Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Olen orja omassa kodissani!

Vierailija
20.05.2015 |

On pakko kysyä apua täältä, kun en enää mitään muutakaan keksi...Asun avomieheni kanssa ja meillä on 6-vuotias poika. Ollaan oltu yhdessä yhdeksän vuotta ja aluksi kaikki oli täydellistä. Lapsen syntymän jälkeen asiat alkoivat kuitenkin muuttumaan radikaalisti. Oikeastaan se alkoi siitä, kun kokeiltiin miehen kanssa vaihtelun vuoksi rajuja BDSM-leikkejä. Pidin siitä aluksi. Mies kuitenkin innostui näistä liikaa, eikä alistaminen enää ajan myötä jäänytkään vain makuuhuoneen puolelle. Hän haukkuu minua huoraksi ja kuristaa pojan edessä. Mies ei anna minulle mihinkään päätäntävaltaa. Lapsen syntymästä lähtien olen ollut kotiäitinä enkä ole nähnyt esimerkiksi ystäviäni juuri ollenkaan. Mies myös käännyttää poikani minua vastaan. Poika ei enää tottele tai kunnioita minua ja käyttää välillä jopa samoja haukkumasanoja kuin isänsä. Miehellä on myös tapana pitää ns. "jätkien iltoja", jolloin kotiimme tulee joukko hänen kavereitaan. Sen lisäksi, että he käyttävät päihteitä avoimesti lapsemme läsnäollessa, kohtelevat nämäkin miehet minua alentavasti. He saattavat esimerkiksi puristaa takapuoltani tai heittää rivoja kommentteja, ja mies vain nauraa. 

Mies ei myöskään auta ikinä kotitöissä. Minä teen kotonamme kaiken. Tässä vaiheessa moni ehkä miettii, että miten olen saattanut itseni tähän tilanteeseen. Mies oli kuitenkin aluksi aivan täydellinen ja ehdin jo rakastua häneen, eikä täällä ole muutenkaan paljon valinnanvaraa. En myöskään halua lapsen kasvavan ilman isää. Itken itseni uneen lähes joka ilta, mutta uskon ja toivon asioiden vielä muuttuvan. Osaatteko kertoa, miten minun pitäisi toimia? 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te vastailette tähän paskaan provoon??

Vierailija
42/51 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:40"]Siis MINKÄ maalainen mies on kyseessä? Kerro ap, jotta voimme auttaa sua paremmin.
[/quote]
Mies on Somaliasta kotoisin mutta asunut Suomessa 15 vuotta. Ehkä tämä helpottaa kun mies oppii kielen ja saa töitä. Ap.
[/quote]

Somali, joka ryyppää porukassa.
Ei pidä paikkaansa
Huono tarina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi vähän uskottavampi :)

Vierailija
44/51 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
45/51 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin huono provo mutta jos olisi totta niin ls-ilmoitus kokonperheestä on todellakin aiheellinen. Joko sinä ja lapsi lähette pois tai sitten vaan lapsi. Pelkkä peruste huostaanottoon on se että lapsi näkee äidin kuristamista ja äiti sallii kaiken jatkumisen.

Vierailija
46/51 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:40"]Siis MINKÄ maalainen mies on kyseessä? Kerro ap, jotta voimme auttaa sua paremmin.
[/quote]
Mies on Somaliasta kotoisin mutta asunut Suomessa 15 vuotta. Ehkä tämä helpottaa kun mies oppii kielen ja saa töitä. Ap.
[/quote]

Somali, joka ryyppää porukassa.
Ei pidä paikkaansa
Huono tarina
[/quote]

Aphan sanoi ettei kirjoittanut tuota

Vierailija
47/51 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... Asunut Suomessa 15 vuotta, mutta ei osaa kieltä? Voin kertoa: ei helpota. Mutta onneksi tämä on provo.

Vierailija
48/51 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:40"]

Siis MINKÄ maalainen mies on kyseessä? Kerro ap, jotta voimme auttaa sua paremmin.

[/quote]

porvoolainen

eikä jatkoon

Vierailija
49/51 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää.

Vierailija
50/51 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta naurettavia nämä turvasana-kommentit. Taikasana pelastaa kaikelta pahalta, niin varmaan.

Vierailija
51/51 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tekemisissä narsistin tai jopa psykopaatin kanssa. Itse olet läheisriippuva. Googlaa ja tutustu asiaan. Kerää voimasi ja lähde lapsen kanssa turvakotiin. Pidä puolesi, poista mies elämästäsi TÄYSIN. Muuten tulet kuolemaan ennenaikaisesti, tavalla tai toisella. Jonain päivänä vielä kiität itseäsi, kun jaksoit lähteä. Ja poikasikin katsoo sinua ylöspäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi