ÄRSYTTÄVÄ MAMMA!
Olin päivällä asioilla postissa jossa oli kuuma, paljon porukkaa ja hirveä jono. Vuoronumerosysteemi siis.
Sisään ampaisi mamma paketit kainalossa eikä ottanut vuoronumeroa, vaan yritti rynniä seuraavaksi vuorossa olevan, jo kauan jonottaneen, naisen eteen. Nainen piti kiinni omasta vuorostaan ja mamma ampaisi seuraavalle asiakaspalvelijalle joka huomautti että postissa on vuoronumerosysteemi ja vuorossa oli eräs mies. Mamma huusi pää punaisena että MÄ JÄTÄN NÄÄ ASIAKASPALAUTUKSET VAAN NOPEESTI KUN MULLA ON AUTO PARKKIPAIKALLA JA LAPSET ON AUTOSSA!! Mies päästi naisen edelleen ja kaikkihan tietää miten "nopeaa" pakettien palautuksen teko on.
Yrgh. Piti tulla kertomaan kun ärsytti. Ei muuta. Kiitos hei!
Kommentit (19)
Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:18"]Nopeat syövät hitaat.
[/quote] joo, kätevää jättää muksut autoon niin voi tehdä noin.
Monessa paikassa palautukset voi vaan laittaa sellaisesta luukusta jonottamatta.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:19"]Oliko lihava?
[/quote] Ei ollut, ihan normikokoinen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:19"]Monessa paikassa palautukset voi vaan laittaa sellaisesta luukusta jonottamatta.
[/quote] No tuossa postissa ei.
Ap
Mä olisin huutanut sille muumimammalle takaisin että otappa idiootti vuoronumero ja jonota kuten me muutkin
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:21"]Mä olisin huutanut sille muumimammalle takaisin että otappa idiootti vuoronumero ja jonota kuten me muutkin
[/quote] Teki mieli kyllä :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:22"]Olisit kampannut sen....
[/quote] Muuten olisinkin mutta odotin vuoroani toisesa päässä huonetta :D
Ap
Eniten ihmettelen siis että miksi ne muksut piti jättää sinne autoon!?
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:24"]Eniten ihmettelen siis että miksi ne muksut piti jättää sinne autoon!?
Ap
[/quote]
Koska itsekäs ihminen :/ vihaan tuollaisia. Tekee hyvää kun saa näpäyttää niitä
Olisin kans sanonut idarimammalle että ei kait se mun vika ole jos olet kakras autoon jättänyt ja miten mun pitäis siitä huolestua? Omapa on ongelmasi - toimi sen mukaan että täällä on jonoa!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:19"]Monessa paikassa palautukset voi vaan laittaa sellaisesta luukusta jonottamatta.
[/quote]
Ei postissa ole näin. Ainahan ne rekisteröidään ja palautuksista saa vielä kuitinkin. Miten muuten todistat, että paketit jätetty postiin, jos ne hukkuvat?
Toivottavasti se mamma lukee tän.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:19"]
Monessa paikassa palautukset voi vaan laittaa sellaisesta luukusta jonottamatta.
[/quote]
Saako siitä kuitin? Jos paketti katoaa, niin kuitti on oltava.
Siis mitä vittua... Emäntä ajattelee aikansa olevan muiden aikaa arvokkaampaa koska on tyhmänä jättänyt lapset autoon?
Eniten vituttaa että sai tahtonsa läpi ja pääsi jonon ohi. Tulee siis tekemään samoin myös jatkossa takuuvarmasti.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:32"]Siis mitä vittua... Emäntä ajattelee aikansa olevan muiden aikaa arvokkaampaa koska on tyhmänä jättänyt lapset autoon?
Eniten vituttaa että sai tahtonsa läpi ja pääsi jonon ohi. Tulee siis tekemään samoin myös jatkossa takuuvarmasti.
[/quote] Eka nainen ei päästänyt ohi, ärsytti kun se mies päästi. Tai ei kehdannut olla päästämättä?!