Oma isä saa uuden naisen kanssa vauvan!
Ei siinä mitään, mutta isäni on 62-vuotias. Itse olen 38v. Sisarukseni edellisestä liitosta samaa ikäluokkaa kanssani.
Odottava äitikin on jo 44-vuotias. Jotenkin kyllä hirvittää... Pikkusisko tässä iässä. Voi elämän kevät!
Kommentit (48)
Olihan Paavo Lipponenkin jo "iällä", kun sen Päivinsä kanssa alkoi lapsia laittamaan. Ja edellisestä liitosta oli jo hyvinkin aikuinen tytär, joten onhan noita ollut..mutta onnittelut vaan siskopuolelle!
Älkää nyt suuttuko. Mutta onko teillä samanlaista? Vanhempien lapsien kanssa oltiin vain pakon edessä, ei viety minnekkään. Tai jos vietiin se oli tyylillä kerran vuodessa. Mutta nytkun on se uusi lapsi siinä sen eteen kyllä tehdään mitä vaan? Siskollani on nyt 2vuotias lapsi, aikaisemmasta liitosta 24vuotias. Vanhempi lapsi pienenä oli vähällä huomiolla ja hoidolla. Nyt tämä uusi lapsi saa kaiken, kannetaan kokoajan, ei kannusteta liikkumaan itse kun se on vielä "vauva". Lähettelee taukoamatta kuvia lapsesta ja puhuu vain siitä. Vanhempi lapsi on katkeran oloinen vaikkei sitä myönnä.
Varmaan on ap hyvä tilanne, kun viet lapsesi ukille hoitoon :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:19"]
Semmoista sattuu. Onnea uudesta velipuolesta tai siskopuolesta :)
[/quote]
Tytöksi on varmistunut!
Kiitos vain onnitteluista, en kyllä nyt varsinaisesti osaa iloita. Pelkään, että isä kuukahtaa ennenkuin lapsi on ekaluokkalainen. On nimittäin aika huonossa kunnossa, yksi sydänifarktikin on ollut.
Ja onhan tuo äitikin todella vanha. Hänelle lapsikin on ensimmäinen eli mitähän tässä vielä on edessä.
ap
[/quote]
No mutta nyt sulla on mahis olla se ihana isosisko joka sitten auttaa ja huolehtii ja on "roolimalli" jos tytön vanhemmista aika jättää liian aikaisin :) Ota kovasti roolia tulevan vauvan elämässä.
[/quote] saat vielä hoitaa pikkisiskoa ja kun vanhemmat kuukahtaa, se jää sinun vastuulle. Onnea vaan
Wau! Itse olisin samanlaisessa tilanteessa hysteerisen onnellinen. Multa on yksi sisko kuollut, joten uusi sisko olisi vain plussaa. Haluaisin hoitaa siskoani paljon. Olisi myös ihana kokea isosiskon rooli. Isä on 60v ja ei ole vuosiin ollut parisuhteessa, joten turha toivo.
"Älkää nyt suuttuko. Mutta onko teillä samanlaista? Vanhempien lapsien kanssa oltiin vain pakon edessä, ei viety minnekkään. Tai jos vietiin se oli tyylillä kerran vuodessa. Mutta nytkun on se uusi lapsi siinä sen eteen kyllä tehdään mitä vaan? Siskollani on nyt 2vuotias lapsi, aikaisemmasta liitosta 24vuotias. Vanhempi lapsi pienenä oli vähällä huomiolla ja hoidolla. Nyt tämä uusi lapsi saa kaiken, kannetaan kokoajan, ei kannusteta liikkumaan itse kun se on vielä "vauva". Lähettelee taukoamatta kuvia lapsesta ja puhuu vain siitä. Vanhempi lapsi on katkeran oloinen vaikkei sitä myönnä."
Joo , tätä olen sivusta huomannut myös paljon. mielestäni vaikka vanhemmilla menisi taloudellisesti paremmin vanhempana kun ovat sen iltatähden saaaneet, niitä ensimmäisiä lapsia pitäisi kohdella yhä edelleen tasapuolisesti ja muistaa etteivät he saaneet pieninä ollessaan mitään siitä huomiosta ja elintasosta jota nyt sille iltatähdelle annetaan. Tuo on sairas ja kieroutunut kuvio.Nyt sitten iltatähden elintaso ja elämäntyyli on ihan erilaista kuin niiden pois potkittujen, ja omilllaan kituuttavien isojen lasten.Tämä tulee heidän väleihin aivan varmasti.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:54"]
Varmaan on ap hyvä tilanne, kun viet lapsesi ukille hoitoon :)
[/quote]
Kyllä vainen!
Saa nähdä, miten asiat lutviutuvat. Lapsemme ovat vierailleet paljonkin isälläni ja tämän uuden puolison luona.
Saa nähdä, miten jatkossa. Mutta kuten jo totesin, että nuorkinkin omistani menee jo kolmannelle. Eivät ole niin "hoidon" tarpeessa. Pikemminkin hoitavat sitten tätiään...
ap
Ai että, olisi makea tilanne päästä näpäyttämään takaisin! Meille sanottiin odotusaikana, että "olemme lapsemme itse hoitaneet, joten apua ei ole tiedossa". Nyt saisin sanoa samat sanat toisinpäin, kun meilläkin pian aikalukko nilkkakuulasta aukeaa. :D