Kumman valitsisit: normaalia leveämmän vai kapeamman lantion?
Eli kumpi mielestäsi parempi?
Itse valitsisin normaalia leveämmän. Minulla valitettavasti on se kapeampi vaihtoehto :(
Kommentit (41)
Normaalia kapeamman. Uskoisin, että löytyy helpommin vaatteita ja istuu paremmin. Plus vie vähemmän tilaa istuessa! :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:05"]Kapea ilman muuta. En halua vartalooni mitään suurta, painavaa tai leveää. Tykkään olla pieni ja siro. [/quote] Eli haluat näyttää lapselta?
[/quote]
Voi miten typerä kommentti. Sinunko mielestäsi ei ole mitään eroa lapsen ja siron aikuisen naisen vartalossa?
Kapeamman, ja sellainen mulla onkin - urheilullinen kroppa, kapea lantio ja leveät hartiat. AVläisten mielestä siis ruma vartalo, mutta oonpahan itse tyytyväinen enkä tosiaan sitä leveetä persettä haluaiskaan.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:05"]Kapea ilman muuta. En halua vartalooni mitään suurta, painavaa tai leveää. Tykkään olla pieni ja siro. [/quote] Eli haluat näyttää lapselta?
[/quote]
Voi miten typerä kommentti. Sinunko mielestäsi ei ole mitään eroa lapsen ja siron aikuisen naisen vartalossa?
[/quote]
Ei ulkoisesti ainakaan juurikaan.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:05"]Kapea ilman muuta. En halua vartalooni mitään suurta, painavaa tai leveää. Tykkään olla pieni ja siro.
[/quote]
Eli haluat näyttää lapselta?
[/quote]
No voi jumalauta
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:34"]Kapeamman, ja sellainen mulla onkin - urheilullinen kroppa, kapea lantio ja leveät hartiat. AVläisten mielestä siis ruma vartalo, mutta oonpahan itse tyytyväinen enkä tosiaan sitä leveetä persettä haluaiskaan.
[/quote]
Mies :DDD
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:16"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:05"]Kapea ilman muuta. En halua vartalooni mitään suurta, painavaa tai leveää. Tykkään olla pieni ja siro. [/quote] Eli haluat näyttää lapselta? [/quote] Voi miten typerä kommentti. Sinunko mielestäsi ei ole mitään eroa lapsen ja siron aikuisen naisen vartalossa? [/quote] Ei ulkoisesti ainakaan juurikaan.
[/quote]
No siinä tapauksessa haluan näyttää lapselta. 160-senttiseltä, 48-kiloiselta lapselta, jolla on vyötärö, rinnat, ja pyöreä peppu, lihaksikkaat sääret ja käsivarret. Aikamoinen lapsi.
Kapea lantio on mielestäni naisella kauhistus, joten leveän valitsisin.
Itselläni on aina ollut hyvin kapea lantio. Teini-ikäisenä olin ylpeä siitä, mutta nykyään ihailen enemmänkin leveää "synnyttäjän lantiota". Naisella leveä lantio on upea! Mutta muistakaamme että kaikki vartalotyypit ovat omalla tavallaan upeita ja makuja on moneen junaan.
Tyhmä kysymys, mutta millaiben on kapea lantio. Linkittäkää vaikka kuva että ymmärrän.
Kapean ehdottomasti, sopisi pieneen yläkroppaani paremmin. Lisäksi kapea on nätimpi ja sirompi ja farkkuja löytyisi paljon helpommin koska jalkani ovat hyvin kapeat. Normaalia leveämmät lantiot näyttävät lähes aina järkyttäviltä.
Leveä. Itsellä sellanen normaali suht kapea. Ei ole naisellista