Miksi monet miehet eivät panosta ulkoiseen olemukseensa
Noniin, paluu pieruverkkareihin.
"No nyt on pyntätty" "Mihin juhliin sä olet menossa" "Ei sun olis mua varten tarvinnu.."
Päälläni RENTO kauluspaita, tummat farkut, nauhakengät (jo kuluneet), keväinen trenssitakki (lyhyt). Saman värinen vyö kuin kengät. Tukka oli siististi. Töissä olin. Olen manager.
Vittu miksen mennyt kauppikseen ja sieltä pankkiin töihin tai jotain.
Olen kuullut, että naiset houkuttelevat toisiaan syömään jos joku koittaa laihduttaa. Tämä on miesten versio siitä.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:36"]Lihaksikkaan, atleettisen ja vähärasvaisen vartalon hankkimiseen menee monia vuosia, ja se edellyttää kovaa salitreeniä ja askeettista elämäntapaa. Ei ole niin helppoa kuin naisten ihannekroppaan, että pientä keppijumppaa pari kertaa viikossa ja vesimelooni -dieetti niin pysyy kiinteänä.
[/quote]
Älä nyt vittu viitsi. Naisen kroppa kerää ja pitää luontaisesti kiinni rasvasta. Täysin biologian vastaista että naisilta vaaditaan nykyään rasvatonta kroppaa. Jopa raskaana ollessa! Syö itse vesimelonia ja katso miten mukavaa elämä vesimelonidieetillä on.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:39"]
Joo ei tässä maassa viitsi. Heti kun sen tekee niin saa kuulla olevansa homo. Ei sitä vaan jaksa kuunnella joltain satunnaisilta miehiltä ja naisilta. Siksi ei viitsi panostaa vaikka kaapista löytyykin Bossia, Armania, Cerrutia, Hecteriä yms. Hukkaan menee.
[/quote]
Älä vitussa!
Ihan uskomatonta. Ja kakkonen sanoi, että yhä useampi panostaa. Joo, totta. Ja vielä useampi panostaisi, mutta ei jumalauta jos ihmisellä on normaali toimistovaatetus päällä ja saa kuulla siitä koko päivän. Ei vaan jaksa! Eikä nämäkään kommentoijat mitään käpyjä olleet. Ikähaitari 26-40.
Assari-muijat sen sijaan kulkee suunnilleen jakkupuvussa vaikka homma on kahvinkeittovuorolistan laatimista ja liksa jotain 1/3 meikäläisen palkasta. Eikä kukaan kiinnitä siihen mitään ylimääräistä huomiota!
AP
Koska Suomessa ihan normaalia itsestä huolehtimista pidetään homona. Epävarmat rumilukset haukkuvat niitä, jotka viitsivät ja yrittävät. Monilla ei ole myöskään ole tyylitajua eikä ymmärystä siitä, mikä näyttää hyvältä. Monesti myös ajatellaan, että vain rikkailla tai tosi hyvätuloisilla on varaa huolehtia itsestään, vaikka eihän se niin ole.
Ja tuo vastaaja 6 ilmeisesti luulee, että vain tosi lihaksikkaat miehet voivat näyttää hyviltä. VÄÄRIN. Tässä aloituksessa ei edes puhuttu ihannekropasta. Sopivan kiinteän kropan saa pienemmälläkin työllä, ja se kelpaa naisille usein paremmin kuin jokin lihaskimppu.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:32"]Yhä useampi nuori mies nykyisin panostaa habitukseensa (onneksi).
[/quote]
Ei näy kentällä. Suurin osa naurettavia pellejä
[/quote]
Ämmät samoin
[/quote]
Onneksolkoon! Neljäs kommentoija sitten käänsi tämänkin aiheen naisten haukkumiseksi, vaikka ap puhui nyt miehistä. Ja ei, ei tarvitse aloittaa vastaavaa ketjua naisista (suomalaisista naisista), niitä on täällä jo pilvin pimein. Selväksi on tullut että suomalainen nainen on täysin kelvoton.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:33"]Koska hienona pidetyt vaatteet ovat lähes poikkeuksetta tosi epämukavia. Tyhmää pitää epämukavia kuteita [/quote] Miesten vaatteissahan on paljon mukavia mutta silti siistin ja hienon näköisiä vaatteita. Ei tarvitse jäykkistellä kauluspaidoissa.
[/quote]
Ei mun kauluspaidat ainakaan kovin jäykkiä ole :D
Ja näytän 20% paremmalta hyvin istuvassa kauluspaidassa kuin missään muussa paidassa, joten mielelläni pitäisin sellaista.
AP
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:33"]
Koska hienona pidetyt vaatteet ovat lähes poikkeuksetta tosi epämukavia. Tyhmää pitää epämukavia kuteita
[/quote]
Olet väärässä. Ostat ilmeisesti liian pieniä ja omalle kropallesi sopimattomia vaatteita, jos näin on. Luulen, että kyse on enemmänkin asenneongelmasta.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:33"]Koska hienona pidetyt vaatteet ovat lähes poikkeuksetta tosi epämukavia. Tyhmää pitää epämukavia kuteita
[/quote]
Miesten vaatteissahan on paljon mukavia mutta silti siistin ja hienon näköisiä vaatteita. Ei tarvitse jäykkistellä kauluspaidoissa.