Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottotiedottomat, kuinka on vaikuttanut elämäänne?

Vierailija
21.05.2015 |

Olen itse valmistautunut luottotietojen menetykseen. Sain potkut töistä, laskuja kertyy eikä rahaa ole. Kuinka luottotietojen menetys vaikuttaa elämiseen?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:36"]Välillä harmittaa kovasti että nuorempana teki tyhmyyksiä. Olen niin pahasti veloissa että olen oppinut arvostamaan elämää. Ei se raha tuo onnea, ei tuonnut minulla, eikä varmasti kenelläkään toisella. Sinä selviät.
[/quote]

Vierailija
22/54 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 02:35"]Kuka Timo?!laita Ny vittu vielä sukunimikin niin tiedetään..
[/quote]

Niimpä :D Kuka on Timo?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut enempää pikavippejä :(

Vierailija
24/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinliittymästä täytyi maksaa 200e takuuta minkä sain vuoden jälkeen takaisin. Asunnon löytäminen oli hankalaa. Ei muuten. Sais työpaikan, niin saisin vuodessa maksettua velat pois.

Vierailija
25/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon hankkiminen vaikeutuu todella. Mutta ei se luottotietojen menetys kuitenkaan mikään maailmanloppu ole, kaikki hoituu aikanaan. paremmin.

Vierailija
26/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä harmittaa kovasti että nuorempana teki tyhmyyksiä. Olen niin pahasti veloissa että olen oppinut arvostamaan elämää. Ei se raha tuo onnea, ei tuonnut minulla, eikä varmasti kenelläkään toisella. Sinä selviät.

Vierailija
27/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:33"]Puhelinliittymästä täytyi maksaa 200e takuuta minkä sain vuoden jälkeen takaisin. Asunnon löytäminen oli hankalaa. Ei muuten. Sais työpaikan, niin saisin vuodessa maksettua velat pois.
[/quote]

Onko velat tehnyt sinut onnettomaksi? -Ap

Vierailija
28/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:33"]Puhelinliittymästä täytyi maksaa 200e takuuta minkä sain vuoden jälkeen takaisin. Asunnon löytäminen oli hankalaa. Ei muuten. Sais työpaikan, niin saisin vuodessa maksettua velat pois.
[/quote]

Onko velat tehnyt sinut onnettomaksi? -Ap
[/quote]
Välillä harmittaa, mutta elän normaalia elämää. Ulosottomerkinnät vanhenee viimeistään 2018.

Vierailija
29/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin maksamaan isomman takuuvuokran ja osamaksua en saanut.

Vierailija
30/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vastikään menettänyt tietoni ja se oli parasta mitä itselleni voikaan sattua!

Nimittäin lisävelkaantuminen katkesi siihen paikkaan ja joudun ostamaan kaiken käteisellä/electronilla. Toisin sanoen opin vihdoin ja viimein elämään suu säkkiä myöten :)

Tarkoitus on ehdottomasti maksaa kaikki velat pois korkojen kera.

Vierailija
31/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole luottotiedot menneet tiedän kuitenkin monia kenellä on, ei ole heidän elämään näytännyt haittaavan.

Vierailija
32/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni luottotiedot pikavipeistä 19vuotiaana. Kuinka vanhoja te muut olette? Miten vanha AP sinä olet? Mielenkiinnolla kysyn.

Vierailija
33/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:00"]Minulla meni luottotiedot pikavipeistä 19vuotiaana. Kuinka vanhoja te muut olette? Miten vanha AP sinä olet? Mielenkiinnolla kysyn.
[/quote]

Olen juuri täyttänyt 20 vuotta. -Ap

Vierailija
34/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haitannut. Paypal kehiin vaan ja työskentelet netin yli ulkomaille. Verokarhukaan ei tajua paskan vertaa.

Vierailija
35/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:36"]Ei se raha tuo onnea, ei tuonnut minulla, eikä varmasti kenelläkään toisella. Sinä selviät.
[/quote]

Olen samaa mieltä. Aloin arvostamaan elämää enemmän kun tajusin että ei onnellisuutta ole rahan määrä, onnellisuus on jotain aivan muuta. Ap, älä stressaa rahasta, se on minun neuvoni. Kuitenkin velat maksetaan takaisin ja niin teen itsekkin tällä hetkellä.

Vierailija
36/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoni sinulle, jos sulla on vielä maksamattomia laskuja, ota pikavippi ja maksa laskut pois. Ennenkuin ulosottomies tulee tavarasi viemään.

Vierailija
37/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka monella oikeasti on suomessa luottotiedot menneet. Määrä taitaa olla suuri.

Vierailija
38/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeesti! Tiesithän, että laskujen eräpäivää voi yleensä siirtää ja neuvotella maksusuunnitelmasta? Älä nyt hyvänen aika jätä asioitasi hoitamatta!! 

Vierailija
39/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:10"]Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.
[/quote]

Puhumme täällä luottotiedoista, emme halujen kadotuksesta sunmuusta.

Vierailija
40/54 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:11"]Nyt oikeesti! Tiesithän, että laskujen eräpäivää voi yleensä siirtää ja neuvotella maksusuunnitelmasta? Älä nyt hyvänen aika jätä asioitasi hoitamatta!! 
[/quote]

Enhän minä olekkaan jättänyt mitään hoitamatta vielä, mutta luulen todella että tässä ei muuta tule tapahtumaan enään. Kyllä minä yritän parhaani että luottotiedot eivät menisi. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan