Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma isä saa uuden naisen kanssa vauvan!

Vierailija
21.05.2015 |

Ei siinä mitään, mutta isäni on 62-vuotias. Itse olen 38v. Sisarukseni edellisestä liitosta samaa ikäluokkaa kanssani. 

Odottava äitikin on jo 44-vuotias. Jotenkin kyllä hirvittää... Pikkusisko tässä iässä. Voi elämän kevät!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Tuleeko vauvasta jo syntyessään eno tahi täti?

Vierailija
2/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorinkin omista lapsistani on jo 8-vuotias. Saavat nyt sitten uuden tädin. On siinä ihmettelemistä, kun täti lutkuttaa tuttia rattaissa.. heh, heh. 

Sulaa hulluutta nyt, mutta myöhäinen viidenkympin villitys meneillään. Tulee vielä katumaan. Ei kukaan kahdeksaa kymppiä käyvä sovi murrosikäisen isäksi, jos nyt pikkulapsiaika vielä joten kuten menee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyy. :D Oon pahoillani sun puolesta.

Vierailija
4/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla laskutaito selvästi hukassa. Isäsi käy vasta seitsemääkymppiä. Taas huono provo

Vierailija
5/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja pikkusiskollani on 32v ikäeroa. Eli isä uuden naisensa kanssa päätti (oli suunniteltu) tehdä vielä yhden.

Lapsieni täti on heitä nuorempi joten tädin kanssa puistoillaan ja täti on saanut siskon lasten vanhoja vaatteita :D

Aluksi olin kauhuissani mutta hyvin homma toimii. Ulkopuolisien mielestä aivan uskomatonta mutta itse olen jo tottunut.

Vierailija
6/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista sattuu. Onnea uudesta velipuolesta tai siskopuolesta :)

Vierailija
7/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne ollut meillä, iätkin miltei täsmävät. :) Ole iloinen, minust oli ihan mahtavaa saadaa uusi pikkusisko! On kivaa, kun oma lapsi on vasta pieni, ja siskopuoli nyt jo teini-iässä, niin hänen kanssaan voi tehdä ihan erilaisia asioita.

Onnea!

Vierailija
8/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkusiskopuoli syntyi kun isä 58v ja mä 25v. Mun omat lapset kanssa tätiään vanhempia.Nyt isäni tunkee lasta meille usein leikkimään kun ei itse jaksa 6v kanssa enää touhuta....
onnee vaan sulle:)
On vaikeempaa muodostaa mitään suhdetta siskoon kun ikäero niin suuri. Voi olla tietty itsestäkin kiinni tämä asia. Mutta avoimin mielin vaan.

Vierailija
9/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:19"]

[/quote]

Tytöksi on varmistunut!

Kiitos vain onnitteluista, en kyllä nyt varsinaisesti osaa iloita. Pelkään, että isä kuukahtaa ennenkuin lapsi on ekaluokkalainen. On nimittäin aika huonossa kunnossa, yksi sydänifarktikin on ollut. 

Ja onhan tuo äitikin todella vanha. Hänelle lapsikin on ensimmäinen eli mitähän tässä vielä on edessä. 

ap

Vierailija
10/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Sun isälläkö ei olisi oikeutta tehdä lisää lapsia koska on joskus tehnyt sut? Ei lapsi vanhempiaan omista.

Vierailija
11/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:16"]

Ap:lla laskutaito selvästi hukassa. Isäsi käy vasta seitsemääkymppiä. Taas huono provo

[/quote]

Sun lukutaito on hukassa. 

Miksi olisi provo? Ei ole ensimmäinen kerta, kun kuusikymppiset miehet innostuvat vielä lapsentekopuuhiin uuden naisen kanssa. 

Vierailija
12/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:28"]No voi. Sun isälläkö ei olisi oikeutta tehdä lisää lapsia koska on joskus tehnyt sut? Ei lapsi vanhempiaan omista.
[/quote]

Miten onnistuitkin löytämään tekstistä jotain sellaista mitä siellä ei ole?

Ap on ymmärrettävästi hämmentynyt.

Vierailija
13/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:28"]

No voi. Sun isälläkö ei olisi oikeutta tehdä lisää lapsia koska on joskus tehnyt sut? Ei lapsi vanhempiaan omista.

[/quote]

Olenko jossain kohden puhunut mitään "oikeudesta"? En ole!

Totta kai tämä saa herättää tunteita ja niistä puhun nyt. En ole kovin positiivisella mielellä asian suhteen, minkä ilmeisesti monet täällä ymmärtävät. Totta kai oikeus on niin kauan kuin siementä riittää. Ei mikään laki siittämistä kiellä. 

ap

Vierailija
14/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huolissasi perinnöistä?

Vierailija
15/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:19"]

[/quote]

Tytöksi on varmistunut!

Kiitos vain onnitteluista, en kyllä nyt varsinaisesti osaa iloita. Pelkään, että isä kuukahtaa ennenkuin lapsi on ekaluokkalainen. On nimittäin aika huonossa kunnossa, yksi sydänifarktikin on ollut. 

Ja onhan tuo äitikin todella vanha. Hänelle lapsikin on ensimmäinen eli mitähän tässä vielä on edessä. 

ap

[/quote]

No mutta nyt sulla on mahis olla se ihana isosisko joka sitten auttaa ja huolehtii ja on "roolimalli" jos tytön vanhemmista aika jättää liian aikaisin :) Ota kovasti roolia tulevan vauvan elämässä.

Vierailija
16/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:34"]

Oletko huolissasi perinnöistä?

[/quote]

En, itse asiassa ei tullut mieleenkään. 

Mutta nyt kun mainitsit, niin meillä on sellainen tilanne, että isäni jätti äidilleni erossa avioliiton aikana kertyneen omaisuuden. Eli uusi tulokas ei kuulu kuvioon kuin siltä osin, mitä isäni on sen jälkeen kerryttänyt mammonaa. 

Vierailija
17/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kyllä sääliksi sitä lasta, vanhemmat jo kuolleet tai jossain hoitokodissa silloin kun itse pääsee vasta aikuisuuden kynnykselle. Ja iso mahdollisuus että tulee down syndrooma tai joku muu vamma kun vanhemmilla noin korkeat iät.. Ihan puistattaa

Vierailija
18/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:40"]

Käy kyllä sääliksi sitä lasta, vanhemmat jo kuolleet tai jossain hoitokodissa silloin kun itse pääsee vasta aikuisuuden kynnykselle. Ja iso mahdollisuus että tulee down syndrooma tai joku muu vamma kun vanhemmilla noin korkeat iät.. Ihan puistattaa

[/quote]

Down on ainakin testattu, joten ei pitäisi olla. En sitten tiedä, onko testi sataprosenttisen varma. 

Enemmän huolettaa psyykkinen puoli tässä lapsella. Mutta kai sitä huonompiinkin oloihin lapsia syntyy. Täytyy nyt ottaa myönteinen asenne, kun tilanne on tämä eikä sille mitään voi. 

Kuulin siis eilen ja en ole ihan toipunut ensijärkytyksestä. Kerroin lapsille ja nuorin kysyi, onko ukki sitten enää meidän ukki. Vakuutin, että on. 

ap

Vierailija
19/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ottais kyllä jos on pennun tehnyt hoitakoon kans. :O

Vierailija
20/48 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:15"]

en ottais kyllä jos on pennun tehnyt hoitakoon kans. :O