Asuuko Helsingissä paljon lieksalaisia?
Mikäli asuu niin millä alueilla asuvat? Asun itse Turussa, mutta joudun ehkä muuttamaan Helsinkiin työn vuoksi.
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:17"]
missä vitussa on lieksa?
[/quote]
Lieksa on varmaan joku tuppukylä jossain peräsyrjälässä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:31"]
Varmaan siellä asuu enemmän lieksalaisia kuin Lieksassa.
[/quote]
On vain pistänyt miettimään nämä lieksalaisten viime aikaiset touhut. Ulkomaita myöten kauhistellaan millaisia hirviöitä ovat. Täällä Turussa en ole tavannut yhtään. Varmaan lieksalaisissakin on hyviä ihmisiä, mutta huolestuttaa kuitenkin.
ap
[/quote]
Mä en edes kerro olevani Lieksasta jos tulee puheeksi, kerron olevani muualta karjalasta...
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:17"]missä vitussa on lieksa?
[/quote]
Googleta vitun idiootti.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:40"]
Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut. Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin. Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua. Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut??? En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.
[/quote]...........................................................................................................................................................................................................................................................................................
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:17"]
missä vitussa on lieksa?
[/quote]pohjois-karjalassa
Oi Lieksa! Minä vuonna ap syntynyt? Täällä yksi -87 nyk. "stadilainen" :P
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:07"]
En usko että olisivat keskittyneet yhdelle tai parille alueelle. Onko sinulle lieksalaisuus jotenkin ikuinen ja pinttynyt ominaisuus?
[/quote]
Sain sen käsityksen, että lieksalaiset kokevat syntyperänsä jotenkin pysyväksi. Ainakin jotkut heistä luulevat olevansa parempia ihmisiä kuin esimerkiksi Mogadishussa syntyneet. Pidän tätä kovin outona ja erittäin vanhanaikasena ajatuksena.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:05"]
Olin viime viikolla. Kassajonossa edes oli lieksalaisia. Oli varmaan koko suku tullut Helsinkiin. Kärryt oli pullollaan riisiä, ruisjauhoja ja kaviaaria. Tekivät varmaan niitä karjalanpiirakoita ja vatruskoja!!!! Oli kärryissä!1!!! Kaljaakin!!! Ja norttia! Kenellä on enää varaa ostaa Norttia!!! Lieksalaisilla, vaan ei kantastadilaisilla.
[/quote]
Helsinkiin tarvitaan joku perusstadilainen puolue tai jotain. Tämä lieksalaisten hallitsematon muutto Helsinkiin on saatava kuriin, parin vuoden päästä tätä kaupunkia ei ole olemassakaan, jos paremman elämän toivossa tänne muutetaan jostain Lieksasta. Rakentaisivat siellä omaa kotikyläänsä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:30"]
Helsingissä asuu helsinkiläisiä ja Lieksassa asuu lieksalaisia.
[/quote]
Sinun logiikalla sitten Suomessa asuu vain suomalaisia ja Ruotsissa ruotsalaisia, ymmärsinkö oikein?
Veikkaisin että Lieksasta Helsinkiin muuttaneissa on paljon naisia ja homoja. Rasisti-pellet ovat sitten jääneet sinne Lieksaan riehumaan.
Onko nämä lieksalaiset oppineet Helsingin tavoille?
Kyllä siellä aika monta entistä lieksalaista asuu ja asuvat eri puolilla kaupunkia, monet myös Vantaalla ja Espoossa, kun se asunnon löytäminen pääkaupunkiseudulla ei niin helppoa ole.
Helsingissä asuu helsinkiläisiä ja Lieksassa asuu lieksalaisia.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:31"]
[/quote]
On vain pistänyt miettimään nämä lieksalaisten viime aikaiset touhut. Ulkomaita myöten kauhistellaan millaisia hirviöitä ovat. Täällä Turussa en ole tavannut yhtään. Varmaan lieksalaisissakin on hyviä ihmisiä, mutta huolestuttaa kuitenkin.
ap
Etupäässä helsinkiläisiä. Ei tarvitse pelätä, ei purra.
Joku oli nähnyt piritorilla pari lieksalaista.