Olen 33v ja nyt valmis avioliittoon.
Aikaisemmin en olisi ollut. Nyt vaan pitää löytää mies :) Ei tietenkään kuka tahansa. Ja tietenkään avioliitto ei ole pakollinen, jos vaikka mies ei niin perusta siitä. Ei sitä kuitenkaan tiedä, vaikka olisin vuoden 2016 kesämorsian. Elämä on niin jännää, koskaan ei tiedä mitä tuleman pitää. Olen menettänyt lähiaikoina läheisiä ja saanut vihdoin positiivisen mielen. Tajusin, ettei suremiseni auta mitään, eikä ketään. Haluan siis ajatella positiivisesti. Elämässä voi tapahtua vaikka mitä hyvää.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:43"]Noniin, nyt äkkiä yhteen ensimmäisen palstalta löytyvän rämekullin kanssa, eikö?
[/quote] Ei missään nimessä. En aikonut netistä miestä etsiä. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:43"]Noniin, nyt äkkiä yhteen ensimmäisen palstalta löytyvän rämekullin kanssa, eikö? [/quote] Ei missään nimessä. En aikonut netistä miestä etsiä. Ap
[/quote]Mistäs muualtakaan sinä sen muka löydät :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:43"]Noniin, nyt äkkiä yhteen ensimmäisen palstalta löytyvän rämekullin kanssa, eikö? [/quote] Ei missään nimessä. En aikonut netistä miestä etsiä. Ap
[/quote]Mistäs muualtakaan sinä sen muka löydät :)
[/quote] Eikö muka miehiä liiku kuin netissä? Ihan mistä vain voi löytyä. Minua on ainakin lähestytty kun olin juoksemassa. Mies tuli vierelle ja alkoi juttelemaan. Kaupassa, tultiin kahville pyytämään. Bussissa, bussipysäkillä, ulkona missä vaan, koulussa, työpaikalla, harrastusten parissa, yöelämässä, reissussa, juhlissa jne.. Olen noissa kaikissa paikoissa tavannut miehiä. Nyt vaan tilanne eri, voisin haluta kunnolla tutustua. Aikaisemmin ei ole niin kiinnostanut. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:46"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:43"]Noniin, nyt äkkiä yhteen ensimmäisen palstalta löytyvän rämekullin kanssa, eikö? [/quote] Ei missään nimessä. En aikonut netistä miestä etsiä. Ap [/quote]Mistäs muualtakaan sinä sen muka löydät :) [/quote] Eikö muka miehiä liiku kuin netissä? Ihan mistä vain voi löytyä. Minua on ainakin lähestytty kun olin juoksemassa. Mies tuli vierelle ja alkoi juttelemaan. Kaupassa, tultiin kahville pyytämään. Bussissa, bussipysäkillä, ulkona missä vaan, koulussa, työpaikalla, harrastusten parissa, yöelämässä, reissussa, juhlissa jne.. Olen noissa kaikissa paikoissa tavannut miehiä. Nyt vaan tilanne eri, voisin haluta kunnolla tutustua. Aikaisemmin ei ole niin kiinnostanut. Ap
[/quote]
No kyllähän ne haistavat sen jo puolen kilometrin päähän että saattaisit olla kiinnostunut ja varsinkin silloin pysyvät poissa. (paitsi rämekullit, mutta niistähän sä et ollut kiinnostunut)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:46"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:43"]Noniin, nyt äkkiä yhteen ensimmäisen palstalta löytyvän rämekullin kanssa, eikö? [/quote] Ei missään nimessä. En aikonut netistä miestä etsiä. Ap [/quote]Mistäs muualtakaan sinä sen muka löydät :) [/quote] Eikö muka miehiä liiku kuin netissä? Ihan mistä vain voi löytyä. Minua on ainakin lähestytty kun olin juoksemassa. Mies tuli vierelle ja alkoi juttelemaan. Kaupassa, tultiin kahville pyytämään. Bussissa, bussipysäkillä, ulkona missä vaan, koulussa, työpaikalla, harrastusten parissa, yöelämässä, reissussa, juhlissa jne.. Olen noissa kaikissa paikoissa tavannut miehiä. Nyt vaan tilanne eri, voisin haluta kunnolla tutustua. Aikaisemmin ei ole niin kiinnostanut. Ap
[/quote]
No kyllähän ne haistavat sen jo puolen kilometrin päähän että saattaisit olla kiinnostunut ja varsinkin silloin pysyvät poissa. (paitsi rämekullit, mutta niistähän sä et ollut kiinnostunut)
[/quote] Aijaha :D Että kukaan ei kiinnostuisi minusta, jos se on molemminpuolista? Miten sitten ylipäätään ihmiset pariutuvat, menevät naimisiin? Vain toinen on oikeasti kiinnostunut? Vai olenko poikkeus ja jos olen niin miksi? Ap
Noniin, nyt äkkiä yhteen ensimmäisen palstalta löytyvän rämekullin kanssa, eikö?