päivällä, kunnes tajusin, että niiden käyttö juuri aiheuttaa valkovuotoa. Lopetin käytön ja vaihdoin alushousuja hetken aikaa monta krt päivässä. Sen jälkeen ei ole vuosiin ollut valkovuotoa lainkaan. Enää en hauduta alapäätäni muoviräteissä koskaan.

[/quote]

Juuri näin

Vierailija
13/38 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:32"]

No ei oo ihme, kun ladyilla on kokoajan joku hemmetin hiiva? !?! Oon itseki nainen, mut ei kyllä ph-suojia näy muuten ku loppuvuodon aikana menkoissa. Se suojaha ei hengitä yhtään ja imee kaikki tärkeet kosteuttajat sieltä. Haloo, ei niitä oo tarkoitettu käytettävän jatkuvasti!

[/quote]

Mulla ei oo koskaan ollu hiivaa vaikka oon käyttäny suojia teini-iästä asti. jotkut vaan on kosteempia luonnostaan kun toiset ja oon kokeillu olla ilmankin ei vaikuta eritykseen millään tavalla aina vuotaa yhtä paljon,eli mieluummin käytän pikkuhousunsuojia on paljon mukavampi olla. Suojat kyllä hautoo jos niitä ei vaihda tarpeeks usein, mulla se suoja vaihtuu tunnin parin välein yleensä mut joskus on tietty pitempäänkin jos on jossain missä ei oo vessaa lähellä.

Vierailija
14/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:49"]

Mitä teidän miehet tykkää kun kuljette vaipoissa? 

[/quote]

Ei mun miestä häiritse vaikka suoja pöksyissä onkin lähes aina. No joo onhan se "pikkuvaippa"

Vierailija
15/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivin öin. En vaan tykkää siitä miltä se tuntuu kun valkovuotoa tulee pikkareihin, se märkä tunne. Yleensä käytän Rainbown suojia, joskus jonkun muun halpismerkin. Mainitsen vielä, että hiivaa mulla ei oo koskaan ollu vaikka vuoskaudet on ollu 24/7 pikkuhousunsuoja ja kuukautisten aikana side pöksyissä.

Vierailija
16/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, koska en halua hautoa paikkojani. Alkaa haisemaan jos ei pääse ilma kiertämään. 

Vierailija
17/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin aikanaan aina päivällä, kunnes tajusin, että niiden käyttö juuri aiheuttaa valkovuotoa. Lopetin käytön ja vaihdoin alushousuja hetken aikaa monta krt päivässä. Sen jälkeen ei ole vuosiin ollut valkovuotoa lainkaan. Enää en hauduta alapäätäni muoviräteissä koskaan.

Vierailija
18/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, ikinä. Miksi pitäisi??

Vierailija
19/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähes päivittäin koska aktiivisen seksielämän johdosta valuu nektarit housuun ja ei oikein nappase märiss housuissa kulkea. .

Vierailija
20/38 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käytä, ei ole valuvaivoja. Eikö ne just lisäänny ku noita käyttää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän