Todella mautonta loanheittoa perussuomalaisille A-studion toimittajilta!
Miksi Jussi Halla-Ahoa vaadittiin selittelemään Timo Soinin sanomisia! Varsinkin se Susanna Päivärinta tuntui koko ajan vahingoniloisen voitonriumuiselta kun yritti selittää kaiken mahdollisen PS:n takinkäännöksi. Ohjelman lopetus oli pahin rimanalitus, kun "loppukevennykseksi" oli kissojen ja koirien kanssa etsitty lause, jossa Soini kehui Toimi Kankaanniemeä arvoiltaan kunnolliseksi. Mitenköhän tämäkin liittyi itse asiaan???
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:11"]
Vainoharhaiset persut näkevät "vihervassareiden" juonia kaikkialla. Joku väitti Toimin äärettömän törkeiden seksiviestejenkin olevan vassareiden juoni :)
[/quote]
Toinihan lähetti niitä viestejä persunaisille ja nämä kyllästyivät tähän ja toivat asian julkiseksi.
Leipääntyneet toimittajat pitäisi vaihtaa säännöllisin väliajoin toisiin tehtäviin ja tilalle sellaisia, jotka eivät ole vielä täydellisesti työhönsä kypsyneitä. Toimittajan ammattitauti on kyynistyminen ja tulos näkyy työn jäljessä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:38"]
Kun maahanmuuttajiin kohdentuvat säästötoimet eivät toteudu sellaisinaan kuin PS-ohjelmassa, itsensä ylentänyt besserwisser toimittajajoukkio ryhtyy syyttelemään ja näykkimään siitä. Omituista. Eikö heidän pitäisi olla normilogiikalla iloisia ja tyytyväisiä?
[/quote]
Tämä on niin outoa aina ja joka kerta, monenkin puolueen kohdalla: että kun on päästy hallitukseen ja siellä sitten työstetään kompromisseja muiden kanssa kuten tapana on, jokin taho alkaa perätä ei-toteutuneiden vaaliohjelmien perään.
Jokseenkin epäreilua.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:06"]
Ja samalla mua haukutaan persujen toimesta vassarikommari-viherpiipertäjä-maailmanhalaaja-hyysäriksi ennenkuin saan edes suutani auki, vain siksi, että en jaa TÄSMÄLLEEN samaa arvomaailmaa heidän kanssaan. Sanoisin, ettei persuilla ole varaa ulista muille tollasesta, kun oma puolue ja kannattajat tunnetaan herjaamisesta. Sitä saa mitä tilaa...
[/quote]
Niin, ehkä tosiaan saat mitä tilaat. Kirjoitustyylistäsi voi päätellä että olet aika kaukana viattomasta tässä sonnanheittokisassa.
[/quote]
Jahas. Olen vain kyllästynyt siihen, että vaikka mua ei kiinnosta tuomita ihmisiä poliittisen kannan mukaan, saan silti paskaa niskaan. Voithan sä mun kirjoitustyylistä päätellä vaikka mitä, mutta väärässä olet.
Kyllä oli Haglundkin surkea, hävetti niin että täytyi kääntää kanavaa. Ensin oli niin aikuinen ja puhui fiksuja, mutta kohta jo riiteli ja kiukutteli kun 6 luokkalainen koulupoika.