käytättekö päivittäin pikkuhousunsuojia? miksi? mitä merkkiä?
Työpäivän ajan ja kodin ulkopuolella joudun käyttämään. valkovuotoa tulee siinä määrin, että pakko käyttää, ja pitää jopa muutaman kerran vaihtaakin päivän aikana tuo suoja. Ärsyttää vaan kun pitää käyttää noita suojia.
olenkohan ainut kuka on pikkarisuojien säännöllinen käyttäjä?
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:23"]
Työpäivän ajan ja kodin ulkopuolella joudun käyttämään. valkovuotoa tulee siinä määrin, että pakko käyttää, ja pitää jopa muutaman kerran vaihtaakin päivän aikana tuo suoja. Ärsyttää vaan kun pitää käyttää noita suojia.
[/quote]
Kannattaa käydä gynellä jos vuodat kokoajan. Siihen voi löytyä syykin.
En käytä koskaan. Inhoan vaippoja. Kuukautissuojanakin on kuppi.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:23"]
[/quote]
Kannattaa käydä gynellä jos vuodat kokoajan. Siihen voi löytyä syykin.
[/quote]
Ei oo löytyny mitään syytä on tutkittu on vaan mun ominaisuus joillain vaan on runsaampi eritys.
En. Enkä tajua miksi niitä tyrkytetään joka vitun blogissa ja lifestyle-lehdessä.
-käytän
-siksi, kun käytän kalliita alusasuja, joita en halua pestä joka päivä vahvoilla aineilla
-Pirkka ja Rainbow ovat parhaat
Raskauden aikana pillu vuotaa kokoajan. Käytän niitä kaikista ohuimpia. Menee n 6 päivässä
Minäkin käytän kodin ulkopuolella. Libresse, vuokkoset ja pirkka (pirkka on samaa kuin vuokkoset).
Käytän 24/7. Välillä tulee valkovuotoakin runsaammin, mutta lähinnä lievän virtsankarkailun takia, kun usein virtsaamisen jälkeen tulee joitain tippoja jäännösvirtsaa tms. Käytän ph-suojia, koska en halua koko ajan jännittää. Rainbow on minustakin paras tai sitten se Lidlin oma merkki (hinta ratkaisee, päivittäin menee ainakin 3 kpl).
En, pääsin vaipoistani jo 2-vuotiaana.
Käytän niitä melkeen aina paitsi öisin. Mulla valkovuoto on aika runsasta ja joskus on tullut märkä läntti ihan päällyshousuihin asti! Inhoon sitä tunnetta ku housut ihan märkinä. Alwaysia käytän ja vaihdan useesti päivässä.
Mitä teidän miehet tykkää kun kuljette vaipoissa?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:49"]Mitä teidän miehet tykkää kun kuljette vaipoissa?
[/quote]
Kuka kulkee vaipoissa?
Käytän ovulaation aikaan koska sillon on märkänä kokoajan ja kastuu päällihousutkin ilman suojaa muuten ei oo tarvetta.
Kai te tiedätte että jos käytätte pikkuhousunsuojia joka päivä ja kokoajan niin vuodatte vaan aina enemmän? Vähän kuin hiustenpesu ; mitä useammin pesee niin sitä enemmän rasvoittuu.
Käytän runsaan valkovuodon takia muuten alkaa haista päivän mittaan. Rainbown suojia käytän ovat halpoja ja hyviä.
Mä oon käyttäny jo teiniajoilta asti päivittäin, mulla on sen verran kostea alapää (harmitonta valkovuotoa vaan), että jos en käytä, niin alkkarit on aina märät. Pikkarinsuojista ei ole tullut mitään ongelmia ikinä, joten miksipä en käyttäisi, kun olo tuntuu sillai mukavan raikkaalta. Libressen suojia käytän.