Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 41v.mies ja neitsyt.

Vierailija
01.07.2015 |

Olisihan se kerran elämässä mukavaa saada,kun on tuota ikääkin ja halujakin, mutta minua jännittää aina niin helvetisti, ettei siitä tule mitään.Siis vitunmoinen suorituspaine ja ei se ainakaan tännepäin helpota.Vittu, oma käsi koko iän!Pientä adistusta pukkaa,varmaan pitää lähteä ulkomaille "opettelee" panemista.Naista kyllä lähtis jos vaan muuten olis pää ok...niin ylä kuin ala.Ylhäältähän se kaikki johtuu.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet voi olla neitsyeitä.

Vierailija
2/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ala surustelemaan ja tutstu johonkin naiseen. Aluksi voi tehdä muutakin kuin panna. Katso you tubesta Kummelin panomies, tuli mieleen ahdistuksestasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista elämäsi oli 15-25 vuotiaana kun et silloin panemaan päässyt?

Vierailija
4/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku mukava nainen ja pidä mieli virkeänä :)

Vierailija
5/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Olet takuulla tosi outo.

Vierailija
6/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sitten ulkomailla paremmin onnistuis?

Vierailija
7/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihanan herkältä mieheltä, se on vain hyvä piirre. Tsemppiä!

Vierailija
8/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:30"]

Kuulostat ihanan herkältä mieheltä, se on vain hyvä piirre. Tsemppiä!

[/quote]

Siis kai tämä oli vitsi? :O

Kiroileva mies, jolla on psyykkisiä ongelmia ja joka näkee naiset vain seksiobjekteina on herkkä mies mielestäsi? 

Vierailija
9/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:19"]

[/quote] Hei,olet takuulla tosi tyhmä!

Vierailija
10/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:34"]

[/quote]

No onhan toi nyt outoa ettei pää kestä normaalia seksuaalista kanssakäymistä. 

Vierailija
11/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan ulkomaille lähde hakemaan kokemuksia :(

Vierailija
12/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskös jonkun vaan ottaa ja panna sua? Jos mun mies panis sua pyllyyn sulla alkais väkisten seistä ja sit mun olis helppo naisena panna sua.

Vierailija
13/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:34"]

[/quote]

No onhan toi nyt outoa ettei pää kestä normaalia seksuaalista kanssakäymistä. 

[/quote]

Ei se välttämättä siinä mielessä ole laisinkaan outoa ,kun ottaa huomioon millaisia vaatimuksia naiset Suomessa yleensä miehille täällä asettavat.
Niiden väistämättömänä seurauksena on, että ap:n kaltaisia mieshenkilöitä tulee täällä olemaan yhä enemmän ja enemmän.
Antaahan tuo arvostelu itsessäänkin vihjeen siitä,miten vaikea miesten on tasapainotella heihin täällä naisten taholta kohdistuvien ,ristiriitaisten odotusten paineessa: paheksutaan sitä jos "tuijottelee limaisen inhottavasti"naisia , paheksutaan sitä jos naiset eivät kiinnosta lainkaan,paheksutaan jos masturboi ja sitten nauretaan sitä,jos ei pysty enää edes masturboimaan jne.ole siinä sitten naisten mieliksi ja jos yrität olla niin siitäkään ei tykätä.

Jos on nuori nainen,niin vaikuttaa aina olevan täysin oikeutettua puhua miehistä halveksivaan sävyyn.

Pääsääntöisesti :sitä raadollisempaa ja raaempaa kieltä saa käyttää mitä vanhemmasta ja vähävaraisemmasta miehestä on puhe. Nuoren naisen sallitaan yleisesti puhua limaisista kuolaavista ällöttävistä sedistä " jotka säälittävällä tavalla kerjäävät avoautoillaankin vain nuorten naisten huomiota jne.
Mutta entäpä jos asetelma käännetään päinvastoin ?
Nuorta miestä ,joka puhuisi inhottavista limaisista ,yli 30-vuotiaista ´tädeistä´ jotka ällöttävän epätoivoisesti työntävät persettään ja tissejään esille joka paikassa missä nuoria siveellisiä miehiä liikkuu ,pidettäisiin varmasti jollakin tavalla henkisesti häiriintyneinä yksilöinä.
Sitten pitäisi olla vielä täysin tasa-arvoisiakin ! Pidettäisiinkö muuten mieheltä sopivana sanoa jollekin 41-vuotiaalle naiselle joka avoimesti haluaisi puhua psykologisista ongelmistaan vastakkaista sukupuolta lähestyessään: " Hyi, millainen nainen" Tuollaisenkin sanan käyttö toisesta sukupuolesta puhuttaessa tuntuu olevan niiden sosiaalisesti hyväksyttyjen ilmaisujen joukossa vain naisille sallittu.
Sanokaa minun sanoneen ,jossain vaiheessa miehet Suomessa alkavat nousta henkiseen kapinaan kaikkea tällaista miesten alistamista vastaan tässä (periaatteessa) tasa-arvoisessa maassamme.

terveisin.´Hävytön kesähamemies´

Vierailija
14/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 36-v mies ja kauris.

Vierailija
15/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:56"]Mikset ala surustelemaan ja tutstu johonkin naiseen. Aluksi voi tehdä muutakin kuin panna. Katso you tubesta Kummelin panomies, tuli mieleen ahdistuksestasi. 
[/quote]

Haha. 41-vuotias mies, jolla on poikuus tallessa on kaikkien naisten mielestä hylkiö. Tuomitulla pedofiililläkin on paljon enemmän mahkuja saada nainen.....

Vierailija
16/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:45"]

Minä olen 36-v mies ja kauris.

[/quote]täällä n21 ja skorppari :)