Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soitteleeko isäsi veljellesi?

Vierailija
21.05.2015 |

Kuten äitisi sinulle?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ja veljeni eivät ole missään tekemisissä toistensa kanssa, veljeni välttelee isäämme parhaansa mukaan. Molemmat aika hankalia luonteita. Isäni ei tosin soittele kenellekään muullekaan, eikä pidä muutenkaan mitään yhteyttä keneenkään. Äitini pitää aktiivisesti yhteyttä minuun ja vielä enemmän veljeeni. Isäni on kyllä hyvä isoisä lapsilleni. Meillä on ollut ihan hyvät kotiolot aikanaan ja vanhempani ovat yhdessä edelleen. Minua isäni hiukan kunnioittaa/pelkää, eikä uskalla töksäytellä mitään tyhmiä, kun pelkää, etten päästä lapsiani enää heille :D

Vierailija
2/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ole vejeä... eli ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei soittele juuri koskaan, vaan isä hoitaa yhteydenpidon niin minuun kuin veljiinikin. Äiti soittaa vain jos hänellä on jotain tärkeää asiaa tai isä ei ole lähellä soittamassa. Samoin minä ja veljet soitetaan juuri isälle ja äidille vain silloin kun on oletettavaa ettei häntä ei saa isän kautta kiinni.

Vierailija
4/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ovat ilmeisesti jakaneet vuorot niin, että isäni soittaa veljelleni ja äitini minulle.

Minusta on outoa, ettei isäni koskaan soita minulle. Koitin aikani soitella hänelle, mutta en enää viitsi. Ilmeisesti riittää että äiti sitten kertoo hänelle.

Vierailija
5/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä ikinä kysynyt, mutta luulisin että ei. Kun isä on ollut yli 20 vuotta kuolleena.

Vierailija
6/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä soittelevat molemmat vanhemmat kaikille lapsille, mutta ei tuolla lailla kun toisessa kejussa valitettiin, vaan mukavia puheluita. Äiti ja isi ♥

Vierailija
7/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä soittelevat molemmat vanhemmat kaikille lapsille, mutta ei tuolla lailla kun toisessa kejussa valitettiin, vaan mukavia puheluita. Äiti ja isi ♥

Vierailija
8/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.

Vierailija
9/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysymys. Isäni soittelee minulle enemmän kuin äitini. Ja minä myös isälle enemmän kuin äidille. Veljelle ei soita niin paljon, koska ovat usein huonoissa väleissä.

Vierailija
10/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyisin, jos kuulisin, että minulla on veli tai edes sisko jossain. Eipä tuo isä ole soitellut minulle, ainoalle äpärälleenkään, eikä ole näyttänyt edes naamaansa. Mitäpä sitä nuoruuden hutimällille soittelemaan...

Vierailija
11/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni asuu vanhemmillani vielä mutta luulen että he ovat silti vähemmän tekemisissä kuin minä ja vanhempamme :D Veli kun on vielä 19v ja silloin harvoin kun on kotona, istuu huoneessaa. Välillä äitini sanoo ettei ole kolmeen päivään vaihtanut sanaa veljeni kanssa. Veli on sattunut olemaan iltavuorossa töissä ja sen jälkeen baariin, äiti taas käy päivätöissä kuten isäkin. Mutta luulen että kun veli muuttaa omilleen niin johan alkaa yhteyden pito, eihän se osaa mitään tehdä kotona :D

Vierailija
12/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä soita ei. Välttelee muutenkin jokaikisen ihmisen seuraa. Ei puhu kenellekkään, mistään. Jos juhlissa joutuu olee murahtelee kaikille vaan.

Vierailija
13/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole veljeä, mutta appeni soittelee kyllä säännöllisesti miehelleni.

Vierailija
14/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sekä isä että äiti soitteli meille molemmille, sekä veljelleni että minulle.

Vierailija
15/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:48"]Kuten äitisi sinulle?
[/quote]

Ihmettelisin jos soittais.. On nimittäin ollu mullan alla jo yli 20 v :)

Vierailija
16/16 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole puheväleissä äidin kanssa. Isä soittaa veljilleni joka päivä, minulle viikoittain.