Peruskoulun keskiarvo vikassa tokarissa, paljon tienaat nyt?
Älä kerro muista opinnoista tai työuran pituudesta. Päättötodistuksen keskiarvo+ paljon nyt bruttoliksa kuukaudessa?
Kommentit (94)
7.6 ja ja 6200€/kk (n. 83000€/vuosi)
9,1 ja 8400 e/kk plus bonukset. Keskimäärin ehkä 12000 e/kk.
Keskiarvo 8.6. Bruttopalkka 2150e.
6,2 ja 7700€. Tänään juuri paasasin lapselle, kuinka tärkeätä on keskittyä peruskouluunkin, kyseessä 13 vuotias. Onneksi tyttö ei ikinä näe minun päättötodistusta.
7,4 (tjsp) ja tulot suhdanteiden mukaan tätä nykyä 10-15k€/kk.
Keskiarvo oli 8,2. En tienaa senttiäkään (lapsilisät ainoa tulo).
Olisi kiva tietää, mitä nämä lähes lukutaidottomat (alle 8 keskiarvo) tekevät työkseen noilla palkoilla ;)
Haiskahtaa vähän fuulalta. Tietäen, että esim. itse olen ollut monessa haastattelussa hylkäämässä kandeja vain sen perusteella, että esim. lukion päättötodistus on ollut huono, vaikka henkilöllä on korkeakoulututkinto ja relevanttia työkokemusta. Se, ettei lukeminen ole onnistunut tarkoittaa, ettei se onnistu aikuisenakaan. Kuka sellaista toopea palkkaisi?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:22"]Olisi kiva tietää, mitä nämä lähes lukutaidottomat (alle 8 keskiarvo) tekevät työkseen noilla palkoilla ;)
Haiskahtaa vähän fuulalta. Tietäen, että esim. itse olen ollut monessa haastattelussa hylkäämässä kandeja vain sen perusteella, että esim. lukion päättötodistus on ollut huono, vaikka henkilöllä on korkeakoulututkinto ja relevanttia työkokemusta. Se, ettei lukeminen ole onnistunut tarkoittaa, ettei se onnistu aikuisenakaan. Kuka sellaista toopea palkkaisi?
[/quote]
Mun keskiarvo 7,1, en ole käynyt lukiota, enkä opiskellut yliopistossa. Osaan lukea ja kirjoittaa. Olen asiantuntijaduunissa, tienaan vähän vajaat 5000/kk. Ja sekös sua vituttaa, toope.
Muistaakseni 9,6. Brutto 3500e/kk.
9,6 ja palkka n. 8700€ / kk plus bonukset päälle. Vuodessa noin 115 000€.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:10"]Siis kuka ihme muistaa tuollaisen asian? Vai kävittekö kaivelemassa vanhat todistukset jostain piirongin alalaatikon perältä ihan vaan tämän ketjun takia?
[/quote]
Mä muista helposti, pääsin ulos v 1989.