Ystävä varasti lääkkeitäni
Minulla on reseptilääkitys keskittymishäiriöön, purkissa oli 5 lääkettä jäljellä joten mietin että täytyypä käydä apteekissa, otin yhden ja seuraavana aamuna purkissa oli vain 2! Ystävä oli ollut käymässä ja ilmeisesti penkoi kylppärin kaapit... Ei myönnä mitään vaikka olen varma että lääkkeitä olisi pitänyt olla 4 jäljellä. Hirveää kun nyt meni luottamus yhteen parhaista ystävistä :(
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin muistan ottaa lääkkeet ilman hammaspesua.
Mammapalstalla keskitytään olennaiseen.
PS. Pakko päästä pätemään 😂Kyllä mä kysyisin kaverilta ihan suoraan, vialla varmasti vaikeaa onkin. Pitää sitä omassa kodissaan saada säilyttää tavaraa missä haluaa, vaikka keittiön pöydällä ilman että on pelkoa katoamisesta.
Purkkiin lappu, että tiedät montako on jäljellä ja toisen reseptilääkkeiden syöminen ja varsinkin niiden varastaminen on rikos.
Mulla on käytössä bentso paniikkihäiriöön ja testaan uudet ihmiset jättämällä puteliin muutaman napin ja purkin näkyville.No jo on testit. Jos sinä epäilet kaikkia kaikesta, niin mistä kaikesta sinua on epäilty? Itse en ainakaan edes ajattelisi katsoa kenenkään lääkkeitä ja lähinnä ärsyttäisi, jos joku jotain lääkkeitään esille jättää. Muiden asiat ja jotkut Lääkkeet eivät kiinnosta pätkän vertaa
Miksi ihmeessä muiden lääkitykset sua ärsyttää?
Eipä mua ole haitannut ikinä jos jonkun luona on pilleripurkki pöydällä kotonaan. Ehkä kysyn miksi syö jos kaverin tunnen paremmin, muuten annan olla.
Ens kerralla ota rinnakkaislääkettä, ja täytä purkki laksatiiveilla.
Sitte odottele millo alkaa pörinät ku ystäväs on käymässä .
No jo on testit. Jos sinä epäilet kaikkia kaikesta, niin mistä kaikesta sinua on epäilty? Itse en ainakaan edes ajattelisi katsoa kenenkään lääkkeitä ja lähinnä ärsyttäisi, jos joku jotain lääkkeitään esille jättää. Muiden asiat ja jotkut Lääkkeet eivät kiinnosta pätkän vertaa