Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-93 syntyneet, mikä elämäntilanne?

Vierailija
20.05.2015 |

Siinähän se tulikin.

Itse olen valmistumassa korkeakoulusta ja aloittamassa vakiduunin, oon ehkä vähän järkyttynyt miten nopeaati "aikuiselämä" on alkanut :D

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 v pojan äiti, opinnot keskeytyivät raskauden takia, nyt poika hoidossa ja itse koulun penkillä jälleen. Avoliitossa. N22

Vierailija
2/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistunut ammattikoulusta,kokin paperit takussa, nyt valmistun lukiosta ja pääsen ylioppilaaksi. Ammattikorkeaan hakupaperit sisällä. Avoliitossa viidettä vuotta, seurustelua takana kuusi vuotta. Vähän ottaa päähän kun nyt vasta pääsen lukiosta kun toiset valmistuu jo korkeakouluista, mutta jokaisella on oma polkunsa ja tämä minun. Olen silti ylpeä ylioppilaaksi pääsystä, kun se on ollut pitkäaikainen unelmani. Lapsia toiveissa mutta haluaisin käydä korkeakoulututkinnon ennen sitä. Tulipas pitkä sepustus :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistun juuri korkeakoulusta ja alan hakemaan vakituista työpaikkaa. Asun yhdessä kihlattuni kanssa ja suunittelemme koiran hankkimista :)

Vierailija
4/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukion ja sen jälkeen amiksen ja sitten muutin ulkomaille ja teen täällä oman alan hommia.:) poikaystävän kanssa oltu kimpassa 5v. Ihan hyvä tilanne siis!

Vierailija
5/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, teilläpä menee upeasti! Mä olen valmistunut ammattikoulusta työttömäksi..

Vierailija
6/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa alkaa kolmas vuosi, avoliitossa elelen ja varsin mukavaa elämää muutenkin :)

Vierailija
7/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vielä toisen asteen koulutusta, kaks vakiduunia ravintola-alalla 3 vuotta, asun omillani ja seurustelen. Ei lainaa, säännölliset ja pienet tulot mutta näillä mennään. :)

Koulu kesken, koska tullut kokeiltua jos jonkunlaista alaa. Ehkä se oma on viimein löytynyt.

Vierailija
8/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin juuri, kolmen vuoden jälkeen. Opiskelen ammattikorkeakoulussa kolmatta vuotta, opinnot etenevät hyvin. Olen vuokralla vanhempieni omistusasunnossa lapsuuden ympäristöissä ja kaikki kaverit täältä ovat muuttaneet muualle, koira ainoastaan seurana. Aika luuseri olo.

Vierailija
9/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 00:11"]Vau, teilläpä menee upeasti! Mä olen valmistunut ammattikoulusta työttömäksi..
[/quote]

sama täällä. uutta opiskelupaikkaa tai töitä en ole saanut ahkerasta hakemisesta huolimatta...
avoliitossa olen, seurusteltu 5 v. :)

Vierailija
10/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen ulkomailla (neljäs vuosi alkamassa), olen oman alan osa-aikatöissä isossa firmassa ja asun avoliitossa kolmatta vuotta. Hyvin pyyhkii! :)

Vierailija
11/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

92 syntynyt amiksen käynyt työtön. Paskasti menee :(

Vierailija
12/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettelen ekaa vuottani yliopistossa ja kesäksi töihin toimittajaksi. Pari välivuotta meni maailmalla ja töissä. Nyt unelmien opiskelualalla ja kaikin puolin hyvää pari suhdetta takana reilu vuosi.

Vierailija
13/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta* damn u autocorrect

Vierailija
14/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vuosi ammattikorkeeta. Sitten pitäis valmistua. Työhistoriaa ei ole. Koita siinä sitten saada töitä. Nytkään en saanu kesäks mitään vaikka useammasta kymmenestä paikasta hain. En tiedä tuunko valmsitumaan ajallani, mutta ainakin yritän.

Vierailija
15/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta takana vakkaritöitä, avoliitossa 4 vuotta, oma omakotitalo ja koira. :)

Vierailija
16/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulut jätetty kesken, ollu töissä 15 kesäsestä lähtien, asun omassa omistusasunnossa, ei lainaa, yks koira ja viikonloput biletän kavereitten kanssa ja jonkun näköstä autojen keräilyä ja kierrätystä harrastan.... oikeestaan aika tyytyväinen, koska pidän sinkkuelämästä, olin parisuhteessa hetki sitten, mut en kestäny :D eikä oo kyllä koskaan ollu kiinnostusta koulunpenkille ku kävi niin hyvä tuuri et en menny kouluun ku töihin jossa olen ollu jo 7 vuotta ja silti palkka reilu 3000e kuussa :Dkovasti haaveilen että lapsia haluaisin mut siihenkin tarvii miehen :D

Vierailija
17/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksen käyny, vaki työ jo 4 vuotta, avoliitossa ja omakotitalo, nyt äippälomalla odotetaa esikoista. Ainii ja yks koiraki

Vierailija
18/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton, mutta mulla on yksi lapsipuoli.Suhdetta takana 3v. Opiskelen toista tutkintoa ammattikoulussa. Tosin nyt olen sairaslomalla. Tarkoituksena olisi päästä amkkiin.

Asutaan omassa asunnossa, luottotietoja mulla ei ole. Muutenkin pientä ongelmaa elämänhallinnassa, lähinnä sairauteni vuoksi. Eiköhän tää tästä..

Vierailija
19/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotias tyttö, avoliitossa 4vuotta. kissa ja koira. Vakipaikka vanhusten hoitajana mutta nyt äitiyslomalla. Vuokra asunto.

Vierailija
20/29 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin ammattikoulusta viime vuonna, tehnyt lähinnä satunnaista keikkatyötä. Parisuhteet eivät oikein onnistu. En ole saanut mitään aikaiseksi.

Ensi viikolla pääsykokeet ammattikorkeaan, saa nähdä miten ne menevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän