Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-93 syntyneet, mikä elämäntilanne?

Vierailija
20.05.2015 |

Siinähän se tulikin.

Itse olen valmistumassa korkeakoulusta ja aloittamassa vakiduunin, oon ehkä vähän järkyttynyt miten nopeaati "aikuiselämä" on alkanut :D

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa kolmatta vuotta, toinen vuosi meni masennuksen takia perseelleen eikä ainevalinta juuri inspiroi, mutta jos nyt saisi kandin paperit edes ulos. Sinkku, asun yksin enkä ole koskaan ollut alkeellisessakaan pari- tai seksisuhteessa.
Iloinen siitä että sain edes kesätöitä ja että tämä vuosi meni paremmin kuin edellinen :)

Vierailija
22/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti aloitan yo-pohjaisen ammattikoulun ensi syksynä. Siihen asti käyn töissä (paikan sain aikoinaan isäni avulla...). Asun vanhempieni luona.

Minulla ei ole kavereita, enkä ole ikinä seurustellut.
Kuulostaa oudolta, miten erilaista elämää ikäiseni viettävät...no, ei auta itkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolaina alkaa pikkuhiljaa olemaan maksettu ja tohtoriksi väittelyn jälkeen on kerennyt jo 20 vuotta töitäkin tekemään. Lapsia on muutama ja nuorimmainenkin valmistui jo lukiosta. Pankkitilillä on rahaa ja sijoitusten tilanne hyvä. Mukavaa aikaa ja lapsenlapsia odotellaan.

Vierailija
24/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:49"]Asuntolaina alkaa pikkuhiljaa olemaan maksettu ja tohtoriksi väittelyn jälkeen on kerennyt jo 20 vuotta töitäkin tekemään. Lapsia on muutama ja nuorimmainenkin valmistui jo lukiosta. Pankkitilillä on rahaa ja sijoitusten tilanne hyvä. Mukavaa aikaa ja lapsenlapsia odotellaan.
[/quote]
Taidat kyllä nyt olla vähän yksin kertainen jos tosissaan luulet et joku uskoo??? ET OLE VOINUT OLLA 20 VUOTTA TÖISSÄ!!

Vierailija
25/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:49"]Asuntolaina alkaa pikkuhiljaa olemaan maksettu ja tohtoriksi väittelyn jälkeen on kerennyt jo 20 vuotta töitäkin tekemään. Lapsia on muutama ja nuorimmainenkin valmistui jo lukiosta. Pankkitilillä on rahaa ja sijoitusten tilanne hyvä. Mukavaa aikaa ja lapsenlapsia odotellaan.
[/quote]
Taidat kyllä nyt olla vähän yksin kertainen jos tosissaan luulet et joku uskoo??? ET OLE VOINUT OLLA 20 VUOTTA TÖISSÄ!!
[/quote]On tietysti voinut mitä sä skitsoat siinä

Vierailija
26/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:49"]Asuntolaina alkaa pikkuhiljaa olemaan maksettu ja tohtoriksi väittelyn jälkeen on kerennyt jo 20 vuotta töitäkin tekemään. Lapsia on muutama ja nuorimmainenkin valmistui jo lukiosta. Pankkitilillä on rahaa ja sijoitusten tilanne hyvä. Mukavaa aikaa ja lapsenlapsia odotellaan.
[/quote]
[/quote]

:D

Vierailija
27/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin lukiosta -12 jonka jälkeen lähdin vuodeksi vapaaehtoistyöhön. Nyt opiskelen Metropoliassa kätilöksi. Asun vanhempieni luona, ei poikaystävää. Muutan kesäksi pois, ja toivottavasti syksyllä jatkan. :) Duuneja mulla on ollu paljon, kotihoidosta alotin ja sit erilaisilla osastoilla lähinnä lähihoitaja duunissa. Kivasti menee, vähän stressiä tosin mutta nautin opiskelusta, kutsumusammatti.

Vierailija
28/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin -12 merkonomiks, oon tehnyt pätkätöitä. Työkokemusta kertyny yli vuosi. Työtön tällä hetkellä, vituttaa äärettömästi paska työtilanne. Tunnen myös luuseriutta koska en halua opiskella lisää ja kaikki kaverit on AMK:ssa. Suhteessa 4v avopuolison kanssa, 1 kissa.

Vierailija
29/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulut käyty ja töissä, omakotitalo, omat autot, tänä kesänä naimisiin ja papin aamenen jälkeen alkaa lapsen yritys... eli menee paremmin ku ikinä olisin osannu odottaa, että mulla näin nuorena olisi jo näin monta unelmaa saavutettu:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi