Uskoni Jari Aarnion syyttömyyteen alkaa horjua!
Jos hän kerran on syytön kuten väittää, miksi hän ei ole pyrkinyt avoimesti selvittämään asiaa ja on on kuulusteluissa kieltäytynyt vastaamatta kysymyksiin tai vastannut niihin tarkoituksella epäselvästi.
Kommentit (15)
Miksi olet uskonut hänen olevan syytön?
Kun syytteiden takana on selvästi maineesta ja mammonasta kilpaileva organisaatio, niin ei taida kenelläkään tulla ensimmäisenä mieleen heittäytyä selälleen ja avustaa teurastuksessa? Syyllisyydestä en kuitenkaan osaa sanoa mitään, mutta pahaltahan tuo alkaa näyttämään.
Minä olen koko ajan uskonut Aarnion syyllisyyteen, dirty cops eivät ole pelkästään Hollywoodin käsikirjoittajien luomia mielikuvitushahmoja. Mutta että rouva olisi noin tietämätön rahojen alkuperästä ("mää en tiärä mittää, Jari kaikki jostai hankki eikä mulle mittää sanonu enkä mää ikinä kysyny"), sitä en osta. En kuuna päivänä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:26"]
[/quote]
Äläpä muuta sano. Terveisin Aueria syyttömänä pitävä. Aarnion syyllisyys näyttää kyllä enemmän kuin varmalta. Gangsterien aika ei ole ohi. Ei ne Aueria tutkineet poliisitkaan ole mitään pulmusia olleet. Tälläkin hetkellä KRP:ssä töissä ihminen jonka kaikki prosessiin osallistuneet tietää peukaloineen Ulvilan hätäkeskusnauhoitteen litterointia. Mutta koska Auer, kukaan ei tee mitään tälle asialle, jossa on myös loppujen lopuksi kyse korruptiosta. Litteroija antaa poliisin mielipiteen vaikuttaa työhönsä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:26"]
[/quote]
Äläpä muuta sano. Terveisin Aueria syyttömänä pitävä. Aarnion syyllisyys näyttää kyllä enemmän kuin varmalta. Gangsterien aika ei ole ohi. Ei ne Aueria tutkineet poliisitkaan ole mitään pulmusia olleet. Tälläkin hetkellä KRP:ssä töissä ihminen jonka kaikki prosessiin osallistuneet tietää peukaloineen Ulvilan hätäkeskusnauhoitteen litterointia. Mutta koska Auer, kukaan ei tee mitään tälle asialle, jossa on myös loppujen lopuksi kyse korruptiosta. Litteroija antaa poliisin mielipiteen vaikuttaa työhönsä.
[/quote]
Auer on syyllinen. Poliisi töppäsi Auer-tutkinnassa, mutta tämän Aarnio-tutkinnan ovat selvittäneet kunnialla. Eivät uskalla enää töpätä kollektiivisesti, kun tietävät päästäneensä murhaajan vapaaksi.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:32"]
Auer on syyllinen. Poliisi töppäsi Auer-tutkinnassa, mutta tämän Aarnio-tutkinnan ovat selvittäneet kunnialla. Eivät uskalla enää töpätä kollektiivisesti, kun tietävät päästäneensä murhaajan vapaaksi.
[/quote]
Poliisi ei töpännyt Auer-tutkinnassa millään oleellisella tavalla. Kun laitetaan kaikki todistusaineistot yhteen, ne muutamat tutkimatta jääneet asiat eivät muuta asiaa yhtään miksikään. Jo yksin tytön kertomus todistaa että Auer on syytön, siitä puuttuu kaikki sen jonka olisi ollut pakko tapahtua jos Auer olisi teon tehnyt. Paras todiste siitä että olen oikeassa on se, että syyttäjä on kaikki nämä vuodet yrittänyt leipoa tytöstä rikostoveria Auerille. Kun tytön esimmäinen todistus oikeudessa salattiin iän (15 v) takia, syyttäjä meni niin pitkälle että kävi itse antamassa lehdistölle aseet käteen tyttöä vastaan selostamalla omia asenteellisia mutuilujaan tytön todistuksesta.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:32"]
[/quote]
Poliisi ei töpännyt Auer-tutkinnassa millään oleellisella tavalla. Kun laitetaan kaikki todistusaineistot yhteen, ne muutamat tutkimatta jääneet asiat eivät muuta asiaa yhtään miksikään. Jo yksin tytön kertomus todistaa että Auer on syytön, siitä puuttuu kaikki sen jonka olisi ollut pakko tapahtua jos Auer olisi teon tehnyt. Paras todiste siitä että olen oikeassa on se, että syyttäjä on kaikki nämä vuodet yrittänyt leipoa tytöstä rikostoveria Auerille. Kun tytön esimmäinen todistus oikeudessa salattiin iän (15 v) takia, syyttäjä meni niin pitkälle että kävi itse antamassa lehdistölle aseet käteen tyttöä vastaan selostamalla omia asenteellisia mutuilujaan tytön todistuksesta.
[/quote]
Painu nyt aueristi pois tästä ketjusta, tämä on Aarnio-ketju. Hyi olkoon, että minua inhottaa jokaikinen aueristi!
Sanotaanko näin, että Aarnion on aika haasteellista todistaa syyttömyyttään nyt kaiken esitetyn valossa.
Leppiniemi varmaan neuvoo, että sano vain olevasi syytön ja sillä sipuli.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:17"]
Sanotaanko näin, että Aarnion on aika haasteellista todistaa syyttömyyttään nyt kaiken esitetyn valossa.
[/quote]
Onneksi hänen ei tarvitsekaan tehdä sitä.
Vuosisadan konnanpokaali aarniolle. Rahanpesua, huoria, petoksia, lavastamista, huumekauppa, rikollisjärjestöjä jne. Ja kaikki poliisin virkatoiminnan ohella. Ei noin hienoa miestä voi olla kunnioittamatta.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:26"]
Vuosisadan konnanpokaali aarniolle. Rahanpesua, huoria, petoksia, lavastamista, huumekauppa, rikollisjärjestöjä jne. Ja kaikki poliisin virkatoiminnan ohella. Ei noin hienoa miestä voi olla kunnioittamatta.
[/quote]
Raskas työ vaatii raskaat huvit/harrastukset. Tärkeintähän on että harrastukset ovat riittävän kaukana työstä niin saa ladattua akkua.
Tietääkö kukaan, miksi Aarnion ei oikeudessa ole pakko kertoa asioistaan tarkemmin? Monessa kohdassa uutisissa on nyt sanottu, ettei Aarnio halunnut kertoa tarkemmin.
molemmat aat (aarnio&auer) ovat sotkeutuneet johonkin suurempaan soppaan ja näistä kahdesta on tehty syntipukkeja... aarniolle yks hailee puolustautuuko vai ei, tietää mikä koneisto on häntä vastaan + todellista totuutta ei voi kertoa, koska varmasti on jarin henki aika halpa niissä porukoissa...
Mitä tulee a.a:n insestisyytöksiin, niin veikkaan jotain sellaista, että "jollet ämmä tunnusta murhaa, niin me pistetään liikkeelle insestisyytökset ja siinä on sun maine menny loppu elämäks". Ja näin myös kävi.
syyttömiä ei ole kumpikaan nähnytkään, mutta eivät he mitään yksityisyrittäjiä ole, kyllä siellä on muutakin likaista porukkaa ollut leikeissä mukana. Kovaa peliä, vaan ken leikkiin ryhtyy, se riskit tietänee (?)
Jos syyttäjällä on yli 25 tuhatta sivua materiaalia, niin on satavarmaa, että jotain katetta on oltava. Itse olen taipuvainen uskomaan, että Aarnio on syyllinen kaikkeen, mistä syytetään ja että kaikkea ei välttämättä ole edes tutkittu ja/tai havaittu materiaalin runsauden takia. Ja kyllä, syytön henkilö vastaisi kysymyksiin ja selittäisi miten tilanne oli mennyt, mutta Aarnio kiertelee, "unohtelee" ja tekee väisteleviä vastakysymyksiä ja piiloutuu salaliittoteorian taakse. Hyi olokoon.